MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Գեղեցկության աշխարհի՝ 2017 թվականի 7 ամենաազդեցիկ ներկայացուցիչները

10:06, 15 դեկտեմբերի

Գեղեցկության աշխարհն ապրում է իր օրենքներով, եւ այդտեղ ամենաազդեցիկի վարկանիշ ձեռք բերելն այնքան էլ հեշտ չէ: Փոխարենը տարվա ընթացքում այդ ոլորտում վարկանիշ ձեռք բերելով՝ հնարավոր է սեփական անունը դաջել դիմահարդարման պարագաների անվանի որեւէ ապրանքանիշի վրա, շահավետ պայմանագրեր կնքել նորաձեւության աշխարհում վաստակավորի պատմություն ունեցող ապրանքանիշի հետ՝ ընկերության գովազդային դեմքը դառնալու եւ նրանց արտադրանքը ներկայացնելու համար: Այս տարի այդպիսի բացառիկ հնարավորություն են ստացել գեղեցկության աշխարհի՝ մեզ արդեն հայտնի անուններով կանայք:

Այդ կանանց ցանկը գլխավորում է այս տարի աշխարհի ամենաբարձր վարձատրվող մոդելի համբավ ձեռք բերած Քենդալ Ջեները: Նա կարողացավ մրցակցել իր հաջողություններից շռայլորեն օգտվող եւ ավելի քան 15 տարի տարի աշխարհի ամենաբարձր վարձատրվող մոդելների ցանկը գլխավորող թոփ մոդել Ժիզել Բունդհենի հետ եւ գերազանցել նրան: Քենդալն իր հաջողությունը պայմանավորում է հասարակական մեծ համբավով, ինչին կարողացել է  հասնել սոցիալական ցանցերում իր աշխուժության շնորհիվ: Նա արդեն վաղուց սոցցանցերի աստղ է եւ արդեն 84 մլն հետեւորդ ունի: Մոդելն արդեն հասցրել է համագործակցության պայմանագրեր կնքել հանրահայտ Estée Lauder, La Perla եւ adidas ապրանքանիշերի հետ:

Ազդեցիկների ցուցակի երկրորդ հորիզոնականում է դիմահարդար, յութուբյան բլոգեր Վիոլետը, ով խուսափում է իր ազգանունը հրապարակելուց: Հունիսին նա հաջողությամբ ներկայացրեց Estée Lauder ապրանքանիշը՝ սոցիալական ցանցերում ընկերության համար ստեղծված էջերում ներկայացնելով ապրանքանիշի նոր արտադրանքը եւ ցուցադրելով, թե ինչպես կարելի է դրանք արդյունավետորեն կիրառել եւ մեծ բավականություն ստանալ:

Այդ շքեղ արտաքինով ֆրանսուհուն միշտ հաջողվում է առանց մեծ ջանքեր գործադրելու անկրկնելի եւ անխոցելի տեսք ունենալ: Դրա համար նա, թերեւս, պարտական է իր անթերի մաշկին եւ դասական ճաշակին:

Երրորդ տեղում Քիմ Քարդաշյանի 20-ամյա քույրը՝ ամերիկացի մոդել Քայլի Ջեներն է, ում համար այս տարին բավականին բարեհաջող էր: Նախ, նրա համեմատաբար նորաստեղծ Kylie Cosmetics ապրանքանիշը մեծ համբավ ձեռք բերեց, ինչի արդյունքում զգալիորեն ավելացավ ընկերության արտադրանքի պահանջարկը, հետո էլ երիտասարդ կին գործարարը ներառվեց Forbes-ի ցանկում՝ որպես աշխարհի ամենահարուստ հայտնիներից մեկը:

Գեղեցկության աշխարհի ազդեցիկ ներկայացուցիչների 2017թ. ցանկում է հայտնվել նաեւ երգչուհի Ռիհանան, ով այս տարի թողարկել է իր ազգանվամբ ստեղծված Fenty Beauty ապրանքանիշը: Ապրանքանիշը հիմնականում դեկորատիվ կոսմետիկ միջոցներ է արտադրում տարբեր երանգների մաշկ ունեցող կանանց համար, ինչը հատկապես պահանջված է ամերիկյան շուկայում:

Մասնագետների գնահատմամբ՝ Fenty Beauty-ի արտադրանքը բավականին որակյալ է: Նաեւ դրա շնորհիվ է, որ այն մեծ սպառում ունի: Այդ կոսմետիկ միջոցներն արդեն հասցրել են փորձարկել հանրահայտ դիմահարդարներ Ուեյն Գոսը եւ Լիզա Էլդրիջը՝ իրենց գոհունակությունը հայտնելով դրանց որակի վերաբերյալ:

Յութուբյան եւս մեկ բլոգեր, ով երկար տարիներ սոցիալական ցանցերում ամենաազդեցիկ անձնավորություններից մեկն է համարվում, ներառվել է վերոնշյալ ցանկում: Միշել Ֆանը ժամանակին սոցցանցի իր հետեւորդներին էր ներկայացնում L’Oreal եւ Ipsy ապրանքանիշերը: Սակայն այս տարվանից իր երկրպագուներին Միշելը ներկայացավ սեփական՝ EM ապրանքանիշով: Բլոգերը գնել է L’Oreal ապրանքանիշը, որն այժմ թողարկում է նոր անվամբ, եւ աստիճանաբար այն համալրում է սեփական արտադրանքով:

Քայլի Ջեների քույրը՝ Քիմը, այս անգամ էլ որոշեց ոչնչով հետ չմնալ քրոջից եւ ջանքեր գործադրեց՝ գեղեցկության աշխարհում սեփական ճաշակը թելադրելու համար: Յոթ ազդեցիկների ցանկի վեցերորդ հորիզոնականում է հայտնվել Քիմ Քարդաշյանը: Գեղեցկության արտադրությունում Քիմն իր առաջին քայլերը սկսել է դեռ 2015թ., երբ մազերի խնամքի համար նախատեսված միջոցների շարք թողարկեց: Այս ամառ նա արդեն ներկայացավ դիմահարդարման պարագաների KKW Beauty ապրանքանիշով: Բայց արտադրանքը բավականին սահմանափակ էր եւ սպառվեց ժամերի ընթացքում՝ 14 մլն դոլար շահույթ ապահովելով:

Ամենաազդեցիկների ցանկը եզրափակում է բլոգեր, դիմահարդար Ջեֆրի Սթարը, ով, սակայն, այդտեղ է հայտնվել իր կասկածելի եւ սկանդալային վարքի շնորհիվ: Բանն այն է, որ Ջեֆրին 2017թ. ընթացքում հասցրել է մի շարք աղմկահարույց պատմությունների կիզակետում հայտնվել՝ վիճաբանելով, անվանարկելով նորաձեւության ոլորտի հայտնիներին, փորձելով հեղինակազրկել գեղեցկության ոլորտում հայտնի ապրանքանիշները, անգամ դատական քաշքշուկների մեջ հայտնվելով դրանց ներկայացուցիչների հետ:

 

 

Աղբյուր՝ Daily Mail


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել