Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Rolex-ի վաճառքն առաջին անգամ գերազանցել է 10 միլիարդ դոլարը

22:33, 29 փետրվարի

Rolex-ի վաճառքն առաջին անգամ գերազանցել է 10 միլիարդ դոլարը, հայտնում է Morgan Stanley-ն։ Շվեյցարական շքեղ ժամացույցների գերիշխող բրենդը 2023 թվականին արտադրել է 1,24 միլիոն ժամացույց՝ 10,1 միլիարդ շվեյցարական ֆրանկ (11,5 միլիարդ դոլար) վաճառքով:

Դա 11% աճ է 2022 թվականի համեմատ, ասել են Morgan Stanley-ի և շվեյցարական LuxeConsult ընկերության վերլուծաբանները՝ հավելելով, որ Rolex-ի շուկայական մասնաբաժնի ներկայիս մակարդակը «աննախադեպ է»:

Daytona, Submariner և Datejust մոդելների արտադրողը մեծացրել է մանրածախ շուկայի իր մասնաբաժինը մինչև 30%: «Ոչ մի այլ շքեղ ապրանքանիշ չի կարող հավակնել նման գերիշխող դիրքի իր ոլորտում», - ասվում է զեկույցում:

Ըստ վերլուծաբանների՝ անցյալ տարի Louis Vuitton-ը շքեղ պայուսակների շուկայում ուներ մոտ 19% մասնաբաժին:

Rolex ապրանքանիշը «մնում է անվիճելի թիվ 1-ը շքեղ ժամացույցների արդյունաբերության մեջ՝ ավելի մեծ վաճառքով, քան Cartier-ը, Omega-ն, Audemars Piguet-ը, Patek Philippe-ը և Richard Mille-ն միասին վերցրած», - ասում են նրանք:

Շվեյցարական շքեղ ժամացույցների վաճառքը դեռևս վերահսկվում է մի քանի բրենդների կողմից, որոնց տարեկան վաճառքը կազմում է ավելի քան 1 միլիարդ ֆրանկ: Vacheron Constantin-ը, որը վերահսկվում է Richemont-ի կողմից, 2023 թվականին առաջին անգամ միացել է 1 միլիարդ ֆրանկի վաճառքի էլիտար ակումբին։

Սպեկտրի մյուս ծայրում է Swatch Group AG-ի համանուն ապրանքանիշը, որը 2023 թվականին վաճառել է ավելի քան 2 միլիոն MoonSwatch մոդել և ընդհանուր առմամբ մոտ 5,8 միլիոն ժամացույց՝ 141 ֆրանկ միջին գնով, ասում են վերլուծաբանները։ Omega-ի հետ համատեղ ստեղծված MoonSwatch-ի հաջողության շնորհիվ Swatch-ը երկրորդ տարին անընդմեջ դարձավ ժամացույցների ամենաարագ զարգացող ապրանքանիշը:

Morgan Stanley-ի և LuxeConsult-ի թվերը գնահատականներ են, քանի որ շվեյցարական ժամացույցների ապրանքանիշերը, ներառյալ Rolex-ը, չեն բացահայտում իրենց անհատական տարեկան վաճառքները:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել