Գրիգոր Կյոկչյանը` դեկտեմբերի 5-ին կայանալիք միջոցառման մանրամասների ու Նարեի տրամադրվածության մասին

Ջեքսոնի, Լոպեսի, Բեյոնսեի հետ աշխատած հայտնի դիզայներ Ջեյկոբ Մեյերի շքեղ ցուցադրությունը Երեւանում

«Բլբուլյաններ 3». 3 անգամ ավելի ծիծաղելի սիթքոմը մեկնարկում է

#Backstage. Ինչպես են ընթանում «Արտակարգ Արտակ» նոր հումորային սիթքոմի նկարահանումները

Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

Զիջում է միայն Ֆրանսիս Քյուրքջյանի «Baccarat Rouge»-ին․ աճել է Dior Sauvage բույրի պահանջարկը, որը գովազդում է Ջոնի Դեփը

12:39, 7 հունիսի

Սովորաբար լյուքս դասի ապրանքանիշերը փորձում են մի կողմ քաշվել, երբ խոսքը լուրջ սկանդալների մասին է։ Բայց երբ Էմբեր հերդը Ջոնի Դեփի դեմ բռնության մեղադրանք առաջադրեց, Dior ապրանքանիշը միակն էր, որը չչեղարկեց դերասանի հետ պայմանագիրը․ Դեփը Sauvage բույրի դեմքն է։ Արդյունքում ապրանքանիշը շահեց, ինչպեսեւ Դեփը։ Hey Discount-ի տվյալներով՝ դատական գործընթացի մեկնարկից հետո Dior Sauvage բույրի պահանջարկն աճել է գրեթե երկու անգամ։

Ընդամենը մեկ ամսվա ընթացքում Google-ում որոնղական հարցումների քանակն աճել է 48 տոկոսով՝ ապրիլին 823 000 հարցում, 1,2 միլիոն հարցում ապրիլին։ Նույնը տեղի է ունեցել նաեւ TikTok-ում․ այն հասել է 209 միլիոն դիտման՝ դառնալով հավելվածի ամենահանրաճանաչը։

Հիմա արդեն Sauvage-ը, Google-ի տվյալներով եւ սոցիալական ցանցերում ցուցանիշներով, կարելի է անվանել հայտնիությամբ երկրորդը։ Այն զիջում է միայն Baccarat Rouge 540, Maison Francis Kurkdjia-ին։

Դեփը Sauvage-ի դեմքն է դարձել դրա թողարկումից հետո՝ 2015թ․-ին։ Դատական գործընթացի մեկնարկից մինչեւ ավարտը Dior-ն աջակցել է դերասանին։ Իսկ մեկ տարի առաջ նրա մասնակցությամբ նոր գովազդային արշավ է թողարկել։ Այդ պատճառով ապրանքանիշը հաճախ է քննադատության ենթարկվել, բայց շարունակել է համագործակցությունն, ինչի համար երբեք չի զղջացել։

Աղբյուրը՝ Peopletalk

Լուսանկարը՝ Denis Makarenko/Shutterstock

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության