Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

Gastro Business ֆորում. ռեստորանային բում Հայաստանում. ինչ ուղղությամբ է զարգանում ոլորտը

19:19, 24 հուլիսի

Հուլիսի 23-ին Երեւանի Holiday Inn հյուրանոցի երկրորդ հարկում հավաքվել էին ռեստորանների եւ սրճարանների սեփականատերեր, ձեռնարկությունների տնօրեններ եւ մենեջերներ, սննդի ոլորտում ներդրողներ ու պարզապես նրանք, ովքեր գոնե մեկ անգամ մտածել են Հայաստանում սեփական բիզնես սկսելու մասին, բայց չեն հասկացել, թե ինչ անել եւ ինչպես սկսել: Սա էր Move2Armenia Business-ի կողմից կազմակերպված Gastro Business ֆորումի նպատակը։

рест.jpg (57 KB)

Բուն ֆորումում հարցեր բարձրացվեցին հիմնարկների սեփականատերերի SMM-ի եւ PR-ի հետ կապված խնդիրների, Հայաստանում ռեստորանային բիզնես վարելու թերությունների ու դրա առավելությունների, սպասարկման «անհասունության» եւ այն մասին, թե ընդհանրապես սննդի ոլորտն ինչ փոփոխություններ է կրել Հայաստանում:

Գովազդ եւ սպասարկումը Հայաստանի ռեստորանային բիզնեսում

Լրատվական ոլորտից հրավիրված բանախոսները խոսեցին այն մասին, թե ինչպես ստեղծել լրահոս եւ լրատվամիջոցների խնդիրները։ Նրանց թվում են «Настя, это где?» ալիքի ճամփորդության բլոգերը, Միշա Կռիլովը, ինֆլուենսեր եւ բլոգեր 2 միլիոն բաժանորդ ունեցող լսարանով, Վովա Կապրին, պրոդյուսեր, «Пятница!» հեռուստաալիքի ճանապարհորդական նախագծերի խմբագիր ու հայտնի լրատվամիջոցների այլ ներկայացուցիչներ։ Բլոգերները խոստովանել են, որ թեեւ տեղի լսարանը կարող է բծախնդիր լինել, սակայն հայկական հյուրասիրությունն ու տեղական խոհանոցն իրենց գործն են անում եւ մեղմացնում ցանկացած կոպիտ եզրեր։ Ցանկացած բիզնես առաջ մղելու համար լրատվամիջոցն ունի երեք խնդիր.

տեղեկացնել,

խորհուրդ տալ,

ասոցացնել։

Իսկ բլոգերները սկսնակ ռեստորանատորներին տվել են հետեւյալ խորհուրդը, թե ինչպես չդառնալ «մեկանգամյա օգտագործման» հաստատություն այցելուի համար եւ գրավել կանոնավոր հաճախորդ. գեղեցիկ եփել սոցիալական ցանցերի համար եւ համեղ՝ հյուրերի համար:

Բայց ի՞նչ, եթե խոհանոցի եւ գովազդի հետ կապված ամեն ինչ կարգին է, իսկ լսարանը չի ընդլայնվում եւ չի գրավվում: Այդ ժամանակ ռեստորատորը պետք է ավելի մոտիկից նայի իր թիմին, թե ինչ մակարդակի վրա է գտնվում հաստատության սերվիսը, դուք կարող եք շատ բան հասկանալ հաստատության եւ դրա ղեկավարների մասին, այդ թվում՝ հայեցակարգի մասին, քանի որ հաստատության անձնակազմն է, որ պետք է կարողանա այն փոխանցել հյուրին»,- նշեցին բանախոսները։

рест1.jpg (33 KB)

NEWS.am STYLE-ի համար Novikov School-ի եւ HR պրակտիկանտների համադրող, մենեջերների ցիկլերի ու դասընթացների ղեկավար Տատյանա Սիմոնովան NEWS.am STYLE-ի հետ խոսեց Հայաստանում ռեստորանային սերվիսի թերությունների եւ դրանց հետ աշխատելու մասին։

Ի՞նչն է պակասում հայաստանյան սպասարկմանը։

Սպասարկումը Հայաստանում, իմ տպավորություններով, հասուն չէ, ավելի շուտ ռեստորանային կապվածության է նման, ինչի պատճառով էլ, համապատասխանաբար, սպասարկման մշակույթ չկա, ուսուցում չկա, եւ այս ոլորտում աշխատողներն իրենց աշխատանքին չեն վերաբերվում որպես մասնագիտության, նրանց համար դա բավականին «easy money» է։ Հիմա մեծ քաղաքներում, օրինակ՝ Ռուսաստանում սպասարկումը նոր տնտեսություն է, դա արդիականություն է, դա ապագան է, եւ մարդիկ պետք է սովորեն հպարտությամբ վերաբերվել այդ գործին:

Ինչպիսի՞ն պետք է լինի «սպասարկման ոլորտի մարդը»

Մարդը պետք է իրեն սիրի։ Այսինքն հարգանքով վերաբերվեք ինքներդ ձեզ եւ ձեր մասնագիտությանն ու սիրեք այլ մարդկանց, նրանք ցանկանում են ավելի լավը դարձնել իրենց կյանքը սերվիսի միջոցով: Մարդը պետք է ունենա «հյուրընկալության գեն», այլապես, որքան էլ մարդն անցնի վերապատրաստման դասընթացներ, թրեյնինգներ եւ պրակտիկա, նա դա երբեք այնքան լավ չի անի: Որքան շատ մարդիկ սրտանց դա անեն, այնքան ավելի հեշտ կլինի թափուր աշխատատեղերը լրացնելը եւ ավելի շատ շրջանառություն, քանի որ «մարդիկ՝ մարդկանց»:

Արդյունաբերության տեղական խնդիրներն այստեղ եւ հիմա

«Գիշերային աղմուկի» խնդիրը ցանկում թիվ 1-ն է

Բարձրացվել է հաստատություններում ժամը 23-ից հետո բարձր երաժշտության արգելքի հարցը, ինչի հետ առերեսվել է Երեւան ժամանած ռեստորանատորներից յուրաքանչյուրը։ Նման արգելքը անհարմարություններ է ստեղծում, որը սեփականատերերին ու նրանց հյուրերին դնում է «այն վիճակում, երբ վերահսկիչ մարմինը կարող է գալ եւ տուգանել երեկույթի կամ միջոցառման ժամանակ, ինչը, իհարկե, խանգարում է աշխատանքին»:

Նույնքան կարեւոր եւ լուրջ դժվարություն է առաջանում նաեւ տեղաբնակների ու նրանց պատկերացումների, վերաբերմունքի եւ այն փոփոխությունների հետ, որին ենթարկվում է քաղաքը, իսկ վերջին երկու տարիների ընթացքում դրանք արագորեն աճում են ու հաճախ հին ձեւավորման մարդիկ փորձում են խոչընդոտել այդ փոփոխություններին: Կարեւրը՝ որոշ քայլեր գտնելն է, որոնք կապահովեն հարմարավետ համակեցություն բարձր երաժշտության եւ աղմկոտ զվարճանքի սիրահարների ու մոտակայքում ապրող մարդկանց միջեւ:

Հայաստանի ավտոտնակների մշակույթը

Երկրում, մասնավորապես՝ Երեւանում, ավտոտնակների ոչ տրիվիալ օգտագործումը տեղ գտնելու խնդիրը լուծելու հիանալի միջոց է, ինչը հիանալի է նաեւ փոքր ձեռնարկություն հիմնելու համար։ «Ամբողջ բակը շինարարության ժամանակ եկավ մեզ մոտ՝ խորհուրդներ տալու»,- հիշում է Իլյա Դեւեջյանը, ով անձամբ շրջել է Երեւանի բակերով ու բացել իր առաջին հիմնարկությունը Հայաստանում՝ «2022 bak»-ը՝ իր հավանած ավտոտնակներից մեկում։ Նա նաեւ նշում է, որ այս ոլորտում հաջողակ բիզնեսի համար կարեւոր է պահպանել փոխադարձ հարգանքը հարեւանների հետ, հակառակ դեպքում դուք ստիպված կլինեք ամեն անգամ սայթաքել, նախքան նույնիսկ դուրս գալը:

Սպառողների վարքագիծը եւ պահանջարկը

Բանախոս-ռեստորատորնորը նոր վայրերի նկատմամբ հետաքրքրությունն ավելացնելու մեծ եւ հաճելի պլյուս նշեցին, որ չնայած լսարանի հետ կապված մտավախություններին, որոնք «կազմում են ռելոկանտների եւ արտագաղթողների մեծամասնությունը», դրանք չիրականացան, քանի որ հաստատություններ այցելող հիմնական կոնտինգենտը տեղացի բնակիչներն է, ովքեր փնտրում են նոր ու հետաքրքիր բան, եւ հենց դա է աշխատում ռելոկանտների մշակույթի վրա: Պահանջարկն առաջացնում է առաջարկ, իսկ այս տարի Հայաստանում պահանջարկը գերազանցում է բոլոր ցուցանիշները, ինչպես ասաց ՀՀ էկոնոմիկայի նախարար Վահան Քերոբյանը՝ իր կանխատեսմամբ, որ մինչեւ տարեվերջ երկիրը կարող է ունենալ 2 միլիոն այցելու, ինչը, բնականաբար, ապահովում է պահանջարկ՝ թույլ տալով ոլորտն ընդլայնել եւ զբոսաշրջությունը երկրում ծաղկել ու զարգանալ։

Համաժողովի մասնակիցները NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում կիսվել են նաեւ Հայաստանում սննդի ոլորտում իրենց անձնական փորձով, հայացքներով ու ապագայի ծրագրերով, թե ինչ արժեքավոր փորձ են ձեռք բերել այստեղ աշխատելու ընթացքում։

Պավել Պոլյակով, Lucky Group-ի CEO

«Երբ մենք նախագիծ ենք բացում, փորձում ենք ինչ-որ բանով զարմացնել, չենք փորձում անել այն, ինչ արդեն արվել է։ Եվ, իհարկե, մենք միշտ կենտրոնանում ենք էսթետիկայի, կոնցեպտի վրա։ Մեր նոր նախագիծը ասիական է, նոր դիզայն ենք բերելու, իհարկե, ներդրումները շատ են, բայց նոր բան կբացահայտենք Երեւանի, Հայաստանի համար ընդհանրապես։ Մենք աշխատում ենք հայեցակարգի վրա՝ հավաքելով հետաքրքիր «արտեֆակտներ», որոնք կլցնեն հաստատությունը: Մեր շեֆ-խոհարարը Երեւանից է, աշխատել է արտերկրում, մեզ մոտ վերապատրաստվել է Մոսկվայում։ Մենք ուզում ենք ցույց տալ, թե ինչ ենք անում Ռուսաստանում, այստեղ՝ Հայաստանում»։

«Զարմացած եմ, որ մարդիկ ռելոկանտին պատմել են տեղացիների հետ շփվելու հետ կապված խնդիրների մասին, որ դժվար է այստեղ դժվար է ապրելն ու անելիք չկա, բայց դա այդպես չէ, կարծում եմ, որ շնորհիվ բնակիչների բարեհամբույրության եւ հյուրընկալության, մենք միասին կաշխատենք ծառայության ու այս ոլորտում առկա խնդիրների վրա։ Եվ, իհարկե, առողջ մրցակցության առկայությունը, ինչը շատ կարեւոր է, քանի որ սա զարգացում ու առաջընթաց է ցանկացած ոլորտում»։

Իվան Բուբնով-Պետրոսյան, Дружба” и “Гадюка” նախագծեր

«Մենք թվարկել ենք հիմնական խնդիրները՝ աղմուկի եւ սպասարկման հետ կապված խնդիրները: Այստեղ մի փոքր այլ ռիթմ կա, ոչ այն, ինչին մենք սովոր ենք։ Խնդիրներ կային բանկերի հետ, բայց նրանք մեզ օգնեցին լուծել դրանք, ուստի ընդհանուր առմամբ, պլյուս-մինուս, ամեն ինչ լավ է։ Մեր մեծ գործն այստեղ բնակիչների հետ շփումն է, միասնական համայնք ստեղծելը, երբ պետք է բոլորի հետ ընկերանալ, դուրս գալ ծանոթանալու, մի բաժակ գարեջուր լցնել եւ այս հարցը լուծել ընտանեկան ճանապարհով։ Սա մեզ համար նոր ու հետաքրքիր փորձ է»։

«Դեռ նոր ծրագրեր չունենք, աշխատում ենք նրանց վրա, որոնք այժմ ակտիվորեն գործում են։ Իհարկե, մենք նոր միտումներ բերեցինք գինեգործարանների բացմամբ, լիկյորներով, սա նոր ապրանք է շուկայում, եւ ժամանակ պահանջվեց, որպեսզի այնտեղ ներգրավենք ոչ միայն վերաբնակիչներին, այլեւ հիմնականում տեղացիներին, ու այժմ ունենք պահանջարկի 50/50 հարաբերակցություն: Պետք է պահպանել նույն տեմպերը, պահպանել պարարտ հողը, իսկ շուկան ինքն ամեն ինչ կանի, քաղաքն ինքը կգնա դեպի վերափոխում, զարգացում»։

Սլավա Լանկին, ODD Fashioned

«Երբ նոր սկսեցի ծանոթանալ Երեւանի հաստատություններին, նկատեցի, որ դրանք բոլորը մի փոքր պաթոս են, պարզության պակաս կա եւ ինչ-որ ընտանեկան հարաբերություններ: Խնդիր կար նաեւ այն բանի հետ, որ դու բարում նստած ես, ուզում ես ուտել, բայց ոչինչ չկա, քանի որ «մենք բար ենք, ուտելիք չունենք», եւ հակառակը, բարի ֆայլը ռեստորաններում այնքան էլ լավ զարգացած չէր: Հիմնականում հաստատությունները գործում էին պաթոսով. նոր ձեւաչափերը, որոնք մենք ներկայացրել ենք ռուսական փորձով այս բոլոր խմիչքներով եւ բարերով, դրանք ավելի շատ աշխատում են այցելուի ազատության եւ ընկերական մթնոլորտի համար, ովքեր գալիս են հաստատությունում ու այնտեղ աշխատողների միջեւ»:

рест2.jpg (90 KB)

«Բաշխման հետ կապված մեծ խնդիր կա։ Տեսականին, իհարկե, մեծ է, բայց ալկոհոլի գները բարձր են, եւ որոշ դիստրիբյուտորական ընկերությունների ղեկավարների աշխատանքը երբեմն հարցեր է առաջացնում՝ առաքումները կարող են հետաձգվել, երբեմն էլ՝ շատ, կամ նույնիսկ չեն բերելու այն, ինչ պատվիրել են։ Ամենից հաճախ ամեն ինչ աշխատում է «կամաց-կամաց» սկզբունքով, այսինքն՝ ոչ ոք չի շտապում, գործերը հետաձգվում են մեկ օրով, մեկ շաբաթով կամ մեկ ամսով։ Սկզբում շատ դժվար էր ընտելանալը, ինձ հաճախ ասում էին. «Մի շտապիր, ամեն ինչ լավ կլինի», բայց սա հատկապես տարբերվում է աշխատանքի ռիթմից, որին նրանք սովոր են Մոսկվայում»:

«Խնդիրներ կան, աշխատելու բան կա, բայց ընդհանուր առմամբ մենք արդեն տեսնում ենք ոլորտի զարգացումն ու աճը, հետաքրքրությունը այստեղ արմատացած միտումների նկատմամբ, և արդյունքը տեսնելու համար պարզապես պետք է աշխատել դրա վրա»։

Լիանա Աղաջանյան

«Խնդիրներ կան, աշխատելու բան կա, բայց ընդհանուր առմամբ մենք արդեն տեսնում ենք ոլորտի զարգացումն ու աճը, հետաքրքրությունն այստեղ արմատացած միտումների նկատմամբ, եւ արդյունքը տեսնելու համար պարզապես պետք է աշխատել դրա վրա»։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել