Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

Ինչպես վերականգնել մազերը ձմռան ցիտից հետո

18:42, 26 փետրվարի

Օրացուցային ձմեռը մոտենում է ավարտին, սակայն մինչ իսկական գարնան գալը դեռ ժամանակ կա։ Եթե վերջին ամիսներին Դուք նախանձելի հաստատակամությամբ թաքցրել եք ձեր մազերը գլխարկի տակ, ապա ժամանակն է սկսել դրանք «ցուցադրելը»: Եթե ծանոթ եք չոր ծայրերի խնդիրներին, խամրած գույնին եւ փայլի բացակայությանը, չպետք է ընկնեք հուսահատության մեջ:

Վերանայեք Ձեր սննդակարգը

Սննդամթերքը պարունակում է սննդարար նյութեր, որոնք անհրաժեշտ են մազերի առողջության եւ եղունգների աճի համար, ուստի առաջին հերթին անհրաժեշտ է վերանայել սննդակարգը: Հատկապես, երբ «մոլեգնում է» գարնանային ավիտամինոզը, որն առաջանում է վիտամինների անբավարարությունից։ Այն կուտակվում է ամբողջ ձմռան ընթացքում, իր մասին տեղյակ է պահում իր ողջ հմայքով։ Առօրյա սննդակարգում ներառեք օմեգա-3, սպիտակուցներ, վիտամին D-ի պարունակությամբ մթերքներ:

Օգտագործեք մազերի դիմակներ

Դիմակներն ամրացնում եւ սնուցում են մազերը՝ հագեցնելով դրանք օգտակար նյութերով եւ խոնավությամբ: Խնամքի միջոցների բաղադրության մեջ փնտրեք ալֆա-կերատին։ Այն վերականգնում է վնասված մազը եւ հարթեցնում է թեփիկները՝ չաքերը լրացնելով լաքոններով։

Կատարեք գլխամաշկի պիլինգ

Մեկ այլ կարեւոր փուլ, որը շատերը սխալմամբ անտեսում են․ պիլինգներ։ Դրանք լավ է կատարեք կուրսերով, հատկապես միջսեզոնային։ Այս միջոցները մաքրում եւ շերտազատում են բջիջների եղջերացած շերտը՝ բարելավելով արյան շրջանառությունը եւ կարգավորելով ճարպի գաղտնի արտադրությունը: Որպես արդյունք, մազերն ավելի արագ են աճում, եւ երկու անգամ ավելի դանդաղ են կեղտոտվում:

Կատարեք գլխի մերսում

Մեղմ մերսումը նպաստում է գլխամաշկի արյան շրջանառությանը, որը մեծացնում է մազերի ֆոլիկուլների սնուցումը։ Մազերը լվանալու ընթացքում մերսումն ապահովում է բոլոր օգտակար տարրերի ավելի արդյունավետ ներթափանցումը։ Բացի այդ, 5-րոպեանոց մերսումը հիանալի միջոց է հանգստանալու եւ սթրեսը թեթեւացնելու համար, որը նույնպես ազդում է մազերի վիճակի վրա:

Աղբյուրը՝ Ivona.ua


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել