Հարկատուներին զայրացնում է․ որքան գումար է Ֆրանսիան ծախսում Բրիջիտ Մակրոնի վրա

Երեք լուք ուսումնական տարվա համար

«Պերֆեկտինո, ինչպես ասում են հայերը». Միխայիլ Շիրվինդտը կրկին Հայաստանում է

Հայկական շոու-բիզնեսի հայտնիները՝ Արամեի նոր տեսահոլովակի շնորհանդեսին

Ժիզել Բունդխենի դիետան, որը կօգնի արագ վերականգնել կազմվածքը արձակուրդից հետո

Ինչո՞ւ չի ամուսնանում Ռաֆայել Երանոսյանը

Մարինկա Խաչատրյանի սիրելին ամուսնության առաջարկություն է արել դերասանուհու 22-ամյակին

Ավրաամ Ռուսոն Երեւանում ներկայացրեց բժշկական թեմայով իր գիրքը

Արփիի «Օրորերգ» CD-ի փակ շնորհանդեսը

Ծառուկյանի եւ դստեր պարը հարսանիքի ժամանակ

Ռուսոյի, Ռոտարուի, Ձախ Հարութի եւ Արման Հովհաննիսյանի ելույթները` Ծառուկյանի դստեր հարսանիքին

«Եզրային կիսապաշտպանները կենդանիներ են, որոնք պաշտպանում են իրենց ձագուկներին». «IQ-իկ»

Աշխարհի ամենաթանկարժեք 10 առանձնատները

Ի՞նչ հագուստով են ներկայացել հայ հայտնիները «Անհայտ բաժանորդը» ֆիլմի պրեմիերային

Վարդի թարմություն. Ռոուզի Հանթինգթոն-Ուայթլիի գեղեցկության հինգ գլխավոր գաղտնիքները

«Դեպի ճամբար» հեռուստասերիալի էքստրեմալ եւ զվարճալի պահերը․ BACKSTAGE

Միշտ երիտասարդ, ոճային ու նրբագեղ ․ Էլեգանտ Մելանյա

Շնորհավոր Սեպտեմբերի 1

Ժիզել Բունդխենի դիետան, որը կօգնի արագ վերականգնել կազմվածքը արձակուրդից հետո

23:44, 9 սեպտեմբերի

Նույնիսկ երկու երեխաների ծնունդից հետո Ժիզել Բունդխենի կազմվածքին կարելի է միայն նախանձել. 39-ամյա մոդելի գաղտնիքը պարբերաբար սպորտով զբաղվելն ու ճիշտ սնունդն է, որին նա հետեւում է արդեն մի քանի տարի:  

Cosmo-ի հաղորդմամբ՝ մոդելը սնվում է հավասարակշռված եւ յուրաքանչյուր 3-4 ժամը մեկ անգամ, ինչը նրան հնարավորություն է տալիս հիանալի կազմվածք ունենալ եւ քաղցած չմնալ:

Կանոններ, որոնց հետեւում է Բունդխենը.

Օրվա ընթացքում հարկավոր է նվազագույնը երկու լիտր ջուր խմել: Այն արագացնում է նյութափոխանակությունն ու օրգանիզմից դուրս բերում ամենն, ինչ ավելորդ է:

Առհավետ մոռացեք ալկոհոլի մասին: Մոդելի ամուսինը նշում է, որ Ժիզելին երբեք չի տեսել` գինու կամ ավելի թունդ խմիչքի բաժակը ձեռքին:

Երեք ոտքի վրա մի կերեք:

Հրաժարվեք ֆասթֆուդից, յուղոտ, ապխտած եւ աղի մթերքից:

Կարելի է շոկոլադ եւ պաղպաղակ ուտել, սակայն հազվադեպ եւ միայն օրվա առաջին կեսին:

Կայենյան պղպեղն արագացնում է նյութափոխանակությունը, այդ պատճառով (եթե, իհարկե, ալերգիա չունեք դրանից) ձգտեք որքան հնարավոր է հաճախ այն ավելացնել ճաշատեսակներին:

Ձգտեք, որ սննդակարգը որքան հնարավոր է բազմազան լինի: Հետեւեք նաեւ, որ ամեն ինչ պատրաստվի թարմ, բնական մթերքից: Առհասարակ մթերքի նվազագույն ջերմային մշակումը լավագույնն է, ինչ կարող է տեղի ունենալ ձեզ հետ:

Ձեզ թույլ մի տվեք մարմինը վերածել աղբամանի. սա վերաբերում է նաեւ հղիության շրջանին, երբ կինը պետք է ուշադրությամբ հետեւի սննդակարգին:

Բացի այդ՝ մոդելը նաեւ մթերքի սեւ ցուցակ ունի, որոնց մասին նույնիսկ չի հիշում՝ սպիտակ շաքար, սպիտակ ալյուր, նատրիումի գլյուտամատ, յոդացված աղ, սունկ:

Ժիզելի անձնական խոհարարի եւ ամուսնու՝ Թոմի խոսքով, իրենց սննդակարգի 80 տոկոսը (նրանց ամբողջ ընտանիքն է առողջ սնվում) կազմում  է բանջարեղենը: Եթե մթերքն օրգանական չէ, նրանք այն չեն ուտի: Այս զույգը պաշտում է հացահատիկային մշակաբույսերը՝ շագանակագույն բրինձ, կինոա, կորակաձավար եւ լոբազգիներ: Սննդակարգի մնացած 20 տոկոսը կազմում են անյուղ միսը եւ ձուկը:

Լուսանկարները՝ Harper’s Bazaar, Vogue, Elle, Instagram, Getty Images, Rex/Shutterstock


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ