Բլոգ Լի. Որտեղ, ինչքանով եւ ինչ կարելի է ուտել Երեւանի փողոցներում

Ինչպես պետք է հայ տղամարդն իրեն պահի կանանց հետ․ NEWS.am STYLE-ի հարցումը

Fan Attack. Հասմիկ Շիրոյան VS երկրպագուներ

Երեւանյան էսքիզներ

POPcorn blog. փորձում ենք հին իրերից նոր հագուստ ստանալ միայն մկրատի օգնությամբ

14-ամյա Սաթենիկի գեղեցիկ կատարումը՝ «Ты супер!» նախագծում

24-ամյա Լիանա Ավանեսյանի ելույթը՝ ուկրաինական «Ձայնը» նախագծում

Սրբուհի Սարգսյանի փայլուն ելույթը՝ ուկրաինական «Ձայնը» նախագծում

Ինչպես պետք է գեր աղջիկները լուսանկարվեն

Շպռոտի սեքսուալ ֆոտոշարքը՝ Վալենտինի տոնին ընդառաջ

Shine&Food. Ավոկադոյով աղցան. երկրորդ փորձը հաջողվեց շեֆ-խոհարարի օգնությամբ

Թաիլանդական ուտեստների համը՝ Երեւանում

Երեւանում տոնեցին Բուն Բերեկենդանը (ֆոտո/վիդեո)

Հայուհիներն ունեն, արդյոք, հագուստի ընտրության հնարավորություն. NEWS.am STYLE-ի հարցումը

Ֆրանսահայ Րաֆֆի Արտոյի հրաշալի կատարումը՝ ֆրանսիական «Ձայնը» նախագծում

Fan Attack. Կարեն Ասլանյան VS երկրպագուներ

Շպարվիր NEWS.am STYLE-ի հետ. կատարյալ smokey eyes` գումարած թրենդային շրթներկ

POPcorn blog - Make up battle. «Ազատ խոսք»-ի Անդոն ընդդեմ Beauty blogger Մերիի

Հինգ մթերք, որոնցով կարելի է փոխարինել միսը

20:01, 15 օգոստոսի
Ձուն մսի փոխարեն

Օրգանիզմին սպիտակուց մատակարարող թիվ մեկ մթերքը ձուն է։ Ընդ որում օգտակար նյութերը դրանից գրեթե ամբողջությամբ յուրացվում են։ Բացի այդ՝ սպիտակուցն էլ է արագ մարսվում։ Ըստ դիետելոգների՝ օգտակար նյութերն ավելի շատ են պահպանվում թույլ եփած ձվի մեջ։

Կաթնաթթվային մթերքներ

Կաթնաթթվային մթերքները կալցիումի ու սպիտակուցի հրաշալի աղբյուր են։ Եթե օրական մեկ անգամ դուք կաթնաթթվային մթերքներ օգտագործեք, ապա կբավարարեք սպիտակուցի հարցում օրգանիզմի օրական պահանջը։ Ի դեպ, ոչ յուղոտ կաթնաշոռի ու պանրի մեջ ավելի շատ են սպիտակուցները, քան յուղոտ մթերքներում։

Ձուկ ու ծովամթերք

Սննդակարգում միսը կարելի է հանգիստ փոխարինել ձկան մսով։ Ձուկն ու ծովամթերքը մարդու օրգանիզմին ապահովում են հեշտ յուրացվող սպիտակուցով։ Ընդ որում ձկան սպիտակուցը ոչնչով չի զիջում մսի սպիտակուցին։ Բացի այդ՝ վիտամին D-ի ու E-ի շնորհիվ ձուկը լավացնում է տեսողությունը, մաշկի, մազերի ու ատամների վիճակը։

Ոլոռազգիներ

Լոբին, ոլոռը, ոսպը, նուտը կարող են փոխարինել մսին, քանի որ բուսական սպիտակուց են պարունակում։ Հատկապես օգտակար են լոբին ու ոսպը։ Որպեսզի ոլոռազգիները ավելի լավ յուրացվեն օրգանիզմի կողմից, դրանք նախընտրելի է օգտագործել այլ բանջարեղենի հետ համադրությամբ։

Ընդեղեն

Սպիտակուցների պաշարները կարելի է լրացնել նաեւ ընդեղենով։ Դիետոլոգների կարծիքով՝ ընդեղենը հրաշալի օգնում է պահպանել առողջությունն ու երիտասարդությունը։ Ավելի շատ որակյալ սպիտակուցներ են պարունակվում հունական ընկույզում, մի փոքր ավեի քիչ՝ նուշի մեջ։

Ձավարեղեն

Ձավարեղենը նույնպես հարուստ է պրոտեիններով ու կարող է փոխարինել մսին։ Վարսակը, բրինձը, եգիպտացորենը սպիտակուցի հրաշալի լրացուցիչ աղբյուր կարող են դառնալ։ Իսկ հնդկաձավարը ամենաշատ սպիտակուցն է պարունակում ձավարեղենի մյուս տեսակների համեմատ։ Այն հատկապես օգտակար է երեխաների ու հղիների համար։ 

Ինչպես տեսնում եք՝ միսն այլընտրանքներ ունի, կան բազմաթիվ մթերքներ, որոնցով կարելի է փոխարինել միսը։ Բայց կարեւոր է, որ սննդակարգը բազմազան ու վիտամիններով հարուստ լինի։

Աղբյուր՝ Cosmo


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ո՞ւմ կցանկանայիք տեսնել «Եվրատեսիլ 2018»-ի բեմում
Թամար Կապրելյան
Սեւակ Խանաղյան
Կամիլ
Հասմիկ Շիրոյան