«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Գվեն Ստեֆանին իր սեփական կոսմետիկ արտադրանքն է թողարկելու

18:07, 2 ապրիլի

Ըստ երևույթին՝ աստղերի կողմից սեփական կոսմետիկ արտադրանքի գործարկումը նոր թրենդ է դարձել։ Վերնաշապիկներն այլևս այնքան մեծ պահանջարկ չունեն, որքան աստղերի կոսմետիկ արտադրանքները։ Չասենք, թե ով է եղել այդ թրենդի հեղինակը, չնայած հասկանալի է, որ խոսքը Քիմ Քարդաշյանի մասին է, որի կոսմետիկ արտադրանքը, ինչպես նաև նրա քրոջ՝ Քայլի Ջեների կոսմետիկ հավաքածուները, վայրկենապես սպառվում են վաճառքի առցանց հարթակներում։

Ոչ ոք չի ուզում բաց թողնել միլիոններ վաստակելու հնարավորությունը, և մինչ Քիմ Քարդաշյանն ու նրա դիմահարդար Մարիո Դեդիվանովիչն իրենց համատեղ հավաքածուն են ներկայացնում, 48-ամյա Գվեն Ստեֆանին նույնպես որոշել է կոսմետիկայի ապրանքանիշ ստեղծել։

Երգչուհին, TMZ-ի փոխանցմամբ, ստեղծել է P8NT ապրանքանիշը, որն արտադրելու է օծանելիք, մազերի ներկ, դիմափոշի, շրթներկ։

Ի դեպ, Գվենը մինչ այդ աշխատում էր Urban Decay-ի հետ, այնպես որ՝ հայտնի երգչուհին փորձի պակաս չունի։ Ոչ ոք չի կասկածում, որ նրա արտադրանքը մեծ պահանջարկ կվայելի։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում







@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ