Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

Ինչի վրա է փող ծախսում աղջիկների ներկայիս սերունդը

17:37, 24 փետրվարի

Սմարթֆոններ

Բջջային հեռախոսի առկայությունն անհրաժեշտություն է երիտասարդների համար: Շատ հարցումներ ցույց են տվել, որ երիտասարդները գործնականում չեն կարող ապրել առանց դրանց, չէ՞ որ հեռախոսները նրանց հաղորդակցության գլխավոր միջոցն են: Առավել եւս, որ նրանցից գրեթե յուրաքանչյուրն իր կյանքի ժամանակագրությունն է վարում սոցիալական ցանցերում: 

Uber

Ելնելով այն բանից, որ հազարամյակի սերունդը սիրում է տեխնոլոգիաներ եւ զվարճանքներ, կարելի է եզրակացնել, որ տաքսին (որպես տեղաշարժման միջոց) իդեալական դիրք է զբաղեցնում այդ երկու կարգի արանքում: Հետաքրքիր է նաեւ այն, որ մեր սերունդը մերժում է սեփականատիրությունը: Հենց այդ պատճառով նրանք տաքսին գերադասում են մեքենային, բնակարան ձեռք բերելու փոխարեն, նախընտրում են վարձել, եւ նոր իրեր գնելու համար վաճառում են հին իրերը:  

Դիմահարդարում

Երիտասարդ աղջիկները դիմահարդարում են սիրում:

Ամենաժողովրդական ապրանքանիշների տասնյակի մեջ են մտնում Mac-ը, Sephora-ն, Urban Decay-ը եւ Make Up For Ever-ը: Նման աժիոտաժի պատճառ կարող է լինել դիմահարդարման եւ ուրվագծման վերաբերյալ ուսուցողական տեսանյութերի մեծ քանակությունը, որոնք յուրաքանչյուրին կսովորեցնեն դիմահարդարման սկզբունքները:  

Աղբյուրը` Creu

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել