«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Արհեստական ինտելեկտի կողմից ստեղծված «By Balenciaga» տեսանյութերը գրավում են համացանցը

20:26, 3 մայիսի

Արհեստական ​​ինտելեկտի բոլոր արդյունավետ կիրառությունների շարքում, տեխնոլոգիական գիտելիքներ ունեցողները գտել են դրա օգտագործման աննախադեպ եղանակներ՝ նոր առցանց զվարճանք ստեղծելու համար: Առաջին հերթին գեներացվում են երգերը՝ օգտագործելով Դրեյքի նման արտիստների ձայները եւ անիմաստ խոսակցությունները, որոնց մասնակցում են Միացյալ Նահանգների նախագահները, որին հաջորդում են արհեստական ​​ինտելեկտի արշավները, որոնք միավորում են հանրաճանաչ մեդիա արտոնությունները Balenciaga-ի հետ, գրում է Hypebeast-ը:

Բարձր տեխնոլոգիական մեմն առաջին անգամ ի հայտ եկավ, երբ YouTuber demoflyinfox-ը մարտի 15-ին վերբեռնեց «Harry Potter by Balenciaga» տեսանյութը: Տեսահոլովակը ցույց է տալիս ծանոթ կերպարներ, որոնք վերաիմաստավորվում են որպես վառ մոդելներ՝ սուր այտոսկրերով, շքեղ մազերով, անթերի մաշկով եւ ավանգարդ հանդերձանքով: Տեսահոլովակը մոտ 9 միլիոն դիտում ունի, էլ չենք խոսում այն ​​մասին, թե ինչ ուշադրության է արժանացել սոցցանցերում։ Տեսահոլովակի հաջողությունը ստիպեց demoflyinfox-ին ավելի շատ տեսանյութեր ստեղծել:

Նրանց համար, ովքեր հետաքրքրված են, թե ինչպես են ստեղծվում Balenciaga-յի տեսանյութերը, ստեղծողները, հավանաբար, օգտագործում են հզոր արհեստական ինտելեկտ ծրագրակազմ, ինչպիսին է Midjourney-ը, որը ստեղծվել եւ պահպանվում է Midjourney, Inc անկախ հետազոտական ​​լաբորատորիայի կողմից:

Բայց ի՞նչն է այդքան հայտնի դարձնում «by Balenciaga» տեսանյութերը: Արհեստական ինտելեկտի կողմից ստեղծված ստեղծագործությունների վիրուսային բնույթը հիմնված է տեխնոլոգիական առաջընթացի ու կատակերգական սոցիալական մեդիայի զվարճանքի նկատմամբ վերջին հետաքրքրության վրա, որոնք մեմերը դարձրել են ժամանակակից մարդկային գոյության մի մասը: Մինչդեռ վիրուսային արձագանքն «անհավանական հովիտ» տեսահոլովակի որակի արդյունք է՝ բարձր նորաձեւության չափազանցված հասկացողությամբ հաստատված գեղարվեստական ​​կտորների միջեւ բռնի բախման պատճառով:

Հիմնվելով Balenciaga-յի Հարի Փոթերի օրիգինալ տեսահոլովակի հաջողության վրա՝ demoflyinfox-ը երկու շարունակություն ներկայացրեց՝ ստեղծելով մի շարք, որոնք ուղեկցվում են Balenciaga-ի այլ ֆիլմերի ու հեռուստաշոուների տեսահոլովակներով: Նշանավոր գործերից են Balenciaga-յի «Բեթմենը», «Աստղային պատերազմները», «Մարվելը», «Մատանիների տիրակալը», «Գահերի խաղը» եւ «Գրասենյակը»:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել