«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Պատասխան. Քիմ Քարդաշյանը մեկնաբանել է ներքնազգեստի հետ կապված սկանդալը

20:18, 28 հունիսի

38-ամյա ձեռնարկատեր Քիմ Քարդաշյանի նոր նախագիծը հայտնվել է սկանդալի կենտրոնում. ճապոնացիները վիրավորվել են ներքնազգեստի ապրանքանիշի անվանումից՝ «Kimono»։ Նրան մեղադրում են ռասիզմի ու մշակութային յուրացման մեջ։ Հեռուստաաստղի պատասխանը երկար չի ստիպել սպասել։

Հեռուստաշոուի աստղը փորձել է հանդարտեցնել հանրային դժգոհությունը։ Նա հարզացրույց է տվել, որում հայտարարել է, որ չի փորձում վիրավորել ազգային արժեքներ։ Քիմը խոստացել է, որ այդ անվան ներքո վիրավորական իրեր չի ստեղծի, սակայն ներքնազգեստն, ամեն դեպքում կթողարկի։

Ким в рекламе

Քանյե Ուեսթի կինն ընդգծել է, որ իր վաղեմի ապրանքանիշը՝ Kimoji-ին եւս ոգեշնչված է ազգային հագուստի անվամբ։ Նրա խոսքով՝ այդ ժամանակ ոչ ոք չի զայրացել։ «Ես հասկանում եւ խորապես հարգում են կիմոնոյի նշանակությունը ճապոնական մշակույթում։ Ես իմ ապրանքանիշը «Կինոմո» անվանելու որոշում չեմ կայացրել այն նպատակով, որ բառն աձանձնացնեմ ճապոնական արմատներից, այլ որպես տուրք գեղեցկությանն ու դետալներին, որոնք այս հագուստի մաս են կազմում»,- New York Times-ին հայտնել է Քարդաշյանը։

Кардашьян с толстовкой

Քարդաշյանը վաղուց է գրանցել այդ աpրանքանիշը։ Այժմ նա իրավունք ունի «Kimono» անվանել պայուսակներ, կոսմետիկա, դեզոդորանտներ, լողազգեստներ։ Հիմա նույնիսկ ճապոնական կիմոնո ԱՄՆ-ում կարող է թողարկել միայն Քիմը։  

Քիմի ներողությունը դեռեւս սպասված արդյունքը չի ունեցել։ Հետեւորդների մեծ մասը մինչ այժմ զայրացած է նրա քայլի պատճառով։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել