Արհեստական ինտելեկտի բոլոր արդյունավետ կիրառությունների շարքում, տեխնոլոգիական գիտելիքներ ունեցողները գտել են դրա օգտագործման աննախադեպ եղանակներ՝ նոր առցանց զվարճանք ստեղծելու համար: Առաջին հերթին գեներացվում են երգերը՝ օգտագործելով Դրեյքի նման արտիստների ձայները եւ անիմաստ խոսակցությունները, որոնց մասնակցում են Միացյալ Նահանգների նախագահները, որին հաջորդում են արհեստական ինտելեկտի արշավները, որոնք միավորում են հանրաճանաչ մեդիա արտոնությունները Balenciaga-ի հետ, գրում է Hypebeast-ը:
Բարձր տեխնոլոգիական մեմն առաջին անգամ ի հայտ եկավ, երբ YouTuber demoflyinfox-ը մարտի 15-ին վերբեռնեց «Harry Potter by Balenciaga» տեսանյութը: Տեսահոլովակը ցույց է տալիս ծանոթ կերպարներ, որոնք վերաիմաստավորվում են որպես վառ մոդելներ՝ սուր այտոսկրերով, շքեղ մազերով, անթերի մաշկով եւ ավանգարդ հանդերձանքով: Տեսահոլովակը մոտ 9 միլիոն դիտում ունի, էլ չենք խոսում այն մասին, թե ինչ ուշադրության է արժանացել սոցցանցերում։ Տեսահոլովակի հաջողությունը ստիպեց demoflyinfox-ին ավելի շատ տեսանյութեր ստեղծել:
Նրանց համար, ովքեր հետաքրքրված են, թե ինչպես են ստեղծվում Balenciaga-յի տեսանյութերը, ստեղծողները, հավանաբար, օգտագործում են հզոր արհեստական ինտելեկտ ծրագրակազմ, ինչպիսին է Midjourney-ը, որը ստեղծվել եւ պահպանվում է Midjourney, Inc անկախ հետազոտական լաբորատորիայի կողմից:
Բայց ի՞նչն է այդքան հայտնի դարձնում «by Balenciaga» տեսանյութերը: Արհեստական ինտելեկտի կողմից ստեղծված ստեղծագործությունների վիրուսային բնույթը հիմնված է տեխնոլոգիական առաջընթացի ու կատակերգական սոցիալական մեդիայի զվարճանքի նկատմամբ վերջին հետաքրքրության վրա, որոնք մեմերը դարձրել են ժամանակակից մարդկային գոյության մի մասը: Մինչդեռ վիրուսային արձագանքն «անհավանական հովիտ» տեսահոլովակի որակի արդյունք է՝ բարձր նորաձեւության չափազանցված հասկացողությամբ հաստատված գեղարվեստական կտորների միջեւ բռնի բախման պատճառով:
Հիմնվելով Balenciaga-յի Հարի Փոթերի օրիգինալ տեսահոլովակի հաջողության վրա՝ demoflyinfox-ը երկու շարունակություն ներկայացրեց՝ ստեղծելով մի շարք, որոնք ուղեկցվում են Balenciaga-ի այլ ֆիլմերի ու հեռուստաշոուների տեսահոլովակներով: Նշանավոր գործերից են Balenciaga-յի «Բեթմենը», «Աստղային պատերազմները», «Մարվելը», «Մատանիների տիրակալը», «Գահերի խաղը» եւ «Գրասենյակը»:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
23:05, 1 մայիսի
Ինստասամկան պատմել է ֆիլերներից հետո առաջացած առողջական խնդիրների մասին22:31, 1 մայիսի
Երկար սեւ զգեստ, առատ աքսեսուարներ. «Միսս Աշխարհ Արմենիա 2021» Միրնա Բզդիգյանի նոր ֆոտոշարքը21:15, 1 մայիսի
Նրբակազմ Մալենան՝ նոր՝ «գունատ վարդագույն» կերպարում20:40, 1 մայիսի
Արհեստական ինտելեկտի նոր սահմանները. «Մահվան հաշվիչը» սարսափելի ճշգրտությամբ կանխատեսում է, թե որքան ժամանակ է ձեզ մնացել ապրելու19:19, 1 մայիսի
Wine Story. Գինու միտումներ 2024. ի՞նչ են խմելու գինու սիրահարները17:05, 1 մայիսի
«Հատուկ դասարան»-ից հայտնի Արաքսյա Խաչատրյանը սպասում է առաջնեկին16:12, 1 մայիսի
Franck Muller-ը եւ S.T. Dupont-ը ներկայացրել են Master Lighter կրակայրիչը15:27, 1 մայիսի
Իրինա Շեյքը մերկացել է Marc Jacobs-ի գովազդային արշավի համար14:05, 1 մայիսի
Դերասանուհի Ջուլիա Եղշատյանն ու ամուսինը սպասում են իրենց առաջնեկին13:16, 1 մայիսի
Թոմ Քրուզը «շոյված է» այն մտքից, որ Իրինա Շեյքը հետաքրքրված է իրենով, բայց այս «առաքելությունն անհնարին է»12:22, 1 մայիսի
«Հնդկական հարսանեկան դիմահարդարում»՝ նոր թրենդ Tiktok-ում եւ Instagram-ում. Գոհար Ավեստյանը ներկայացրել է իր տարբերակը11:57, 1 մայիսի
Դիտա ֆոն Թիզը ապացուցում է, որ ժամանակն իր հանդեպ անզոր է