«Բլբուլյաններ 3». 3 անգամ ավելի ծիծաղելի սիթքոմը մեկնարկում է

#Backstage. Ինչպես են ընթանում «Արտակարգ Արտակ» նոր հումորային սիթքոմի նկարահանումները

Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

Հինգ գործնական խորհուրդ՝ ինքդ քո մասին հոգ տանելու համար

23:11, 12 օգոստոսի
1. Քունն աշխատանքից բարձր դասեք

Բավարար քանակությամբ առողջ քունն աշխատունակությունը բարձրացնելու հրաշագործ միջոց է: Հանգստացած օրգանիզմն ավելի արդյունավետ է պայքարում սթրեսների դեմ: Քունն առած մարդը կարող է իրեն առաջադրված խնդիրներին ստեղծագործ լուծումներ գտնել: Ցավոք՝ լարված աշխատանքային գրաֆիկը խանգարում է լիարժեք հանգստին: Միշտ աշխույժ, գործունյա, ստեղծարար լինելու համար հարկավոր է աշխատանքը երկրորդ պլան մղել եւ լավ քնել:

2. Ավելի շատ ջուր խմեք

Շատերը նախընտրում են ծարավը հագեցնել տարբեր ըմպելիքներով: Սակայն սուրճը, թեյը, գազավորված էներգետիկ ըմպելիքները բացասական ազդեցություն են ունենում օրգանիզմի վրա: Դրանք այն չեն հագեցնում անհրաժեշտ կենսական հեղուկով: Խորհուրդ է տրվում պարզ, մաքուր ջուր խմել: Եթե այնքան էլ հաճույքով ջուր չեք խմում, դրան կիտրոնի հյութ կամ անանուխ ավելացրեք:

3. Ավելացրեք ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը

Ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը բարձրացնում է իմունիտետը, աշխատունակությունը, մարդուն դրական եւ ուրախ դարձնում: Բայց հաճախ ժամանակի պակասի պատճառով ստիպված ենք լինում հրաժարվել մարզվելուց: Ընդ որում՝ ոչ ոք չի խոսում մի քանի ժամ մարզասրահում անցկացնելու մասին: Բավական օրական 10 րոպե վարժություններ անել՝ ցանկալի արդյունքի հասնելու համար: Վարժություններին լավ այլընտրանք կարող է դառնալ ոտքով զբոսանքը:

4. Ընկերների հետ ավելի շատ ժամանակ անցկացրեք

Սոցիալական ցանցերը չեն կարող փոխարինել անձնական շփմանը: Այդ պատճառով հարկավոր է ավելի հաճախ հանդիպել մտերիմ ընկերների հետ: Դա կարելի է անել ոչ միայն լուրջ խնդիրների եւ հուզական ցնցումների ժամանակ: Լավ տարբերակ է ընկերոջը մի գավաթ սուրճի կամ զբոսանքի հրավիրելը:

5. Ավելի շատ ընթերցեք

Ընթերցանությունը նպաստում է մարդու զարգացմանը, լրացնում բառապաշարը: Գրքերից ստացած տեղեկությունները վերածվում են գործանական փորձառության, որն օգնում է «սողոմոնյան որոշումներ» կայացնել: Գիրքը կարող է նաեւ ընկեր դառնալ, սատարել դժվարին իրավիճակներում: Այն հուզական ծանրաբեռնվածությունը թուլացնելու գործուն միջոց է: Ընդ որում՝ պարտադիր չէ շատ կարդալ, բավական է նաեւ 10 էջ ընթերցել:

 

Աղբյուրը՝ ladies-charm.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության