Արամեի մենահամերգն ու հայտնի հյուրերը

«Մահանալու ժամանակ չկա». պաշտոնական թրեյլերը

Ինչ է սպասվում կենդանակերպի նշաններին 2020 թվականին. Գուրգեն Հովհաննիսյան

Հրապարակվել է Ջեյմս Բոնդի մասին նոր ֆիլմի թիզերը

Ի՞նչ է կատարվել «Women’s Club»-ի հետնաբեմում եւ ինչեր են մնացել կադրից դուրս

Ո՞վ է արժանացել «Միսս Երեւան 2019» տիտղոսին և ի՞նչ նվեր է ստացել հաղթողը

Նոր հեռուստասերիալ Աշոտ Տեր-Մաթեւոսյանի, Սոֆյա Պողոսյանի, Սամվել Թոփալյանի եւ Լուիզա Ղամբարյանի մասնակցությամբ

Եվրոպայի ամենաէլեգանտ կնոջ՝ Մոնակոյի հմայիչ իշխանուհի Շարլինի ոճը

Էմոցիոնալ «Սիրո կինո». Միհրան Ծառուկյանի առաջին մենահամերգի հետաքրքիր դրվագները

Հայուհին 90-ականների հիթով գրավել է հունական «Ձայն»-ի ժյուրիին

SCANDAL Երեւանի կենտրոնում

«Կթվորուհի լինելը շատ բարդ է»․ ինչ փորձությունների միջով են անցնում «Ֆեյք մամա»-ի դերասանները

«Մենք շատ ենք սիրում Հայաստանը». Էնրիկե Իգլեսիասի եղբայրը` հայտնի պրոդյուսեր Խորխե Իգլեսիասը, ժամանեց Երեւան

«Սարսափելի գեղեցիկ». Անելյան, Լյուսին, Թերեզան ու Մարիամը՝ NEWS.am STYLE-ի հելոուինյան ֆոտոշարքում

Ջոկեր, Մալեֆիսենտա եւ շատ կախարդներ. հայ երիտասարդների հելոուինյան կերպարները

«Ննջասենյակային զավեշտ» ներկայացման պրեմիերան եւ հայտնի հյուրերը

«IQ-իկ»․ փոքրիկները՝ երաժշտության մասին

Ոչ մի բաց հագուստ հայրենիքում. Քիմ Քարդաշյանի ոճը` հայաստանյան այցի ժամանակ

Ժիզել Բունդխենի դիետան, որը կօգնի արագ վերականգնել կազմվածքը արձակուրդից հետո

23:44, 9 սեպտեմբերի

Նույնիսկ երկու երեխաների ծնունդից հետո Ժիզել Բունդխենի կազմվածքին կարելի է միայն նախանձել. 39-ամյա մոդելի գաղտնիքը պարբերաբար սպորտով զբաղվելն ու ճիշտ սնունդն է, որին նա հետեւում է արդեն մի քանի տարի:  

Cosmo-ի հաղորդմամբ՝ մոդելը սնվում է հավասարակշռված եւ յուրաքանչյուր 3-4 ժամը մեկ անգամ, ինչը նրան հնարավորություն է տալիս հիանալի կազմվածք ունենալ եւ քաղցած չմնալ:

Կանոններ, որոնց հետեւում է Բունդխենը.

Օրվա ընթացքում հարկավոր է նվազագույնը երկու լիտր ջուր խմել: Այն արագացնում է նյութափոխանակությունն ու օրգանիզմից դուրս բերում ամենն, ինչ ավելորդ է:

Առհավետ մոռացեք ալկոհոլի մասին: Մոդելի ամուսինը նշում է, որ Ժիզելին երբեք չի տեսել` գինու կամ ավելի թունդ խմիչքի բաժակը ձեռքին:

Երեք ոտքի վրա մի կերեք:

Հրաժարվեք ֆասթֆուդից, յուղոտ, ապխտած եւ աղի մթերքից:

Կարելի է շոկոլադ եւ պաղպաղակ ուտել, սակայն հազվադեպ եւ միայն օրվա առաջին կեսին:

Կայենյան պղպեղն արագացնում է նյութափոխանակությունը, այդ պատճառով (եթե, իհարկե, ալերգիա չունեք դրանից) ձգտեք որքան հնարավոր է հաճախ այն ավելացնել ճաշատեսակներին:

Ձգտեք, որ սննդակարգը որքան հնարավոր է բազմազան լինի: Հետեւեք նաեւ, որ ամեն ինչ պատրաստվի թարմ, բնական մթերքից: Առհասարակ մթերքի նվազագույն ջերմային մշակումը լավագույնն է, ինչ կարող է տեղի ունենալ ձեզ հետ:

Ձեզ թույլ մի տվեք մարմինը վերածել աղբամանի. սա վերաբերում է նաեւ հղիության շրջանին, երբ կինը պետք է ուշադրությամբ հետեւի սննդակարգին:

Բացի այդ՝ մոդելը նաեւ մթերքի սեւ ցուցակ ունի, որոնց մասին նույնիսկ չի հիշում՝ սպիտակ շաքար, սպիտակ ալյուր, նատրիումի գլյուտամատ, յոդացված աղ, սունկ:

Ժիզելի անձնական խոհարարի եւ ամուսնու՝ Թոմի խոսքով, իրենց սննդակարգի 80 տոկոսը (նրանց ամբողջ ընտանիքն է առողջ սնվում) կազմում  է բանջարեղենը: Եթե մթերքն օրգանական չէ, նրանք այն չեն ուտի: Այս զույգը պաշտում է հացահատիկային մշակաբույսերը՝ շագանակագույն բրինձ, կինոա, կորակաձավար եւ լոբազգիներ: Սննդակարգի մնացած 20 տոկոսը կազմում են անյուղ միսը եւ ձուկը:

Լուսանկարները՝ Harper’s Bazaar, Vogue, Elle, Instagram, Getty Images, Rex/Shutterstock


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ