«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Rolex-ի վաճառքն առաջին անգամ գերազանցել է 10 միլիարդ դոլարը

22:33, 29 փետրվարի

Rolex-ի վաճառքն առաջին անգամ գերազանցել է 10 միլիարդ դոլարը, հայտնում է Morgan Stanley-ն։ Շվեյցարական շքեղ ժամացույցների գերիշխող բրենդը 2023 թվականին արտադրել է 1,24 միլիոն ժամացույց՝ 10,1 միլիարդ շվեյցարական ֆրանկ (11,5 միլիարդ դոլար) վաճառքով:

Դա 11% աճ է 2022 թվականի համեմատ, ասել են Morgan Stanley-ի և շվեյցարական LuxeConsult ընկերության վերլուծաբանները՝ հավելելով, որ Rolex-ի շուկայական մասնաբաժնի ներկայիս մակարդակը «աննախադեպ է»:

Daytona, Submariner և Datejust մոդելների արտադրողը մեծացրել է մանրածախ շուկայի իր մասնաբաժինը մինչև 30%: «Ոչ մի այլ շքեղ ապրանքանիշ չի կարող հավակնել նման գերիշխող դիրքի իր ոլորտում», - ասվում է զեկույցում:

Ըստ վերլուծաբանների՝ անցյալ տարի Louis Vuitton-ը շքեղ պայուսակների շուկայում ուներ մոտ 19% մասնաբաժին:

Rolex ապրանքանիշը «մնում է անվիճելի թիվ 1-ը շքեղ ժամացույցների արդյունաբերության մեջ՝ ավելի մեծ վաճառքով, քան Cartier-ը, Omega-ն, Audemars Piguet-ը, Patek Philippe-ը և Richard Mille-ն միասին վերցրած», - ասում են նրանք:

Շվեյցարական շքեղ ժամացույցների վաճառքը դեռևս վերահսկվում է մի քանի բրենդների կողմից, որոնց տարեկան վաճառքը կազմում է ավելի քան 1 միլիարդ ֆրանկ: Vacheron Constantin-ը, որը վերահսկվում է Richemont-ի կողմից, 2023 թվականին առաջին անգամ միացել է 1 միլիարդ ֆրանկի վաճառքի էլիտար ակումբին։

Սպեկտրի մյուս ծայրում է Swatch Group AG-ի համանուն ապրանքանիշը, որը 2023 թվականին վաճառել է ավելի քան 2 միլիոն MoonSwatch մոդել և ընդհանուր առմամբ մոտ 5,8 միլիոն ժամացույց՝ 141 ֆրանկ միջին գնով, ասում են վերլուծաբանները։ Omega-ի հետ համատեղ ստեղծված MoonSwatch-ի հաջողության շնորհիվ Swatch-ը երկրորդ տարին անընդմեջ դարձավ ժամացույցների ամենաարագ զարգացող ապրանքանիշը:

Morgan Stanley-ի և LuxeConsult-ի թվերը գնահատականներ են, քանի որ շվեյցարական ժամացույցների ապրանքանիշերը, ներառյալ Rolex-ը, չեն բացահայտում իրենց անհատական տարեկան վաճառքները:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել