Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

«Վիշապի լեգենդը» շքեղ շոուով «Երեւան պարկում» բացվեց ընդարձակ սահադաշտը

Համասյանի ու Ռիք Ռոզատոյի երաժշտությունը՝ ARARAT-ի լեգենդար համի ու Ձիթողցյանի կտավների ուղեկցությամբ

ՇոկTok. «Մարդիկ ինձ են օգնում. ես եմ որոշում օգնել ընտանիքների, թե`ոչ». Տարոն Սարգսյան

Balenciaga-ն պաշտոնական հայտարարություն է տարածել ԲԴՍՄ պարագաների եւ երեխաների ներգրավվածությամբ գովազդային արշավի վերաբերյալ

23:01, 29 նոյեմբերի

Ֆրանսիական Balenciaga նորաձեւության տունը պաշտոնապես ներողություն է խնդրել երեխաների մասնակցությամբ եւ ԲԴՍՄ պարագաների առկայությամբ գովազդի համար։ Ապրանքանիշը համապատասխան հայտարարությունը տարածել է Instagram-ի իր պաշտոնական էջում։

Ապրանքանիշը պատասխանատվություն է ստանձնել նշված իրերի ոչ պատշաճ օգտագործման համար: Ըստ Balenciaga-ի՝ դրանք տրամադրվել են երրորդ անձանց կողմից եւ վերցվել նկարահանման ավարտից հետո հեռացվել նկարահանման հրապարակից: Նորաձեւության տունը խոստովանել է, որ բավականաչափ ուշադրություն չի դարձրել նկարահանման հայեցակարգին։

Balenciaga-ն խոստացել է վերանայել հետագա ծրագրերն ու երաշխավորել, որ նման բան այլեւս չի կրկնվի: Միաժամանակ ընկերությունը նշել է, որ սկսելու է աշխատել կազմակերպությունների հետ, որոնք օգնում են ընդգծել երեխաների պաշտպանության խնդիրները։

Իր հերթին Daily Mail-ը հրապարակել է Balenciaga-ի առաջին հայտարարություններից մեկը. «Մենք անկեղծորեն ներողություն ենք խնդրում մեր գովազդային արշավի պատճառով առաջացած ցանկացած վիրավորանքի համար: Մեր պայուսակները նախատեսված չէին երեխաների մասնակցությամբ լուսանկարներում ցուցադրելու համար»:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել