Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Ինչի վրա է փող ծախսում աղջիկների ներկայիս սերունդը

17:37, 24 փետրվարի

Սմարթֆոններ

Բջջային հեռախոսի առկայությունն անհրաժեշտություն է երիտասարդների համար: Շատ հարցումներ ցույց են տվել, որ երիտասարդները գործնականում չեն կարող ապրել առանց դրանց, չէ՞ որ հեռախոսները նրանց հաղորդակցության գլխավոր միջոցն են: Առավել եւս, որ նրանցից գրեթե յուրաքանչյուրն իր կյանքի ժամանակագրությունն է վարում սոցիալական ցանցերում: 

Uber

Ելնելով այն բանից, որ հազարամյակի սերունդը սիրում է տեխնոլոգիաներ եւ զվարճանքներ, կարելի է եզրակացնել, որ տաքսին (որպես տեղաշարժման միջոց) իդեալական դիրք է զբաղեցնում այդ երկու կարգի արանքում: Հետաքրքիր է նաեւ այն, որ մեր սերունդը մերժում է սեփականատիրությունը: Հենց այդ պատճառով նրանք տաքսին գերադասում են մեքենային, բնակարան ձեռք բերելու փոխարեն, նախընտրում են վարձել, եւ նոր իրեր գնելու համար վաճառում են հին իրերը:  

Դիմահարդարում

Երիտասարդ աղջիկները դիմահարդարում են սիրում:

Ամենաժողովրդական ապրանքանիշների տասնյակի մեջ են մտնում Mac-ը, Sephora-ն, Urban Decay-ը եւ Make Up For Ever-ը: Նման աժիոտաժի պատճառ կարող է լինել դիմահարդարման եւ ուրվագծման վերաբերյալ ուսուցողական տեսանյութերի մեծ քանակությունը, որոնք յուրաքանչյուրին կսովորեցնեն դիմահարդարման սկզբունքները:  

Աղբյուրը` Creu

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում







@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ