Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

«Օսկար 2020». «Լավագույն ֆիլմ»՝ «1917»՞, թե՞ «Ջոկեր»  

20:39, 9 փետրվարի

Մի քանի ժամ անց Լոս Անջելեսի Dolby թատրոնում կկայանա ամենապրեստիժային «Օսկար» կինոմրցանակաբաշխության 92-րդ արարողությունը: Բաղձալի ոսկե արձանիկների համար պայքարը թեժ կլինի:

Արդեն պատմել ենք հիասքանչ կանանց մասին, որոնք կպայքարեն «Կանացի լավագույն դերի» համար, ինչպես նաեւ ջենթլմենների մասին, որոնք կպայքարեն «Տղամարդու լավագույն դերի» համար, եւ ստեղծագործական գործընթացը ղեկավարողների մասին, որոնք առաջադրված են «Լավագույն ռեժիսոր» անվանակարգում:

Այսօր կխոսենք ֆիլմերի մասին:

«Լավագույն ֆիլմ» անվանակարգում կպայքարի 9 ֆիլմ՝

«Ford-ն ընդդեմ Ferrari-ի»

 

«Ամուսնական պատմություն»

«Իռլանդացին»

«Փոքր կանայք»

«Մակաբույծներ»

«Ջոկեր»

«1917»

«Ջոջո ճագարը»

«Մեկ անգամՀոլիվուդում»

Նշենք, որ անկասկած մրցանակի են արժանի բոլոր ֆիլմերը. որոշներն իրենց փայլուն ռեժիսուրայով, որոշներն էլ դերասանական խաղով… Սակայն մեր հաղթողը պետք է իր մեջ ներառի անվիճելի հաղթողի բոլոր որակները: 

Սակայն նախ եկեք առանձնացնենք ակնհայտ աութսայդերներին

Ջեյմս Մենհոլդի՝ իրական իրադարձությունների հիման վրա նկարահանված «Ford-ն ընդդեմ Ferrari»-ի ֆիլմը ցույց է տվել վառ ռեժիսուրան, Մեթ Դեյմոնի եւ Քրիստիան Բեյլի հոյակապ քիմիան, ինչպես նաեւ մոնտաժողի ցնցող աշխատանքը: Սակայն իր բոլոր դրական կողմերով հանդերձ ֆիլմը՝ ի տարբերություն մյուս նոմինանտների, կարծես իր քաշային կատեգորիայում չէ:

Եվս մեկ աութսայդեր է Թայք Վայտիտիի «Ջոջո ճագարը» ֆիլմը՝ լավ կոմեդիա սյուրռեալիզմի նոտաներով եւ մի պտղունց դրամայով: Ֆիլմի մեծ պլյուսը երկրորդ պլանի դերասանների՝ Սքարլետ Յոհանսոնի եւ Սեմ Ռեքուելի խաղն է, որոնք գեղեցկացնում են կադրը: Սակայն ինքնին միջավայրն ու ֆիլմի հայեցակարգը հաղթանակի որեւէ շանս չեն տաիս:

Գրետա Գերվիգի «Փոքր կանայք» ֆիլմը աութսայդերների ցուցակում վերջինն է: Պլյուսներից նշենք Սիրշա Ռոնանի եւ Էմմա Ուոթսոնի դերասանական խաղը: Այս դերասանուհիներն ապացուցում են, որ ի վիճակի են խաղալու բարդ դերեր եւ կարող են մրցակցել իրենցից ավելի փորձառու գործընկերների հետ: Սակայն ընդհանուր առմամբ ֆիլմը ոչնչով չի փայլում: Այնպես որ, այս ֆիլմի համար Օսկար վստահաբար չենք սպասում:

Հաջորդ կատեգորիան՝ ավելի ճիտշ «ոչ», քան «այո»

Նոա Բաումբակի «Ամուսնական պատմությունը» տարվա լավագույն դրաման է եւ հանճարեղ մելոդրամա լավ կոմեդիայի նոտաներով: Ադամ Դրայվերի եւ Սքարլետ Յոհանսոնի դերասանական խաղն ու էկրանին փոխհարաբերությունները անթերի են: Սցենարը գրավում է… Կա միայն երեք պատճառ, որ ֆիլմը չի արժանանա Օսկարի՝ խելահեղ մրցակցությունը, լակոնիկ պատմությունը եւ այն փաստը, որ ֆիլմը չի անդրադառնում հասարակական նշանակության որեւէ թեմայի (լգբտ, ֆեմինիզմ, me too եւ այլն):

Մարտին Սկորսեզեի «Իռլանդացին» «կրիմինալ դրամա» ժանրում հզոր ֆիլմ է լեգենդար դերասանական կազմով եւ լավ սցենարով: Սակայն Մարտինը դուրս չի գալիս հարմարավետության գոտուց. նա կրիմինալ դրամաների «արքան» է, չնայած դրան՝ «Իռլանդացին» նրա ամենաուժեղ ֆիլմը չէ:

Ֆիլմը շատ երկար քրոնոմետրաժ ունի, որը բացահայտորեն հարված է հասցնում ֆիլմի դինամիկային եւ հանդիսատեսի ընկալմանը: Եվ վերջին ու սուբյեկտիվ պատճառը, ըստ որի ֆիլմը չի արժանանա Օսկարի, այն է, որ կինոակադեմիան լուրջ չի վերաբերվում Netflix-ի ֆիլմերին:

Ռեժիսոր Պոն Ջուն-հոյի «Պարազիտները» ամենաքննարկվող ֆիլմերից մեկն է դարձել:

Ռիժիսուրան, դերասանական խաղը, սցենարն ու տարբեր ժանրերով մանիպուլյացիան իրենց գործն արել են՝ ֆիլմը նոմինանտ դարձնելով մի քանի կատեգորիաներում:

Քանի որ մենք վստահ ենք, որ «Պարազիտները» ֆիլմը կարժանանա «Լավագույն միջազգային ֆիլմը» անվանակարգում մրցանակին, չենք կարծում, թե եւս մեկ մրցանակ կստանա «Լավագույն ֆիլմի» համար: Որպես տեղեկություն նշենք, որ «Օսկարի» ողջ պատմության ընթացքում արտասահմանյան որեւէ ֆիլմ չի հաղթել «Լավագույն ֆիլմ» անվանակարգում:

Եվ, վերջապես, ֆավորիտները

Քվենտին Տարանտինոյի «Մեկ անգամ… Հոլիվուդում» ֆիլմը եզակի ֆիլմ է: Ռեժիսուրայի, սցենարի կամ Փիթ-Լեո հիասքանչ դուետի մասին խոսելն անիմաստ է, այստեղ ամեն ինչ անթերի է:

Ֆիլմն առիթ է մտածելու, որ Տարանտինոն ֆիլմը նկարահանել է իր համար, ֆիլմում երեւում են պահեր, որոնք երիտասարդ տարիներին ոգեշնչել են ռեժիսորին: Բացի այդ, այդ աշխատանքը կարծես սիրո խոստովանություն լինի հին Հոլիվուդին, եւ հենց դա կարող է դառնալ այն պատճառը, որը կհալեցնի կինոակադեմիայի սառցե սիրտն ու կօգնի վերցնել «Լավագույն ֆիլմ» անվանակարգում մրցանակը:

Թոդ Ֆիլիպսի «Ջոկեր» ֆիլմն անցած տարվա սենսացիան դարձավ: Կինոկոմիքսի մոտիվներով, փայլուն ռեժիսուրայով սոցիալ-հոգեբանական դրամա Դարեն Արոնոֆսկիի «Ռեքվիեմ երազանքի համար» ֆիլմի մակարդակով, եւ ամենակարեւորը՝ Հոակին Ֆենիքսի աննկարագրելի դերասանական խաղով: Պատահական չէ, որ ֆիլմը նոմինացված է 11 մրցանակի, եւ այն, անկասկած, «Տղամարդու լավագույն դերի» համար մրցանակ կստանա, ինչպես նաեւ, հավանաբար, կստանա մրցանակ «Լավագույն ադապտացված սցենարի» համար: Ինչպես արդեն նշել ենք, կինոակադեմիան բավականին պահպանողական է եւ քանի որ չի սիրում սթրիմինգային ծառայություններ, դա տարածվում է նաեւ կինոկոմիքսների վրա:

Սեմ Մենդեսի «1917»-ը ակնհայտ առաջնորդ եւ ֆավորիտ է: Ֆիլմը իդեալական է բոլոր առումներով. ֆիլմն ուժեղ է թե՛ ռեժիսուրայով, թե՛ սցենարով, թե՛ հոյակապ դերասանական կազմով, թե՛ շեդեվրալ օպերատորական աշխատանքով, թե՛ մոնտաժով ու երաժշտական եւ վիզուալ բաղադրիչներով:

«1917»-ը հերոսի էպիկական-դրամատիկ պատմությունն է, իսկ կինոակադեմիան շատ է սիրում էպոխալ պաննո. հիշեք Ռիդլի Սքոթի «Գլադիատորը» կամ Փիթեր Ջեքսոնի «Մատանիների տիրակալը»: Հիշեցնենք նաեւ, որ ֆիլմ արդեն հավաքել է կինոմրցանակներ ամենուրեք…

Իսկ ընդհանրապես կանխատեսումները կանխատեսումներով, իսկ «Օսկարը», ինչպես գիտենք, անկանխատեսելի է: Վաղն առավոտյան NEWS.am STYLE-ը կներկայացնի Ձեզ հաղթողների թարմ դասավորությունը: Եվ հենց այդ ժամանակ կտեսնենք՝ համընկնում էին կանխատեսումները, թե՝ ոչ…

Նորայր Նազարյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ