«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

«Սպանություն արեւելյան ճեպընթացում». նոր ճանապարհորդություն Ագաթա Քրիստիի աշխարհ  

16:03, 9 նոյեմբերի

Նոյեմբերի գլխավոր պրեմիերան՝ «Սպանություն արեւելյան ճեպընթացում»՝ գեղեցիկ եւ տպավորիչ մի ժապավեն, որի փակ ցուցադրությունը տեղի ունեցավ նոյեմբերի 8-ին՝ «Երեւան մոլի» «Կինոպարկում»:

Փիլմը պատմում է գնացքում առեղծվածային սպանության մասին. ամեն ինչ դասական դետեկտիվի եւ լուրջ դրամայի լավագույն ավանդույթներով:

Սյուժեն գաղտնի կլինի միայն նրանց համար, ովքեր ծանոթ չեն Ագաթա Քրիստիի համանուն վեպին կամ էլ չեն դիտել դրա նախորդ էկրանավորումները:  

«Սպանություն արեւելյան ճեպընթացում» վեպը համարվում է Ագաթա Քրիստիի ամենահաջողված ստեղծագործություններից մեկը, այդ իսկ պատճառով զարմանալի չէ, թե ինչու են շատ ռեժիսորներ փորձում էկրանավորել այն: Սա արդեն վեպի երրորդ էկրանավորումն է:

Լարված պատմության առաջին էկրանավորումն արել է ռեժիսոր Սիդնի Լյումետը՝ 1974 թվականին, ինչի համար արժանացել է «Օսկարի»: Երկորդ էկրանավորումը լույս է տեսել 2011 թվականին: Իսկ, ահա, վերջին՝ երրորդ  էկրանավորման ռեժիսորը Քենեթ Բրանան է, որը շատերին հայտնի է «Դյունկերկ» ժապավենով:

«Սպանություն արեւելյան ճեպընթացում» հենց նա է մարմնավորում գլխավոր հերոսին՝ հանդես գալով հռչակավոր խուզարկու Էրկյուլ Պուարոյի դերում, որը Ագաթա Քրիստիի ամենախորհրդավոր կերպարներից մեկն է. նա հայտնվել է հեղինակի 33 վեպերում եւ ավելի քան 55 պատմվածքներում: Ռեժիսորը կարդացել է բոլորը, որպեսզի մտնի Պուարոյի կերպարի մեջ եւ լինի հնարավորինս համոզիչ ոչ միայն որպես ռեժիսոր, այլեւ դերասան:

Անմահ վեպի նոր էկրանավորումն ապշեցնում է աստղային կազմով: Հայտնի աստղերի կենտրոնացումը յուրաքանչյուր կադրում մեկ վայրկյանում գրավում է, եւ հենց դա է կարեւորագույն դեր խաղացել կինովարձույթում ֆիլմի առաջխաղացման համար:

«Սպանություն արեւելյան ճեպընթացում» ժապավենը սպանության հետաքննություն է, իսկ դա նշանակում է, որ կերպարներին այստեղ մանրակրկտորեն քննելու են ամբողջ ֆիլմի ընթացքում: Սակայն նոր էկրանավորման մեջ դա այնքան էլ հասկանալի եւ նպատակային չի լինի:

Ճեպընթացի ուղեւորներին կարելի է համեմատել նվագախմբի հետ. բոլոր հերոսները ներդաշնակ են եւ վառ մի ամբողջության մեջ, սակայն առանձին-առանձին նրանք, ավաղ, այդքան էլ չեն փայլում: Կերպարների անձնային հատկությունները թույլ են եւ գրեթե չբացահայտված: Սա, թերեւս, ֆիլմի միակ թերությունն է:

Եթե ֆիլմի սյուժեն պտտվում է մի տեղեկության շուրջ, որը ստացվել է այլ հերոսներից, ապա հանդիսատեսը, ամենայն հավանականությամբ, պետք է իմանա, թե ումից է գալիս այդ տեղեկությունը: Սակայն, ցավոք, մեծ է հավանականությունը, որ հանդիսատեսը չի կարողանա հետեւել դետեկտիվի զարգացմանն ամբողջությամբ եւ չի զգա իրեն որպես իրավիճակի տեր:

«Սպանություն արեւելյան ճեպընթացում» ֆիլմն, անկասկած, գեղեցիկ ժապավեն է՝ դերասանական լավ խաղով, սակայն սպանության հետաքննությունը՝ որպես ֆիլմի հիմնական սյուժե, ոչ այնքան լավ է ռեալիզացվել: Բոլոր կերպարները, բացառությամբ՝ խուզարկուի, մեծ հաշվով, հանդիսատեսին անտարբեր կթողնեն:

«Արեւելյան ճեպընթացը» երկու տարբերակով է կառուցվել: Ռելսերի վրա շարժման պատրանք ստեղծելու համար գնացքը տեղավորել են հատուկ շարժվող պլատֆորմի վրա, իսկ պատուհաններից այն կողմ փոփոխվող տեսարանների համար օգտագործվել են իրական կադրեր, որոնք արվել են իրական գնացքից:

Բացի դերասական կազմից, ֆիլմը տպավորում է նաեւ իր գեղեցիկ տեսարաններով, ճոխ դեկորացիայով, ինտերիերով եւ 20-րդ դարասկզբի հագուստով: Էսթեթները՝ դիտեն անպայման. հիասքանչ ռեժիսորական աշխատանքը, գունային գամման, երանգապնակն ու կոնտրաստը ձեզ անտարբեր չեն թողնի:

Նկարիչները, կոստյումների հեղինակները, թերեւս, ֆիլմի գլխավոր՝ թաքնված հերոսներն են: Հենց նրանց շնորհիվ հանդիսատեսը ֆիլմի առաջին րոպեներից տեղափոխվում է նախորդ դարի 30-ական թվականներ:

Չնայած սյուժետային որոշ բացերի՝ արժե դիտել «Սպանություն արեւելյան ճեպընթացում» ֆիլմը: Առաջին հերթին՝ գեղագիտական հաճույք ստանալու համար, ինչն այնտեղ երաշխավորված է, երկրորդ՝ հիանալու համար թաքնված հաղորդագրություններով, որով ֆիլմը լի է՝ սկսած Դիքենսից մինչեւ «Գաղտնի երեկո»:

 

Ռեգինա Մելիքյան

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել