«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Սկանդալային ցուցադրություն Նյու Յորքի Նորաձեւության շաբաթում․ մերկ մարմիններ եւ կպչուն ժապավեններ (ֆոտո)

21:06, 14 փետրվարի

Նյու Յորքի Նորաձեւության շաբաթվա ընթացքում տեղի է ունեցել Black Tape Project-ի ցուցադրությունը: Մոդելների հագին չի եղել ոչինչ, բացի կպչուն ժապավենից, որն ամրացված է եղել ինտիմ հատվածներին։ Այս մասին հայտնում է Daily Mail-ը։

Կերպարները նախագծել է դիզայներ Ջոել Ալվարեսը։ Նա օգտագործել է ժապավենների տարբեր համակցություններ՝ բոլոր ձեւերի, չափերի ու գույների: Որոշ մոդելների մարմինները ծածկված են եղել սեւ կպչուն ժապավենով, իսկ մյուսները՝ փայլուն մանուշակագույն, ոսկեգույն կամ կանաչ:

Իր կայքում Ալվարեսն իրեն նկարագրում է որպես «թեյփը մարմնին ամրացնելու աշխարհի միակ մասնագետը» եւ թեյփ-արտ ժանրի «հիմնադիր եւ առաջամարտիկ»:

2.jpeg (91 KB)

Մայամիում ծնված եւ մեծացած առաջին սերնդի կուբայաբնակ ամերիկացին բացատրել է, որ իր ընկերությունը շրջել է իր կյանքը այն բանից հետո, երբ նա ամիսներ շարունակ «ապրել է մեքենայում» եւ «ողջ ուժերով պայքարել է կերակրվել»՝ առանց «իր հաշվին մեկ դոլար» ունենալու։

2008 թվականին ընտանիքի անդամի մահից հետո նա ժառանգել է «փոքր գույք», որն այնքան խարխուլ էր, որ «բնակության համար պիտանի չէր»։ Բայց երբ նա մաքրել է տունը, պահարանում գտել է մի տուփ, որի մեջ 26000 դոլար է հայտնաբերել։

«Իմ պատանեկության տարիներին այս գումարը հարստություն էր թվում, բայց շուտով հասկացա, որ 26,000 դոլարն այս օրերին երկար չի դիմանա»։ Նրա խոսքով՝ նա ծախսել է իր վերջին 1500 դոլարը՝ գնելով տեսախցիկ, որն ի վերջո սկիզբ դրեց իր կարիերայի՝ որպես նորաձեւության դիզայներ։

1.jpeg (45 KB)

Նա սկսել է լուսանկարել կանանց, ովքեր աշխատում էին իր տեղական Hooters խանութում, նախքան Myspace-ի միջոցով Մայամիի մոդելների հետ շփվելը:

Մի քանի ամսվա ընթացքում նա ​​տպագրվել է տեղական ամսագրերում։ Ալվարեսը շարունակել է բարձրանալ ծառայողական աստիճաններով եւ ի վերջո սկսել է աշխատել այնպիսի խոշոր հրատարակություններում, ինչպիսիք են Maxim-ը եւ Playboy-ը, դեռեւս օգտագործելով իր պապիկի փողերով գնած օրիգինալ Canon-ը:

«Օրերից մի օր մի մոդել ինձ քաղաքից դուրս հրավիրեց նկարահանման, եւ մեր վերջին ցուցադրության ժամանակ նա հանեց կպչուն թեյփը եւ խնդրեց, որ այն կպցնեմ նրա մարմնին», - բացատրել է նա:

3-1.jpg (89 KB)

Այսպիսով, Ալվարեսը սկսեց աշխատել տեղական պարողների հետ Մայամիի ակումբներում՝ նրանց թեյփեր ամրացնելով:

«Ես պետք է արագ աշխատեի եւ ստեղծեի այնպիսի դիզայններ, որոնք չեն քանդվի պարելիս, եւ հենց այդ ժամանակ ես զարգացրի իմ տեխնիկայի մեծ մասը», - շարունակել է նա:

Մի քանի տարի անց դիզայները հայտնի դարձավ նախկին Միսս Պուերտո Ռիկոյի հետ աշխատելուց հետո, որի համար նա ստեղծեց ոսկե ժապավենի անսամբլ, մի գործընթաց, որը նա փաստագրեց սոցիալական ցանցերի տեսանյութերում: «Զանգեր ու նամակներ եկան, եւ իմ կյանքը նորից փոխվեց», - հիշել է նա: «Կարելի է վստահորեն ասել, որ «Սեւ ժապավենը» փրկեց իմ կյանքը, եւ այժմ կարող եմ ապահովել իմ ընտանիքին, իմ շրջապատին եւ ինքս ինձ»:

Ալվարեսը դարձել է Նյու Յորքի Նորաձեւության Շաբաթի հիմնական մասնակիցը՝ պարբերաբար հիացնելով հանդիսատեսին իր անհավանական ռիսկային կպչուն ժապավեններով:

Նա նաեւ իր Նորաձեւության շաբաթվա ելույթները վերածեց շահավետ ձեռնարկության՝ վաճառելով իր շոուների տոմսերը մինչև 999 դոլար յուրաքանչյուրը VIP-փորձի համար:

Դիզայները նաեւ վաճառում է մարմնի ժապավենների գլանափաթեթները տարբեր գույներով, որոնցից ամենապարզը՝ սեւը սկսվում է 9,99 դոլարից, մինչդեռ ավելի վառ տարբերակները, ներառյալ մետաղական ոսկին, կապույտը եւ վարդագույնը, արժեն մինչեւ 29,99 դոլար:

Լուսանկարները՝ Black Tape Project


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել