Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

Կոսմետիկայի հայտնի ապրանքանիշի երկրպագուները շոկի մեջ են տոնային կրեմի էրոտիկ գովազդից

15:36, 11 հուլիսի

Կոսմետիկայի ավստրալական Benefit հայտնի ապրանքանիշը զարմացրել է երկրպագուներին։ Ընկերությունը մուլտիպլիկացիոն գովազդային հոլովակ է ստեղծել, որում տոնային կրեմի սրվակը սեռական հարաբերություն է ունենում սպոնժի հետ, հայտնում է The Sun-ը։

 Benefit has defended its 'cheeky' ad showing makeup products appearing to have sex

30 վայրկյան տեւողությամբ հովոլակում, որը հայտնվել է Instagram-ում, կոսմետիկ միջոցները համբուրվում են, ապա նետվում ծածկոցի տակ։ Ավարտին սրվակը ժպտում է ու կրեմ ցողում տեսախցիկի վրա։

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Benefit Cosmetics CZ (@benefitcosmeticscz)

Անպատշաճ գովազդը սարսափեցրել է հետեւորդներին։ «Սա պարզապես զզվելի է, ամաչեք, Benefit։ Դուք կոսմետիկա եք գովազդում», «Ձեզ մոտ տարօրինակ մարկետինգ է։ Ինչո՞ւ է հարկավոր սեքսուալացնել կոսմետիկ միջոցները», «Թեեւ սա ծիծաղեցրել է ինձ, Benefit-ը պետք է հիշի, որ իր երկրպագուների շարքում դեռահասներ կան»,- գրել են զայրացած երկրպագուները։

Картинки по запросу The promo was advertising the knew Hello Happy products


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել