Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

«Վիշապի լեգենդը» շքեղ շոուով «Երեւան պարկում» բացվեց ընդարձակ սահադաշտը

Gucci-ն մեղադրվում է մանկապղծություն քարոզելու մեջ՝ Հարրի Սթայլի գովազդի պատճառով

10:25, 23 դեկտեմբերի

Իտալական Gucci նորաձեւության տանը մեղադրել են մանկապղծություն քարոզելու մեջ։ Պատճառը երաժիշտ Հարի Սթայլսի հետ HA HA HA հավաքածուի գովազդային արշավն է, որտեղ նա նկարահանվել է վարդագույն արջուկի նկարով շապիկով եւ կեցվածք ընդունել մանկական ներքնակի կողքին:

Համացանցի օգտատերերին դուր չի եկել մեծահասակների գովազդում մանկական պարագաների օգտագործումը. նրանք անպարկեշտ ակնարկներ են տեսել, որ «չափահաս տղամարդը» կեցվածք է ընդունում մանկական ներքնակի կողքին:

744-2.jpg (147 KB)

«Ինչու՞ է Gucci-ի գովազդում Հարրի Սթայլզը լուսանկարվել մանկական ներքնակի հետ եւ վարդագույն արջուկի շապիկով: Ինձ սա դուր չի գալիս»,- թվիթերում գրել է շոտլանդացի հեռուստահաղորդավար Ջիլիան ՄակՔեյթը։

Gucci-ի ժառանգորդ Ալեքսանդրա Զարինին, ով նաեւ երեխաների նկատմամբ սեռական բռնության դեմ պայքարող հիմնադրամի հիմնադիրն է, խոսել է գովազդային արշավի մասին։ «Ինչու՞ են նման կոնտենտ ստեղծել», - գրել է նա սոցցանցերում։ «Ինձ անհանգստացնում է այս ընդհանուր գաղափարախոսությունը, որը Kering-ը փոխանցում է իր ապրանքանիշերի միջոցով»: Սոցցանցերի օգտատերերը նաեւ ուշադրություն են հրավիրել այն փաստի վրա, որ Gucci-ն եւ Balenciaga-ն պատկանում են նույն ընկերությանը՝ Kering-ին։

Նորաձեւության տունը դեռ չի մեկնաբանել քննադատությունը, այս մասին չի խոսել նաեւ Հարի Սթայլսը։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել