«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող նկարն աճուրդում վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով

16:36, 25 ապրիլի

Ավստրիացի նկարիչ Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող կտավը Վիեննայում կայացած աճուրդի ժամանակ վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով, գրում է Guardian-ը։

Անավարտ կտավը, որը վերնագրված է «Ֆրաուլեյն Լիզերի դիմանկարը», նկարիչը նկարել է 1917 թվականի գարնանը՝ մահից մեկ տարի առաջ։

Մինչ Վիեննայի im Kinsky աճուրդի տան՝ հունվարին արված հայտարությունը, նկարը հայտնի էր միայն սեւ ու սպիտակ լուսանկարից:

Արվեստի ստեղծագործության հանկարծակի հայտնվելը՝ զուգորդված ինտրիգային նախապատմության հետ, մեծ ոգեւորություն է առաջացրել նկարի շուրջ:

Աճուրդից առաջ, մոտավորապես, 15 000 այցելու, օգտվելով հնարավորությունից, դիտել են im Kinsky-ում ցուցադրված աշխատանքները:

Ենթադրվում է, որ դա Ադոլֆի կամ Յուստուս Լիզերի դուստրերից մեկի պատվիրված դիմանկարն է։ Արվեստի որոշ պատմաբաններ նույնականացրել են այն Ադոլֆ Լիզերի դստեր՝ Մարգարեթ Կոնստանս Լիզերի հետ:

Բնորդուհու ինքնությունը որոշիչ նշանակություն ունի. Կլիմտի մահից հետո՝ 1918 թվականին, նկարը հայտնվել է Լիզերների ընտանիքի ձեռքում, թեեւ դժվար է հաստատել, թե դինաստիայի որ ճյուղն իրավամբ կարող էր հավակնել նկարի սեփականության իրավունքին: Արվեստագետները դժվարացել են վերարտադրել նկարի ճանապարհորդությունը 1925-ից 1961 թվականներին: Աճուրդի տունը հայտարարել է, որ նկարի ճանապարհորդությունը նացիստական ​​ժամանակաշրջանում «անհասկանալի է»:

Ավստրիացի վերջին սեփականատերերի ինքնությունը չի բացահայտվում:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել