Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

«Վիշապի լեգենդը» շքեղ շոուով «Երեւան պարկում» բացվեց ընդարձակ սահադաշտը

Համասյանի ու Ռիք Ռոզատոյի երաժշտությունը՝ ARARAT-ի լեգենդար համի ու Ձիթողցյանի կտավների ուղեկցությամբ

ՇոկTok. «Մարդիկ ինձ են օգնում. ես եմ որոշում օգնել ընտանիքների, թե`ոչ». Տարոն Սարգսյան

Ֆրանսիական շքեղություն՝ փարիզյան շնչով. Les Nereides զարդերը՝ 6 տարի Երեւանում

Stylish Faces․ Հասմիկ Կարապետյանը՝ իր համար արված խենթ քայլերի, երկրպագուների հանդեպ ամուսնու վերաբերմունքի եւ այլ թեմաների շուրջ

«Վարձով ընտանիք». նոր հումորային նախագիծ` Մարջան Ավետիսյանի, Էմմա Սապունջյանի, Լեւոն Հախվերդյանի մասնակցությամբ

«Լեռները կհիշեն». ինչպես են ընթանում նոր հեռուստասերիալի նկարահանումները

«Լեռները կհիշեն» հեռուստասերիալի դերասանկական կազմը՝ Խուստուփ լեռան բարձունքին

Սեւ կատակերգություն՝ ապրելու կարեւորության մասին. «Սեւազգեստ կանայք» ֆիլմի փակ դիտումը` Երեւանում

Կարմիր գորգ. հայտնիների look-երը` «Սեւազգեստ կանայք» ֆիլմի պրեմիերային

«Խորհուրդ ենք տալիս դիտել». Թող սկսվեն քաղցած խաղերը. «Կաղամարի խաղ»

12:12, 31 հոկտեմբերի

NEWS.am STYLE-ը ձեզ է ներկայացնում բոևիկ, դրամա և թրիլեր ժանրի սերիալ՝ «Կաղամարի խաղ»:

Այն թողարկվում է Netflix  սթրիմինգային ծառայությունում 2021 թվականի սեպտեմբերի 17-ից մինչ օրս: Թողարկվել է արդեն մեկ սեզոն, իսկ 2-րդ սեզոնի մասին հայտարարվել է:

Հեղինակն է Հվան Դոնհյուքը:

Գլխավոր դերերում հանդես են եկել Լի Ջոն Ջեն, Պարկ Հե Սուն, Օ Յոն Սուն ու այլք։

Սյուժեն պատմում է մի խումբ մարդկանց մասին, ովքեր տարբեր պատճառներով գտնվում են վատ իրավիճակներում։ Թվում է, թե բոլորն ունեն իրենց խնդիրները, եւ նրանց ոչինչ չի կապում, բայց դա այնքան էլ այդպես չէ: Բոլորին միավորում է այն, որ նրանց բոլորի խնդիրները կարող է լուծել փողը։ Բարեբախտաբար, յուրաքանչյուրը ստանում է  այսպիսի առաջարկ՝ գումարի դիմաց մասնակցել մի  խաղի։ Բայց մանրամասները չեն հայտնում։

Միակ բանը, որ հաղորդվում է, այն է, որ խաղի բոլոր փուլերն անցնելուց հետո խոշոր մրցանակ է սպասվում։

Սոցիալական անհավասարության թեման նոր չէ, առավել ևս՝  վերջին ժամանակներում (հատկապես «Մակաբույծներից» հետո)։ Զարմանալի չէ, որ  սերիալը դարձավ  այսքան հայտնի։

Շոուն գրավում է հանդիսատեսին, քանի որ մոտ է  իրականությանը. մարդիկ սովոր են ապրել պարտքերի եւ վարկերի բեռի տակ, և այդպես է ամբողջ աշխարհում։ Մարդկային ցանկությունը՝ հեշտ վաստակել ամեն ինչ,  ավելի ու ավելի է խորանում. նույնիսկ շատ խելացի եւ ուժեղ մարդիկ երբեմն տրվում են այդ թուլությանը։

Սերիալը գրավում է հենց իր ռեալիզմով:Այն ցույց է տալիս, որ մարդիկ պատրաստ են հանուն հեշտ շահի իրենց կյանքը ռիսկի ենթարկել եւ գնալ ծայրահեղ միջոցների, ընդհուպ մինչեւ մարդասպանության:

Սերիալը ցույց է տալիս կյանքը հարուստների և աղքատների տեսանկյունից: Ֆինանսական վիճակը բաժանում է մարդկանց երկու կատեգորիաների, որտեղ հարուստ մարդիկ հաշվի չեն նստում աղքատների հետ։ Ավելին, նրանք կարող են կառավարել աղքատների կյանքի և մահվան հարցերը։

Սերիալն ունի բազմաթիվ առավելություններ՝ գույնզգույն կերպարներ, վիզուալ, իրական դեկորացիա, հաճելի երաժշտություն, տաղանդավոր դերասաններ, մտածված մանրամասներ եւ շատ ավելին։

Բայց ամենակարևորը բարոյական հարցերն են,  որոնք շոուն բարձրաձայնում  է։

Ի՞նչ բարոյականություն կարելի է հասկանալ շոուն դիտելուց հետո:

Մարդն ինքը չգիտե, թե ինչի է ընդունակ, քանի դեռ չի հայտնվել անելանելի վիճակում։

Դավաճանում են բոլորը։

Հարուստներն ու աղքատները հավասարապես «վատ» են իրենց դրության մեջ։ Մի մասը տառապում է ձանձրույթից, մյուսների համար անտանելի դժվար է։

Հաղթանակը միշտ չէ, որ բավարարվածության զգացողություն է տալիս։

Սերիալն արդեն դարձել է Netflix-ի պատմության մեջ ամենահանրաճանաչ սերիալը. մեկ ամսում այն դիտել է 111 մլն մարդ:

Սերիալի 9 Էպիզոդների արտադրությունն արժեցել է ընդամենը 21,4 մլն դոլար, իսկ Netflix-ի գնահատմամբ ՝ «Կաղամարի խաղը» ծառայությանը 891 մլն դոլար եկամուտ է բերել:

Արդյունքում՝ «Կաղամարի խաղը» միանշանակ 2021 թվականի գլխավոր սենսացիաներից և հաճելի անակնկալներից մեկն է, որն արժանի է ամբողջ աշխարհում ուշադրության կենտրոնում լինել։

Հաճելի դիտում

Նորայր Նազարյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել