Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

Զիջում է միայն Ֆրանսիս Քյուրքջյանի «Baccarat Rouge»-ին․ աճել է Dior Sauvage բույրի պահանջարկը, որը գովազդում է Ջոնի Դեփը

12:39, 7 հունիսի

Սովորաբար լյուքս դասի ապրանքանիշերը փորձում են մի կողմ քաշվել, երբ խոսքը լուրջ սկանդալների մասին է։ Բայց երբ Էմբեր հերդը Ջոնի Դեփի դեմ բռնության մեղադրանք առաջադրեց, Dior ապրանքանիշը միակն էր, որը չչեղարկեց դերասանի հետ պայմանագիրը․ Դեփը Sauvage բույրի դեմքն է։ Արդյունքում ապրանքանիշը շահեց, ինչպեսեւ Դեփը։ Hey Discount-ի տվյալներով՝ դատական գործընթացի մեկնարկից հետո Dior Sauvage բույրի պահանջարկն աճել է գրեթե երկու անգամ։

Ընդամենը մեկ ամսվա ընթացքում Google-ում որոնղական հարցումների քանակն աճել է 48 տոկոսով՝ ապրիլին 823 000 հարցում, 1,2 միլիոն հարցում ապրիլին։ Նույնը տեղի է ունեցել նաեւ TikTok-ում․ այն հասել է 209 միլիոն դիտման՝ դառնալով հավելվածի ամենահանրաճանաչը։

Հիմա արդեն Sauvage-ը, Google-ի տվյալներով եւ սոցիալական ցանցերում ցուցանիշներով, կարելի է անվանել հայտնիությամբ երկրորդը։ Այն զիջում է միայն Baccarat Rouge 540, Maison Francis Kurkdjia-ին։

Դեփը Sauvage-ի դեմքն է դարձել դրա թողարկումից հետո՝ 2015թ․-ին։ Դատական գործընթացի մեկնարկից մինչեւ ավարտը Dior-ն աջակցել է դերասանին։ Իսկ մեկ տարի առաջ նրա մասնակցությամբ նոր գովազդային արշավ է թողարկել։ Այդ պատճառով ապրանքանիշը հաճախ է քննադատության ենթարկվել, բայց շարունակել է համագործակցությունն, ինչի համար երբեք չի զղջացել։

Աղբյուրը՝ Peopletalk

Լուսանկարը՝ Denis Makarenko/Shutterstock

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել