Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Balenciaga-ն պաշտոնական հայտարարություն է տարածել ԲԴՍՄ պարագաների եւ երեխաների ներգրավվածությամբ գովազդային արշավի վերաբերյալ

23:01, 29 նոյեմբերի

Ֆրանսիական Balenciaga նորաձեւության տունը պաշտոնապես ներողություն է խնդրել երեխաների մասնակցությամբ եւ ԲԴՍՄ պարագաների առկայությամբ գովազդի համար։ Ապրանքանիշը համապատասխան հայտարարությունը տարածել է Instagram-ի իր պաշտոնական էջում։

Ապրանքանիշը պատասխանատվություն է ստանձնել նշված իրերի ոչ պատշաճ օգտագործման համար: Ըստ Balenciaga-ի՝ դրանք տրամադրվել են երրորդ անձանց կողմից եւ վերցվել նկարահանման ավարտից հետո հեռացվել նկարահանման հրապարակից: Նորաձեւության տունը խոստովանել է, որ բավականաչափ ուշադրություն չի դարձրել նկարահանման հայեցակարգին։

Balenciaga-ն խոստացել է վերանայել հետագա ծրագրերն ու երաշխավորել, որ նման բան այլեւս չի կրկնվի: Միաժամանակ ընկերությունը նշել է, որ սկսելու է աշխատել կազմակերպությունների հետ, որոնք օգնում են ընդգծել երեխաների պաշտպանության խնդիրները։

Իր հերթին Daily Mail-ը հրապարակել է Balenciaga-ի առաջին հայտարարություններից մեկը. «Մենք անկեղծորեն ներողություն ենք խնդրում մեր գովազդային արշավի պատճառով առաջացած ցանկացած վիրավորանքի համար: Մեր պայուսակները նախատեսված չէին երեխաների մասնակցությամբ լուսանկարներում ցուցադրելու համար»:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել