Մհերի սիրառատ պարը կնոջ հետ

Պրեմիերա. Liliana Bella - Ya

SAG Awards 2018. Նիքոլ Քիդմանը, Մարգո Ռոբին, Հոլի Բերին՝ կարմիր գորգին

Զուգարանների բացակայությունը, վատ ճանապարհները եւ անգլերենը. Հայաստանի զբոսաշրջության խնդիրները՝ մեր քաղաքացիների կարծիքով

Shine&Food. Փիփերթով ապուր. տեսքը համի գրավական չէ

NEWS.am STYLE Make Up. ինչպես ինքնուրույն երեկոյան «տաք» դիմահարդարում անել

Թինա Կանդելակին վրացիների ու հայերի, Instagram-ի հայկական մաֆիայի, Քիմ Քարդաշյանի եւ այլնի մասին

Վեցամյա հայ աղջնակը կրկնօրինակում է ռեփեր Cardi B-ին

Հոլիվուդյան սեքս սկանդալներն ու հայկական շոու բիզնեսը. NEWS.am STYLE-ի հարցումը

Քիմ Քարդաշյանը եւ Քանյե Ուեսթը երրորդ անգամ ծնողներ են դարձել

Լավ կլինի՝ ավելի շատ հայեր անգլերեն խոսեն. NEWS.am STYLE-ի հարցումը՝ զբոսաշրջիկների հետ

Արքայախնձորով աղցան. Ամանորից հետո առողջ սննդակարգին վերադառնալու լավ տարբերակ

Սեւակ Խանաղյանը, Նունե Եսայանը, Սոֆի Մխեյանը, Արսեն Սաֆարյանն ու այլք շնորհավորեցին Հին Նոր տարին

Հայկ Ավանեսյանի հեղինակած շքեղ զգեստով Վերա Բրեժնեւան՝ «Россия» հեռուստաալիքի ամանորյա թողարկմանը

Ռուս ու գերմանացի աղջիկները, թանկարժեք զարդերը Գրիգորի Լեպսից ու էրոտիկ լուսանկարչուհին՝ նոր Comedy club-ում

Ռնգեղջյուրի պարը. Գոհար Ավետիսյանը լողազգեստով պար է ցուցադրել

Critics' Choice Awards – 2018

«Ոսկե Գլոբուս 2018». ինչո՞ւ էին աստղերը զանգվածաբար սեւ զգեստ հագել

Հինգ գործնական խորհուրդ՝ ինքդ քո մասին հոգ տանելու համար

23:11, 12 օգոստոսի
1. Քունն աշխատանքից բարձր դասեք

Բավարար քանակությամբ առողջ քունն աշխատունակությունը բարձրացնելու հրաշագործ միջոց է: Հանգստացած օրգանիզմն ավելի արդյունավետ է պայքարում սթրեսների դեմ: Քունն առած մարդը կարող է իրեն առաջադրված խնդիրներին ստեղծագործ լուծումներ գտնել: Ցավոք՝ լարված աշխատանքային գրաֆիկը խանգարում է լիարժեք հանգստին: Միշտ աշխույժ, գործունյա, ստեղծարար լինելու համար հարկավոր է աշխատանքը երկրորդ պլան մղել եւ լավ քնել:

2. Ավելի շատ ջուր խմեք

Շատերը նախընտրում են ծարավը հագեցնել տարբեր ըմպելիքներով: Սակայն սուրճը, թեյը, գազավորված էներգետիկ ըմպելիքները բացասական ազդեցություն են ունենում օրգանիզմի վրա: Դրանք այն չեն հագեցնում անհրաժեշտ կենսական հեղուկով: Խորհուրդ է տրվում պարզ, մաքուր ջուր խմել: Եթե այնքան էլ հաճույքով ջուր չեք խմում, դրան կիտրոնի հյութ կամ անանուխ ավելացրեք:

3. Ավելացրեք ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը

Ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը բարձրացնում է իմունիտետը, աշխատունակությունը, մարդուն դրական եւ ուրախ դարձնում: Բայց հաճախ ժամանակի պակասի պատճառով ստիպված ենք լինում հրաժարվել մարզվելուց: Ընդ որում՝ ոչ ոք չի խոսում մի քանի ժամ մարզասրահում անցկացնելու մասին: Բավական օրական 10 րոպե վարժություններ անել՝ ցանկալի արդյունքի հասնելու համար: Վարժություններին լավ այլընտրանք կարող է դառնալ ոտքով զբոսանքը:

4. Ընկերների հետ ավելի շատ ժամանակ անցկացրեք

Սոցիալական ցանցերը չեն կարող փոխարինել անձնական շփմանը: Այդ պատճառով հարկավոր է ավելի հաճախ հանդիպել մտերիմ ընկերների հետ: Դա կարելի է անել ոչ միայն լուրջ խնդիրների եւ հուզական ցնցումների ժամանակ: Լավ տարբերակ է ընկերոջը մի գավաթ սուրճի կամ զբոսանքի հրավիրելը:

5. Ավելի շատ ընթերցեք

Ընթերցանությունը նպաստում է մարդու զարգացմանը, լրացնում բառապաշարը: Գրքերից ստացած տեղեկությունները վերածվում են գործանական փորձառության, որն օգնում է «սողոմոնյան որոշումներ» կայացնել: Գիրքը կարող է նաեւ ընկեր դառնալ, սատարել դժվարին իրավիճակներում: Այն հուզական ծանրաբեռնվածությունը թուլացնելու գործուն միջոց է: Ընդ որում՝ պարտադիր չէ շատ կարդալ, բավական է նաեւ 10 էջ ընթերցել:

 

Աղբյուրը՝ ladies-charm.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ամենասեքսուալ հայ երգիչը
Արամե
Անդրե
Միշո
Արսեն Սաֆարյան
Նարեկ Մակարյան