«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Կոսմետիկայի հայտնի ապրանքանիշի երկրպագուները շոկի մեջ են տոնային կրեմի էրոտիկ գովազդից

15:36, 11 հուլիսի

Կոսմետիկայի ավստրալական Benefit հայտնի ապրանքանիշը զարմացրել է երկրպագուներին։ Ընկերությունը մուլտիպլիկացիոն գովազդային հոլովակ է ստեղծել, որում տոնային կրեմի սրվակը սեռական հարաբերություն է ունենում սպոնժի հետ, հայտնում է The Sun-ը։

 Benefit has defended its 'cheeky' ad showing makeup products appearing to have sex

30 վայրկյան տեւողությամբ հովոլակում, որը հայտնվել է Instagram-ում, կոսմետիկ միջոցները համբուրվում են, ապա նետվում ծածկոցի տակ։ Ավարտին սրվակը ժպտում է ու կրեմ ցողում տեսախցիկի վրա։

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Benefit Cosmetics CZ (@benefitcosmeticscz)

Անպատշաճ գովազդը սարսափեցրել է հետեւորդներին։ «Սա պարզապես զզվելի է, ամաչեք, Benefit։ Դուք կոսմետիկա եք գովազդում», «Ձեզ մոտ տարօրինակ մարկետինգ է։ Ինչո՞ւ է հարկավոր սեքսուալացնել կոսմետիկ միջոցները», «Թեեւ սա ծիծաղեցրել է ինձ, Benefit-ը պետք է հիշի, որ իր երկրպագուների շարքում դեռահասներ կան»,- գրել են զայրացած երկրպագուները։

Картинки по запросу The promo was advertising the knew Hello Happy products


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել