Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Ավելի լավ քնելու 5 միջոց

19:07, 18 նոյեմբերի

Հրաժարվեք վնասակար սովորույթներից: Օրվա երկրորդ կեսին մոռացեք սուրճի, ծխախոտի եւ ալկոհոլի մասին: Եթե ճաշից հետո մեկ գավաթ սուրճ ըմպեք, ապա ժամանակին քնելը շատ ավելի դժվար կլինի: Գարեջրի կամ գինու մեկ-երկու բաժակը քունն առավել անհանգիստ են դարձնում: Հիշե՛ք, որ կոֆեին է պարունակվում ոչ միան սուրճի եւ սեւ թեյի, այլ նաեւ շոկոլադի, դեղամիջոցների, մասնավորապես նիհարելու հաբերի եւ գազավորված ըմպելիքների մեջ:

Սկսեք սպորտով զբաղվել: Ըստ որում՝ մի՛ մոռացեք, որ մարզումներն ավելի լավ է ավարտել քնից նվազագույնը երեք ժամ առաջ, քանի որ ինչ-որ ժամանակ է անհրաժեշտ մարզումներից հետո թուլանալու համար:

Մտահոգվեք տան զովությունը պահպանելու մասին: Ննջասենյակում պետք է հարմար ջերմաստիճան լինի, լույսը մարած եւ լուռ: Մեզանից մեծ մասն ավելի լավ է քնում, երբ սենյակը զով է: Եթե ձեզ փողոցային աղմուկն անհանգստացնում է, միացրեք օվկիանոսի կամ անձրեւի ձայնով սկավառակ:

Մի՛ մոռացեք ցերեկային քնի մասին: Օրվա ընթացքում 15-20 րոպե տեւողությամբ քունը ձեզ կօգնի ուժերը վերականգնել, լավացնել հիշողությունը եւ ազատվել հոգնածությունից: Չնայած ցերեկային քունը ոմանց խանգարում է գիշերը լավ քնելուն:

Մի՛ փորձեք քնել, եթե քնելու ցանկություն ամենեւին չկա: Եթե 30 րոպեի ընթացքում չեք կարողանում քնել, չարժե անկողնում մնալ: Վեր կացեք, այլ սենյակ գնացեք եւ լսեք հանգստացնող երաժշտություն կամ ինչ-որ բան ընթերցեք, մինչ նորից կցանկանաք քնել: Չի կարելի քնել ստիպել, եթե դրան դեռեւս պատրաստ չեք:

 

Աղբյուրը՝ Otvtinavse.com


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության