«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Կայացավ Kami Friends-ի, Արամ MP3-ի, Ֆելիքս Խաչատրյանի «Շնորհավոր» տեսահոլովակի շնորհանդեսը

Fours fashion for fashion. նորաձեւության ցուցադրություն փոքրիկ մոդելների մասնակցությամբ

Կայացավ Աղաս Մանուկյանի «Գործ չկա» stand up-ի պրեմիերան

Նոր նախագիծ` Guess&Eat. հավով ապուր

Մհեր Մխիթարյանի «Պոնտեր» Stand Up-ն ու հայտնի հյուրերը

Նոր նախագիծ` Guess&Eat. բաստուրմա` թունա ձկից

Fit&Style, մաս 4. յոգա

«Անսովոր է, որ նկարահանումները անցկացվում են մեր տանը». Գրիգի և Սոնայի անձնական առօրյան շուտով եթերում

Գոհար Հարությունյանի զույգի 4-ամյակը

«Բլբուլյանները» սիթքոմը կադրից դուրս

Fit&Style, մաս 3. մարզում ենք ամբողջ մարմինը

Նոր նախագիծ՝ Guess&Eat․ պաելա կարակատիցայի թանաքով

Fit&Style, մաս 2․ առողջ լինելը ոճային է

«Սողոմոնի երգերը» ֆիլմի հայաստանյան պրեմիերան, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը

Fit&Style. առողջ լինելը ոճային է

Հայտնի պարֆյումեր Ֆրանսիս Քյուրքջյանը երեք նոր օծանելիք է ներկայացրել

14:54, 30 ապրիլի

Հայտնի պարֆյումեր Ֆրանսիս Քյուրքջյանը ներկայացրել է երեք բույրից բաղկացած հավաքածուն, որը ոգեշնչված է լույսից, հայտնում է Wallpaper-ը։ Հավաքածուի բույրերը գենդերային առումով չեզոք են։

«Cologne Forte» բույրերի նոր հավաքածուն «Aqua»-ի շարունակությունն է եւ առաջարկում է երեք նոր տարբերակ՝ «Aqua Celestia Cologne Forte», «Aqua Universalis Cologne Forte» եւ «Aqua Vitae Cologne Forte»։

«Aqua Celestia Cologne Forte» բույրը փոխանցում է բերգամոտի, հաղարջի բողբոջների, հասմիկի, պատկառուկի, մրգերի եւ մուշկի նոտաներ։ «Aqua Universalis Cologne Forte»-ն համադրում է վարդի, բերգամոտի եւ հոտավետ ոլոռի բույրեր։ «Aqua Vitae Cologne Forte» օծելիքում համադրված են ցիտրուսային, սանդալի եւ մուշկի նոտաներ։

Новинки парфюмерии и косметики: новости индустрии красоты | BURO.

«Ես ցանկանում էի վերամիավորվել անուշահոտ ջրի ավանդույթի հետ, որն իր սկզբանակ ձեւով պիտանի էր խմելու համար՝ ստեղծելով «ներքուստ-արտաքուստ» էֆեկտը»,- ասում է Ֆրանսիս Քյուրքւյանը։

Բույրերը ներկայացված են դեղին, կապույտ եւ սպիտակ գույների տուփերով։ Օծանելիքը վաճառքում կհայտնվի մայիսի մեկին։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում








@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ