Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Ճիշտ բովելը» բուրավետ սուրճի գրավականն է». Nero Bean Coffee Roastery-ում ամեն ինչ գիտեն խորհրդավոր ըմպելիքի մասին

20:47, 11 ապրիլի

Չգիտեմ դուք ինչպես, բայց ես տանել չեմ կարողանում «խանութի» փաթեթավորմամբ սուրճը։ Ավելին, սեփական փորձով համոզվել եմ, որ լավ սուրճ Երեւանում մատուցում են միայն մի քանի տեղերում։ Իսկ վաճառում են շատ ավելի քիչ վայրերում։ Դրա համար էլ չկարողացա անտարբեր անցնել նոր սրճավայրի՝ Nero Bean Coffee Roastery-ի կողքով։ Սա խանութ է, որտեղ բովում են (roastery shop). մեր քաղաքում միանգամայն նոր ձեւաչափ է, եւ որ գլխավորն է՝ թեմային գրագետ մոտեցմամբ։ Իսկ որ սուրճը հայերի համար թեմա է՝ սրանում կասկածել չարժե։

Դե, ահա, գիտեի՞ք, օրինակ, որ սուրճը կարելի է խմել միայն բովելուց հետո երկրորդ-երրորդ օրը։ Այն պատճառով, որ դրանից անմիջապես հետո այն պետք է անցնի գազազերծման պրոցես. այն սառչում է, արտադրում CO2, որը չպետք է շփվի օդի հետ... «Եթե նկատել եք, իտալական բրենդային սուրճերի փաթեթները ալյումինապատ են, նրանք չեն թողնում, որ լույսը ներթափանցի, եւ դրանց վրա կա հատուկ փական,- պատմում է հաստատության հիմնադիր եւ սեփականատեր Գարուշ Խաժակյանը։- Ի հաշիվ փականի՝ փաթեթից գազը դուրս է գալիս, բայց օդը ներս չի թափանցում»։

Գարուշ Խաժակյանը պարզապես սուրճ սիրող չէ, նա դիպլոմավորված մասնագետ է եւ, թվում է, ամեն ինչ գիտի այս ըմպելիքի մասին։ Դե, գրեթե ամեն ինչ։ «Մոսկվայում հաճախել եմ դասընթացների, եւ հեղինակավոր փորձագետներից մեկը՝ ԱՊՀ երկրներ կանաչ սուրճի հատիկների խոշոր ներկրողը, ասաց. իբր, 20 տարի սուրճ ենք բերում ու հասկացանք, որ դրանից բան չենք հասկանում։ Միանգամայն խորհրդավոր ըմպելիք է»,- ասում է NEWS.am STYLE-ի զրուցակիցը։ Նրա խոսքով՝ Ուկրաինայում եւ Ռուսաստանում «տեղում բոված սուրճը միշտ ամենալավն է» տրենդն աշխատում է։ Մենք սրճխումի այս կարեւորագույն ասպեկտի մեջ առայժմ այնքան էլ չենք խորացել, բայց իզուր։ «Եթե Իտալիայում սուրճը բովել են, ասենք, սեպտեմբերին, իսկ հետո դեռ սահման են անցկացրել՝ գումարած «սառել» է Լարսում, պահվել Աստված գիտի որտեղ, ապա համն, իհարկե, վատը կլինի,- ասում է Գարուշ Խաժակյանը։- Տասը, տասնհինգ օրը պահման վերջնակետն է, հետո նրա հակաօքսիդանտները, վիտամինները աստիճանաբար ցնդում են, այն կորցնում է ամրությունը, համային որակները։ Կարելի է գնալ փոխզիջման այս պրոցեսի հետ եւ նկատի ունենալ, ասենք, ընդհանուր առմամբ՝ մեկ ամիս։ Եվրոպական «գոստերը» երեք ամիս են տալիս։ Վերջ։ Սա, ինչպես ասում են, ռուբիկոնն է. սուրճը, որը պահվում է այդ ժամկետից ավելի, կարելի է մեռած համարել։ Այլ խոսքով՝ այն, ինչ վաճառվում է մեր սուպերմարքեթներում, «մեռած ապրանք» է։ Ինչ իտալական սուրճ էլ որ լինի՝ այն չի կարող հայտնվել երեւանյան սրճարանում բովելուց 10-15 օր հետո, եւ  local roast-ն այս իմաստով իսկական փրկություն է»...

Հասկանալի է, որ ամեն օբյեկտ՝ ռեստորան, հյուրանոց կամ սրճարան չի կարող իրեն թույլ տալ բովող սարք ունենալ, բայց դրա փոխարեն կարելի է դիմել Nero Bean Coffee Roastery-ին։ «Nero bean-ն անգլերենից թարգմանաբար նշանակում է «սեւ հատիկ»,- ասում է Գարուշը։- Բայց սեւ է դառնում ոչ անմիջապես։ Մենք ներմուծում ենք կանաչ սուրճ տարբեր երկրներից՝ Կոլումբիայից, մինչեւ Պապուա Նոր Գվինեա, Հնդկաստան ու Վիետնամ, բովում ու վաճառում ենք՝ հետեւելով մշակման ու պահպանման բոլոր նորմատիվները։ Թերեւս, մեր roaster-խանութի գլխավոր հայեցակարգն է՝ բիզնեսն օգնում է բիզնեսին։ Այսինքն՝ մենք սուրճը հասցնում ենք սրճարաններ ու ռեստորաններ, ակումբներ ու գրասենյակներ, կիսվում ենք նրա պատրաստման մասին հնարավոր բոլոր բաղադրատոմսերով։ Երկրորդ բիզնես-հայեցակարգը՝ բիզնեսն է հաճախորդների համար։ Այցելուները կարող են գնել մեզ մոտ թարմ բոված սուրճ՝ նվազագույն բաժինը 100 գրամ։ Տարբեր աղացվածքի՝ ամենամանրից՝ ջազվեի համար, մինչեւ խոշոր, որը նախատեսված է սարքերի համար։ Կարելի է պատվիրել առաքում, ճիշտ փաթեթավորված ապրանքը կհասցնեն քաղաքի ցանկացած կետ։ Ի դեպ, աղացած սուրճը նույնպես երկար կյանք չունի. երկու-երեք օր հետո դրանում ոչ մի բույր չկա, այնպես որ ավելի լավ է քիչ-քիչ գնել...»։

Մի առիթով մտաբերեցի, որ 90-ականներին մայրս տատիկիս հետ ինքն էր բովում սուրճը, իրենք էին աղում ու եփում, եւ այն շատ ավելի համեղ էր, քան այն ամենը, ինչ հիմա վաճառվում է գեղեցիկ պիտակներով։

«Ճիշտ բովելը լավ համի գրավականն է,- ասում է Գարուշ Խաժակյանը՝ ցույց տալով սարքը, որը նախատեսված է 5 կիլոգրամ սուրճի հատիկի համար։- 10 վայրկյան ուշացնելը նշանակում է փչացնել ապրանքը։ 10 վայրկյան պակաս պահելը նույնպես նշանակում է չստանալ այն, ինչ ուզում ես... Ներկրված, անգամ ամենալավ սուրճը մեր երկրում, որպես կանոն, բովվում է հսկայական սարքերում՝ 240 կլիոգրամ տարողությամբ, ահավոր ոչ հիգիենիկ պայմաններում։ Այն բովվում է սեւանալու չափ. չէ՞ որ որքան ավելի ուժեղ են բովում, այնքան ավելի լավ են թաքնվում կողմնակի հոտերն ու համերը։ Բույրի փոխարեն ըմպելիքը ձեռք է բերում վառված անվի ռետինի հոտ»...

Ինձ առաջարկեցին փորձել սուրճ՝ հատուկ ճապոնական մեթոդով՝ V-60...

Այդպիսի հետաքրքիր բույր, անկեղծ ասած, չէի սպասում. այստեղ ե՛ւ մրգի համ կար, ե՛ւ փայտի ու շոկոլադի հետհամային երանգներ։ Հետո էսպրեսո «Ուգանդա-արաբիկա», «Կոլումբիա-սուպրիմ», «Պապու Նոր Գվինեա», «Մալաբար Հնդկաստան»... Եվ նորից համերի ու բույրերի խենթություն, որոնց սովորական, ռեստորանա-սրճարանային առօրյայում չես հանդիպի։ Մի խոսքով՝ աշխատանքային ռեժիմին տրամադրվեցի, առավոտվանից տանջող անքնությունը ցնդեց, եւ որ գլխավորն է՝ ուզեցի էլի մի գավաթ սուրճ եփել՝ ճիշտ բոված, բնականաբար...

Աննա Սաթյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության