Սպասում ենք մեծ պրեմիերայի. Թամարա Գվերդծիթելին Երեւանի «Սանսեթ Բուլվար» մյուզիքլի փորձին

ՇոկTok. «Մեզ գրել էին` թող ձեր օդանավի հետ մի բան լինի` դուք տեղ չհասնեք». Անի Արզումանյան

ՇոկTok. Անժելա Փարսադանյանը` ընկերոջից բաժանվելու, առողջական խնդրի ու կյանքի դժվարությունների մասին

2023-ի makeup թրենդներն ու հատուկ դիմահարդարում՝ Մարտի 8-ի համար՝ Սեդա Գրիգորյանից

Ի՞նչ նվեր են ակնկալում եւ ի՞նչ են պատրաստվում նվիրել մարտի 8-ին երիտասարդները

Հենզել Բրուտենցը վերադարձավ մեծ էկրաններ․ «Գործակալ 044. Օպերացիա Գառնի» ֆիլմի պրեմիերան, դերասանների հույզերն ու միջոցառման հյուրերը

Nemra-ի ռոքային 11-ամյակը․ խմբի ու երկրպագուների «երկխոսությունը»՝ բեմում ու բեմից դուրս

ՇոկTok. «Տիկտոկում ամենաքիչը 10000 դրամ եմ աշխատել». տիկտոկեր Նինա Տիտանյան

Միշլենի երկու աստղ ունեցող շեֆ-խոհարար Ֆլորենս Դալիանի գաստրո շոուն «Հայրիկ» Seven Visions Hotels, The Dvin ռեստորանում

Տիկտոկեր Նինա Տիտանյանի նոր կերպարը` «Բլբուլյանները 4» սիթքոմում

ՇոկTok. «Կյանքումս երբեք էլ մատուցող չեմ աշխատի». տիկտոկեր Ալեքս

«Սյուրպրիզ» սիթքոմի երկրորդ եթերաշրջանում կան նոր դերասաններ

«Chef’s Forest» նախագծի հեղինակ Հարութ Խաչատրյանը բադ է պատրաստել հողի տակ՝ ձնառատ լեռների ֆոնին

«Հանդիսատեսը բարձր տրամադրությամբ է հեռանալու դահլիճից». Աղաս Մանուկյանը` «Կյանքս» STAND UP-ի մասին

Քրիստինե Պեպելյանը՝ ԱՄՆ-ում իր առօրյայի, վոկալ ստուդիա հիմնելու եւ որդու՝ Արեգի հետ ժամանակ անցկացնելու մասին

50000-ից մինչեւ 400000 դրամ. ինչպես են նախընտրում հագնվել երիտասարդները եւ որքան արժեն նրանց look-երը

Տիկտոկերներ Մայիս Վարդանյանի ու Մոնիկա Պետրոսյանի սիրո պատմությունը

«Հիմա չենք նախատեսում երեխա ունենալ». Անդրանիկի եւ Օվսաննայի սիրո պատմությունն ու առաջիկա ծրագրերը

Generatin V. Արցախը, արցախյան բարբառն ու մշակույթը՝ երիտասարդ դիզայներների ստեղծած շապիկներին (ֆոտո)

17:04, 28 օգոստոսի

Fashion Forum 2019 –ը վաղուց է, ինչ ավարտվել է, բայց դրա շրջանակում սկիզբ առած նախագծերը դեռ շարունակում են տալ պտուղներ: Դրանցից մեկը Generation V (Հաղթանակի սերունդ) նախագիծն է, որի շրջանակում երիտասարդ դիզայներներին հնարավորություն է տրվել ստեղծել շապիկների ինքնատիպ հավաքածու, որոնք իրենց մեջ ամբողջացնում են արցախյան բարբառը, մշակույթն ու պատմական վայրերը: Նախագիծը կյանքի է կոչվել Նորաձեւության եւ դիզայնի պալատի եւ La Galleria ընկերության ջանքերով:

Նախագծում ներկայացված են երիտասարդ սկսնակ դիզայներներ Մարիամ Էմեքսիզյանի, Տաթևիկ Հարությունյանի, Սոնա Մելքոնյանի, Աբել Մարտիրոսյանի, Նարինե Մարկոսյանի, Արմինե Հակոբյանի և Տաթևիկ Մկրտչյանի աշխատանքները, իսկ որպես մենթորներ աջակցել են պալատի անդամ դիզայներներ՝ Ռուզաննա Վարդանյանը, Սոնա Հակոբյանը, Ինգա Մանուկյանը, Սոնյա Ավագյանը եւ Նելլի Սերոբյանը:

«Fashion Forum-ի շրջանակում սկսեցինք աշխատել մեր տեղական գործընկերների հետ ու առաջին համագործակցությունը La Galleria-ի մենեջմենթի կողմից եղավ: Սկսեցինք միասին աշխատել այն գաղափարի շուրջ, թե ինչպես ներգրավենք դիզայներներին: Նախածերից մեկը Generation V-ն էր: Նպատակն էր՝ մեր պալատի ավելի կայացած դիզայներների օգնությամբ ստեղծել երիտասարդ դիզայներների հավաքածու՝ միասին աշխատելով շապիկների հավաքածուի վրա: Թեման ընտրվեց Արցախն՝ իր բոլոր մշակութային արժեքներով, խոհանոցով, ճարտարապետությամբ եւ այլն»,-NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում նշեց Նորաձեւության եւ դիզայնի պալատ ՀԿ-ի ծրագրերի ղեկավար Էլեն Մանուկյանը՝ ներկայացնելով նաեւ, թե ինչպես է եղել երիտասարդ դիզայներներին ընտրելու գործըթացը.

«Fashion Forum-ի շրջանակում հայտարարություն դրվեց ընտրել երիտասարդ դիզայներների, որոնց թվում կարող էին լինել նաեւ ուսանողներ, որոնք հմտություններ ունեն նաեւ գրաֆիկ դիզայնի ոլորտում, քանի որ էսքիզները պետք էր նկարել: Դրանից հետո ընտրվեց 5 հոգուց բաղկացած երիտասարդ դիզայներների խումբ, նրանց մեջ կային նաեւ ուսանողներ: Այդ խմբի հետ միասին կազմակերպեցինք եռօրյա այց Արցախ, նրանց միացավ նաեւ մենթոր դիզայներների խումբը: Նրանք միասին անցան այդ ճանապարհը՝ փորձելով տարբեր փուլերում օգնել երիտասարդներին: Մի քանի այցից հետո արդեն այստեղ ունեցանք հանդիպումներ՝ դա էսքիզների ընտրության փուլն էր: Նախնական ընտրեցինք մոտ 6 էսքիզ, դրանց վրա աշխատելով՝ ստեղծեցինք առաջին հավաքածուն, որի շնորհանդեսը եղել է Fashion Forum-ի շրջանակում: Հավաքածուներն ամբողջացվեցին եւ այժմ վաճառվում են հայկական ապրանքանիշներ ներկայացնող ավելի, քան 7 խանութներում, դրանք վաճառվում են նաեւ Արցախում»:

Էլենի խոսքով՝ շապիկները հետաքրքրության եւ վաճառքի առումով մեծ հաջողություն են գրանցել:

«Հետաքրքիր է նրանով, որ այս հավաքածուում օգտագործված է նաեւ արցախյան բարբառը, ինչը եւ հետաքրքիր է, եւ նորաձեւ: Գաղափարը շատ է սիրվել, շատ լավ վաճառք է գրանցվել, ինչի համար ուրախ եւ ոգեւորված են նաեւ սկսնակ դիզայներները: Վաճառքից գոյացած գումարի մի մասը կհատկացվի դիզայներներին, իսկ մյուս մասը կօգտագործվի Նորաձեւության եւ դիզայնի պալատի հաջորդ ծրագրերն իրականացնելու համար: Ծրագիրն ամբողջությամբ սոցիալական է: Դրա նպատակն է հետագայում նոր կրթական ծրագրեր իրագործելը: Պարբերաբար հավաքագրում ենք նոր անուններ: Երիտասարդ դիզայներներն ուղարկում են իրենց հակիրճ կենսգրականն ու էսքիզները, փորձում ենք ընտրել նրանցից մի քանիսին ու սկսում աշխատել նրանց հետ»:

Էլենը նաեւ հավելեց, որ արդեն ծրագրում կա անդրադարձ մյուս պատմամշակութային վայրերին ու արժեքներին:

Սյունե Առաքելյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության