Սեւ կատակերգություն՝ ապրելու կարեւորության մասին. «Սեւազգեստ կանայք» ֆիլմի փակ դիտումը` Երեւանում

Կարմիր գորգ. հայտնիների look-երը` «Սեւազգեստ կանայք» ֆիլմի պրեմիերային

ՇոկTok. «Հորս կարիքն այլեւս չեմ զգում». տիկտոկեր Նանո

Ֆոտովլոգ Արսեն Սարգսյանի հետ. խելահեղ Նյու Յորք

ՇոկTok. «Շատերն են թիկունքիցս հարվածել». տիկտոկեր Մանե (man_go)

BACKSTAGE. Ինչպես են ընթանում «Բոլոլա» սիթքոմի նկարահանումները

ՇոկTok. «Երբեք չեմ ցանկանա տղա լինել». տիկտոկեր Արմինե (@poso)

«Stylish Faces». Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Անդրեա Վիկտորին

Հայտնիների կենդանիները. Դայանա Դավթյանի շնիկը՝ Վիննին, եւ ինչ է պահել «Միսս Տիեզերք Արմենիա 2019» ճանաչված գեղեցկուհին նրանից առաջ

ՇոկTok. «Համբույրի տեսարանի պատճառով հրաժարվել եմ նոր նախագծում նկարահանվել». Լիլիա Վարդանյան

Հայտնիների կենդանիները․ Սյուզաննա Մելքոնյանի կատվիկը, որին երգչուհին տվել է իր սիրելի արտիստի անունը

ՇոկTok. Իրինա Այվազյանը` կարոտի եւ որոշ ժամանակ սոցցանցերից ջնջվելու մասին

Yerevan Fashion Week-ի առաջին օրվա մանրամասները՝ NEWS.am STYLE-ի ռեպորտաժում

«Stylish faces». օծանելիքի փորձագետ Բոգդան Զիրյանովը՝ Հայաստանի բույրերի մասին

ՇոկTok. «Հորս սպանել են, երբ 15 տարեկան էի». տիկտոկեր Աշոտ (@ashayvi)

ՇոկTok. Տիկտոկեր Լոլան` առողջական խնդրի,«Հումորի լիգա»-ում կատարված սկանդալի ու հոր  բացակայության մասին

HAUSER-ը ժամանել է Երեւան․ երաժշտի տրամադրությունը՝ «Զվարթնոց» օդանավակայանում

Նիգերիացի բլոգեր Shady Shae-ն փորձում է գուշակել հայերեն բառեր

Ֆուցզյան թանգարանը չինացիներինվծանոթացնում է հայկական մշակույթի հետ

12:50, 6 հունիսի

Երբ Շի Չժանը, ով աշխատում է Ֆուչժոուի Ֆուցզյան թանգարանում, հյուրընկալեց Երեւանի պատմության թանգարանի հայ հյուրերին եւ ներկայացրեց ցուցահանդեսը, նա զարմացավ՝ լսելով, որ նրանք ունեն երաժշտական ​​գործիքի տեսակ, որը շատ նման է բիլին՝ հնագույն չինական բամբուկե ֆլեյտային, գրում է  Global China Daily-ն։

Ահա թե ինչպես է նա ծանոթացել ծիրանի ծառից պատրաստված դուդուկի հետ։ Երկու գործիքները կարող են միանման հնչյուններ հնչեցնել, և որոշ գիտնականներ կարծում են, որ հարվածը առաջացել է դուդուկից, որը Չինաստան է եկել Կենտրոնական Ասիայի հետ կապերի միջոցով:

Ահա թե ինչպես է նա ծանոթացել ծիրանի ծառից պատրաստված դուդուկի հետ։ Երկու գործիքներն էլ կարող են միանման ձայներ հնչեցնել, եւ որոշ գիտնականներ կարծում են, որ բիլին առաջացել է դուդուկից, որը Չինաստան է հասել Կենտրոնական Ասիայի հետ կապերի միջոցով:

Այս բացահայտումը հանգեցրեց բացահայտելու Չինաստանի եւ Հայաստանի մշակույթների միջեւ ավելի շառ նմանություններ, ինչպես նաեւ բարեկամություն, որն ի վերջո բերեց «19-րդ եւ 20-րդ դարերի հայկական մշակութային գանձերը» մշտական ​​ցուցադրությանը, որը բացվեց Ֆուցզյան թանգարանում: Ե՛վ Ֆուցզյան, եւ՛ Երեւանի պատմության թանգարանները միավորվեցին այն կազմակերպելու համար։

Ասիայի, Եվրոպայի եւ Մերձավոր Արևելքի խաչմերուկում գտնվող Հայաստանը միջմշակութային փոխանակման երկար պատմություն ունի: Ժամանակին Երեւանը կարեւոր կայարան էր հնագույն Մետաքսի ճանապարհի եւ տասը հազար մղոն թեյի ճանապարհի վրա, որը ժամանակին թեյ էր տեղափոխում Ֆուցզյան նահանգից Մոնղոլիա եւ Ռուսաստան 17-րդ դարից մինչեւ 20-րդ դարի սկիզբ:

Շատ չինացիների համար անծանոթ Հայաստանի պատմությունն ու մշակույթը պատկերացնելու նպատակով ցուցահանդեսը փորձում է բացահայտել Չինաստանի եւ Հայաստանի մշակույթների նմանությունները: Ցուցահանդեսի համադրող Շիի խոսքով՝ ցուցահանդեսում ներկայացված են թեյի ճանապարհի, թեյի մշակույթի եւ մշակութային ժառանգության այլ ասպեկտների հետ կապված արտեֆակտներ, որոնք կարեւոր են երկու երկրների համար:

Ցուցահանդեսին ներկայացված են բազմաթիվ հայկական տարազներ եւ զարդեր։ Շիի խոսքով՝ չինացիներն ու հայերը սիրում են կարմիր գույնը՝ այն համարելով բարենպաստ, եւ հաճախ այդ գույնի հանդերձանք են հագնում կարեւոր իրադարձությունների ժամանակ, ինչպիսիք են հարսանեկան արարողությունները։ Ավելին, նրանց հագուստի բույսերը, կենդանիները եւ երկրաչափական նախշերը նման են որոշ չինական նախշերի։

Ցուցահանդեսում ներկայացված են ժամանակակից Չինաստանում Հայաստանի մասին վաղ հիշատակումները, որոնք տեղ են գտել «Չորս մայրցամաքների տարեգրություն»-ում` շոտլանդացի աշխարհագրագետ Հյու Մյուրեյի «Աշխարհագրության հանրագիտարանի» թարգմանության մեջ։ Գրքում արձանագրված է Հայաստանի դիրքը եւ նրա հատուկ տեղական արտադրանքը՝ տեքստիլ եւ գինի։

Գրքի թարգմանությունը հովանավորել է Ցին դինաստիայի (1644-1911) պաշտոնական ներկայացուցիչ Լին Զեքուն 1839 թվականին՝ ավելի լավ հասկանալու համար արեւմտյան երկրները, երբ նա ղեկավարում էր ափիոնի մաքսանենգության դեմ պայքարը ներկայիս Գուանդունում:

 «Ցուցահանդեսի յուրաքանչյուր հատված ներկայացնում է քաղաքակրթությունների միջեւ հաղորդակցությունը», - ասում է Շին: «Ե՛վ Չինաստանը, եւ՛ Հայաստանը հնագույն քաղաքակրթություններ են՝ ակտիվ առեւտրային ու մշակութային փոխանակումներով եւ սերտ պատմական կապերով: Այս երկու երկրների մարդկանց միջեւ բարեկամությունն ու համագործակցությունը շարունակվում է մինչ օրս»։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Քվեարկել են (9)  |  Այլ հարցում