«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Իրինա Շեյքը ներքնազգեստով՝ Պենելոպա Քրուսի խենթացնող տեսանյութում

11:44, 1 օգոստոսի

Ռուսական մոդել Իրինա Շեյքը նկարահանվել է L’Agent by Agent Provocateur գովազդային հոլովակում: Հարկ է նկատել, որ գովազդվող ներքնազգեստի դիզայները, ինչպես նաեւ հոլովակի ռեժիսորը Պենելոպա Քրուսն է: Այդ պատճառով էլ զարմանալի չէ, որ դրանում գլխավոր դերը բաժին է ընկել նրա ամուսնուն՝ Խավիեր Բարդեմին, ով գայթակղում է Իրինային:

«Շնորհակալ եմ Պենելոպա Քրուսին՝ իր հետ աշխատելու հնարավորություն ընձեռելու համար, եւ շնորհակալություն Էդուարդո Քրուսին՝ երաժշտության համար: Հուսով եմ՝ հոլովակը ձեզ դուր կգա: Համբուրում եմ»,- Facebook սոցիալական ցանցի իր էջում գրել է Շեյքը:

Հիշեցնենք, որ Իրինա Շեյքը միացել է դիզայներ Մարկ Ջեյքոբսի հայտնի բարեգործական արշավին, որը կոչվում է «Պաշտպանիր մաշկը, որում ապրում ես»:

Մարկ Ջեյքոբսը բարեգործական նախագիծը սկսել է 2006 թվականից՝ Նյու Յորքի Քաղցկեղի ինստիտուտի հետազոտությունների ֆինանսավորմանն օժանդակելու նպատակով:

Մարզաշապիկների վաճառքից ստացված ամբողջ հասույթը տրամադրվում է նշված ինստիտուտին՝ մաշկային քաղցկեղի ոլորտում հետազոտությունները շարունակելու նպատակով:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել