Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Հինգ գործնական խորհուրդ՝ ինքդ քո մասին հոգ տանելու համար

23:11, 12 օգոստոսի
1. Քունն աշխատանքից բարձր դասեք

Բավարար քանակությամբ առողջ քունն աշխատունակությունը բարձրացնելու հրաշագործ միջոց է: Հանգստացած օրգանիզմն ավելի արդյունավետ է պայքարում սթրեսների դեմ: Քունն առած մարդը կարող է իրեն առաջադրված խնդիրներին ստեղծագործ լուծումներ գտնել: Ցավոք՝ լարված աշխատանքային գրաֆիկը խանգարում է լիարժեք հանգստին: Միշտ աշխույժ, գործունյա, ստեղծարար լինելու համար հարկավոր է աշխատանքը երկրորդ պլան մղել եւ լավ քնել:

2. Ավելի շատ ջուր խմեք

Շատերը նախընտրում են ծարավը հագեցնել տարբեր ըմպելիքներով: Սակայն սուրճը, թեյը, գազավորված էներգետիկ ըմպելիքները բացասական ազդեցություն են ունենում օրգանիզմի վրա: Դրանք այն չեն հագեցնում անհրաժեշտ կենսական հեղուկով: Խորհուրդ է տրվում պարզ, մաքուր ջուր խմել: Եթե այնքան էլ հաճույքով ջուր չեք խմում, դրան կիտրոնի հյութ կամ անանուխ ավելացրեք:

3. Ավելացրեք ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը

Ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը բարձրացնում է իմունիտետը, աշխատունակությունը, մարդուն դրական եւ ուրախ դարձնում: Բայց հաճախ ժամանակի պակասի պատճառով ստիպված ենք լինում հրաժարվել մարզվելուց: Ընդ որում՝ ոչ ոք չի խոսում մի քանի ժամ մարզասրահում անցկացնելու մասին: Բավական օրական 10 րոպե վարժություններ անել՝ ցանկալի արդյունքի հասնելու համար: Վարժություններին լավ այլընտրանք կարող է դառնալ ոտքով զբոսանքը:

4. Ընկերների հետ ավելի շատ ժամանակ անցկացրեք

Սոցիալական ցանցերը չեն կարող փոխարինել անձնական շփմանը: Այդ պատճառով հարկավոր է ավելի հաճախ հանդիպել մտերիմ ընկերների հետ: Դա կարելի է անել ոչ միայն լուրջ խնդիրների եւ հուզական ցնցումների ժամանակ: Լավ տարբերակ է ընկերոջը մի գավաթ սուրճի կամ զբոսանքի հրավիրելը:

5. Ավելի շատ ընթերցեք

Ընթերցանությունը նպաստում է մարդու զարգացմանը, լրացնում բառապաշարը: Գրքերից ստացած տեղեկությունները վերածվում են գործանական փորձառության, որն օգնում է «սողոմոնյան որոշումներ» կայացնել: Գիրքը կարող է նաեւ ընկեր դառնալ, սատարել դժվարին իրավիճակներում: Այն հուզական ծանրաբեռնվածությունը թուլացնելու գործուն միջոց է: Ընդ որում՝ պարտադիր չէ շատ կարդալ, բավական է նաեւ 10 էջ ընթերցել:

 

Աղբյուրը՝ ladies-charm.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ