Lyst առցանց հարթակը հրապարակել է նոր զեկույց, որտեղ 2022 թվականի 2-րդ եռամսյակում Gucci-ն պաշտոնապես դարձել է աշխարհի ամենահայտնի ապրանքանիշը։ Այն կրկին Balenciaga-ից վերցրել է ոսկին:
Վերլուծաբանների կարծիքով՝ այս ժամանակահատվածում ապրանքանիշին հայտնիություն է բերել Adidas-ի հետ համագործակցությունը, որի թողարկումից հետո համացանցում որոնման հարցումների թիվն ավելացել է 286 տոկոսով։
Gucci-ի նկատմամբ համացանցում հետաքրքրությունն ավելացրել է նաեւ բրիտանացի երգիչ Հարի Սթայլսի հետ համագործակցությունը։ Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Balenciaga նորաձեւության տունը, որը 9 ամիս առաջատարը լինելուց հետո կորցրել է վարկանիշի առաջին հորիզոնականը։
Երրորդից մինչեւ 10-րդ տեղերը զբաղեցնում են այնպիսի ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են Prada-ն, Valentino-ն, Louis Vuitton-ը, Dior-ը, Miu Miu-ն, Fendi-ն, Diesel-ն եւ Burberry-ն:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
11:06, 29 ապրիլի
Բրիթնի Սփիրս. «Ընտանիքս ինձ ցավ է պատճառել»10:40, 29 ապրիլի
Քիմ Քարդաշյանը Lo Máximo Awards 2024 մրցանակաբաշխությանը ներկայացել է «mob wife aesthetic» ոճում10:11, 29 ապրիլի
«Եվրատեսիլ 2024»-ում Հայաստանի ներկայացուցիչներն արդեն Մալմյոյում են09:00, 29 ապրիլի
ԱՊՐԻԼԻ 29-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ18:35, 28 ապրիլի
«Շորս թափանցիկ չէ». Լիլիթ Հովհաննիսյանը մեկնաբանել է իր նոր տեսահոլովակի կերպարներից մեկը15:08, 28 ապրիլի
Սիլվեստր Ստալոնեն մեմուարներ է գրում13:30, 28 ապրիլի
Բրիթնի Սփիրսը համաձայնության է եկել հոր հետ11:44, 28 ապրիլի
Doja Cat-ը շատ համարձակ ու բաց լողազգեստով ցուցադրել է կազմվածքը10:35, 28 ապրիլի
Փերիս Հիլթոնը մերկացել է Flaunt ամսագրի շապիկի համար09:00, 28 ապրիլի
ԱՊՐԻԼԻ 28-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ18:47, 27 ապրիլի
Wine story: JancisRobinson.com-ի գլխավոր խմբագիրը՝ Հայաստանում գինու արկածի մասին (exclusive)16:23, 27 ապրիլի
Օպտիկական պատրանքը կարող է ցույց տալ՝ որքան «փակ մարդ եք» դուք