POPcorn blog. Secret food chalenge. գուշակիր, թե ինչ ես ուտում

Ինչպես են Comedy Club-ում ծաղրում Օլիմպիադան, էսկորտ ծառայություններն ու Տիմուր Բատրուդինովի եւ Օլգա Բուզովայի սիրային հարաբերությունները

«Դեպի Եվրատեսիլ». հայտնի է եզրափակիչ անցած երկրորդ հնգյակը

Մարմնավաճառ Նաստյա Ռիբկան ու նրա սեքս մարզիչը՝ միլիարդատեր Օլեգ Դերիպասկայի և Սերգեյ Պրիխոդկոյի հետ սեքսի ու ռուսական վերնախավի զվարճանքների մասին

Ժաննա Բուտուլյանն արաբական է պարում

Միրիամ Բաղդասարյանը հիացրեց կանադական «Ձայնը» նախագծի ժյուրիին

Առանց կրծկալ Անժելա Սարաֆյանը՝ Variety Magazine-ի ճաշկերույթին

«Դեպի Եվրատեսիլ». եզրափակիչ անցած առաջին հնգյակը հայտնի է

Երիտասարդ երգիչն ուժերը փորձելու է նաև «Դեպի Եվրատեսիլ» ազգային մրցույթում

Շպարվիր NEWS.am STYLE-ի հետ. տաք գույներով հոլիվուդյան make up` նորաձեւ աղջիկների համար

Shine&Food. Չինական ուտեստներ՝ չինական Ամանորի կապակցությամբ

Բլոգ Լի. Որտեղ, ինչքանով եւ ինչ կարելի է ուտել Երեւանի փողոցներում

Ինչպես պետք է հայ տղամարդն իրեն պահի կանանց հետ․ NEWS.am STYLE-ի հարցումը

Fan Attack. Հասմիկ Շիրոյան VS երկրպագուներ

Երեւանյան էսքիզներ

POPcorn blog. փորձում ենք հին իրերից նոր հագուստ ստանալ միայն մկրատի օգնությամբ

14-ամյա Սաթենիկի գեղեցիկ կատարումը՝ «Ты супер!» նախագծում

24-ամյա Լիանա Ավանեսյանի ելույթը՝ ուկրաինական «Ձայնը» նախագծում

Գեղեցկության աշխարհի՝ 2017 թվականի 7 ամենաազդեցիկ ներկայացուցիչները

10:06, 15 դեկտեմբերի

Գեղեցկության աշխարհն ապրում է իր օրենքներով, եւ այդտեղ ամենաազդեցիկի վարկանիշ ձեռք բերելն այնքան էլ հեշտ չէ: Փոխարենը տարվա ընթացքում այդ ոլորտում վարկանիշ ձեռք բերելով՝ հնարավոր է սեփական անունը դաջել դիմահարդարման պարագաների անվանի որեւէ ապրանքանիշի վրա, շահավետ պայմանագրեր կնքել նորաձեւության աշխարհում վաստակավորի պատմություն ունեցող ապրանքանիշի հետ՝ ընկերության գովազդային դեմքը դառնալու եւ նրանց արտադրանքը ներկայացնելու համար: Այս տարի այդպիսի բացառիկ հնարավորություն են ստացել գեղեցկության աշխարհի՝ մեզ արդեն հայտնի անուններով կանայք:

Այդ կանանց ցանկը գլխավորում է այս տարի աշխարհի ամենաբարձր վարձատրվող մոդելի համբավ ձեռք բերած Քենդալ Ջեները: Նա կարողացավ մրցակցել իր հաջողություններից շռայլորեն օգտվող եւ ավելի քան 15 տարի տարի աշխարհի ամենաբարձր վարձատրվող մոդելների ցանկը գլխավորող թոփ մոդել Ժիզել Բունդհենի հետ եւ գերազանցել նրան: Քենդալն իր հաջողությունը պայմանավորում է հասարակական մեծ համբավով, ինչին կարողացել է  հասնել սոցիալական ցանցերում իր աշխուժության շնորհիվ: Նա արդեն վաղուց սոցցանցերի աստղ է եւ արդեն 84 մլն հետեւորդ ունի: Մոդելն արդեն հասցրել է համագործակցության պայմանագրեր կնքել հանրահայտ Estée Lauder, La Perla եւ adidas ապրանքանիշերի հետ:

Ազդեցիկների ցուցակի երկրորդ հորիզոնականում է դիմահարդար, յութուբյան բլոգեր Վիոլետը, ով խուսափում է իր ազգանունը հրապարակելուց: Հունիսին նա հաջողությամբ ներկայացրեց Estée Lauder ապրանքանիշը՝ սոցիալական ցանցերում ընկերության համար ստեղծված էջերում ներկայացնելով ապրանքանիշի նոր արտադրանքը եւ ցուցադրելով, թե ինչպես կարելի է դրանք արդյունավետորեն կիրառել եւ մեծ բավականություն ստանալ:

Այդ շքեղ արտաքինով ֆրանսուհուն միշտ հաջողվում է առանց մեծ ջանքեր գործադրելու անկրկնելի եւ անխոցելի տեսք ունենալ: Դրա համար նա, թերեւս, պարտական է իր անթերի մաշկին եւ դասական ճաշակին:

Երրորդ տեղում Քիմ Քարդաշյանի 20-ամյա քույրը՝ ամերիկացի մոդել Քայլի Ջեներն է, ում համար այս տարին բավականին բարեհաջող էր: Նախ, նրա համեմատաբար նորաստեղծ Kylie Cosmetics ապրանքանիշը մեծ համբավ ձեռք բերեց, ինչի արդյունքում զգալիորեն ավելացավ ընկերության արտադրանքի պահանջարկը, հետո էլ երիտասարդ կին գործարարը ներառվեց Forbes-ի ցանկում՝ որպես աշխարհի ամենահարուստ հայտնիներից մեկը:

Գեղեցկության աշխարհի ազդեցիկ ներկայացուցիչների 2017թ. ցանկում է հայտնվել նաեւ երգչուհի Ռիհանան, ով այս տարի թողարկել է իր ազգանվամբ ստեղծված Fenty Beauty ապրանքանիշը: Ապրանքանիշը հիմնականում դեկորատիվ կոսմետիկ միջոցներ է արտադրում տարբեր երանգների մաշկ ունեցող կանանց համար, ինչը հատկապես պահանջված է ամերիկյան շուկայում:

Մասնագետների գնահատմամբ՝ Fenty Beauty-ի արտադրանքը բավականին որակյալ է: Նաեւ դրա շնորհիվ է, որ այն մեծ սպառում ունի: Այդ կոսմետիկ միջոցներն արդեն հասցրել են փորձարկել հանրահայտ դիմահարդարներ Ուեյն Գոսը եւ Լիզա Էլդրիջը՝ իրենց գոհունակությունը հայտնելով դրանց որակի վերաբերյալ:

Յութուբյան եւս մեկ բլոգեր, ով երկար տարիներ սոցիալական ցանցերում ամենաազդեցիկ անձնավորություններից մեկն է համարվում, ներառվել է վերոնշյալ ցանկում: Միշել Ֆանը ժամանակին սոցցանցի իր հետեւորդներին էր ներկայացնում L’Oreal եւ Ipsy ապրանքանիշերը: Սակայն այս տարվանից իր երկրպագուներին Միշելը ներկայացավ սեփական՝ EM ապրանքանիշով: Բլոգերը գնել է L’Oreal ապրանքանիշը, որն այժմ թողարկում է նոր անվամբ, եւ աստիճանաբար այն համալրում է սեփական արտադրանքով:

Քայլի Ջեների քույրը՝ Քիմը, այս անգամ էլ որոշեց ոչնչով հետ չմնալ քրոջից եւ ջանքեր գործադրեց՝ գեղեցկության աշխարհում սեփական ճաշակը թելադրելու համար: Յոթ ազդեցիկների ցանկի վեցերորդ հորիզոնականում է հայտնվել Քիմ Քարդաշյանը: Գեղեցկության արտադրությունում Քիմն իր առաջին քայլերը սկսել է դեռ 2015թ., երբ մազերի խնամքի համար նախատեսված միջոցների շարք թողարկեց: Այս ամառ նա արդեն ներկայացավ դիմահարդարման պարագաների KKW Beauty ապրանքանիշով: Բայց արտադրանքը բավականին սահմանափակ էր եւ սպառվեց ժամերի ընթացքում՝ 14 մլն դոլար շահույթ ապահովելով:

Ամենաազդեցիկների ցանկը եզրափակում է բլոգեր, դիմահարդար Ջեֆրի Սթարը, ով, սակայն, այդտեղ է հայտնվել իր կասկածելի եւ սկանդալային վարքի շնորհիվ: Բանն այն է, որ Ջեֆրին 2017թ. ընթացքում հասցրել է մի շարք աղմկահարույց պատմությունների կիզակետում հայտնվել՝ վիճաբանելով, անվանարկելով նորաձեւության ոլորտի հայտնիներին, փորձելով հեղինակազրկել գեղեցկության ոլորտում հայտնի ապրանքանիշները, անգամ դատական քաշքշուկների մեջ հայտնվելով դրանց ներկայացուցիչների հետ:

 

 

Աղբյուր՝ Daily Mail


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ո՞ւմ կցանկանայիք տեսնել «Եվրատեսիլ 2018»-ի բեմում
Թամար Կապրելյան
Սեւակ Խանաղյան
Կամիլ
Հասմիկ Շիրոյան