«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Chanel-ը փոխում է քաղաքականությունը․ սահմանափակված է ապրանքանիշի ամենահանրահայտ պայուսակների վաճառքը

11:49, 12 հոկտեմբերի

Այս ամսվանից Chanel-ը փոխում է վաճառքների քաղաքականությունը։ Hypebeast-ի հաղորդմամբ՝ այժմ արդեն նորաձության տան հաճախորդները կարող են միայն մեկ «Classic Flap Bag» եւ «Coco Handle» պայուսակ գնել (սրանք Chanel-ի երկու ամենահանրաճանաչ մոդելներն են) տարվա ընթացքում։ Սահմանափակումները վերաբերում են նաեւ կաշվե փոքրիկ իրերին․ տարվա ընթացքում կարելի է գնել երկուսից ոչ ավելի նմանատիպ իր։ Թեեւ այս տարի Chanel-ն արդեն երեք անգամ բարձրացրել է ամենահանրաճանաչ ապրանքների գինը, պայուսակներն, ամեն դեպքում, պահանջված են, նշում է Hypebeast-ը։

Նույն սխեմայով արդեն աշխատում է Hermès-ը՝ նորաձեւության տան յուրաքանչյուր հաճախորդ տարվա ընթացքում կարող է գնել նույն մոդելի միայն երկու պայուսակ։

Լուսանկարը՝ Christian Vierig/Getty Images


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում







@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության