Նոր նախագիծ` Guess&Eat. բաստուրմա` թունա ձկից

Fit&Style, մաս 4. յոգա

«Անսովոր է, որ նկարահանումները անցկացվում են մեր տանը». Գրիգի և Սոնայի անձնական առօրյան շուտով եթերում

Գոհար Հարությունյանի զույգի 4-ամյակը

«Բլբուլյանները» սիթքոմը կադրից դուրս

Fit&Style, մաս 3. մարզում ենք ամբողջ մարմինը

Նոր նախագիծ՝ Guess&Eat․ պաելա կարակատիցայի թանաքով

Fit&Style, մաս 2․ առողջ լինելը ոճային է

«Սողոմոնի երգերը» ֆիլմի հայաստանյան պրեմիերան, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը

Fit&Style. առողջ լինելը ոճային է

Պայթյուն նկարահանման հրապարակում. «Արյունոտ խաղադրույք» սերիալը՝ կադրից դուրս

Նոր կերպարներ ու զվարճալի իրավիճակներ. «Դեպի ճամպար 3»

«Կիրկորովից առաջարկ եմ ստացել իր հետ աշխատել». «Նոր Ալիք 2021»-ի հաղթող Սարո Գևորգյանը Երևանում է

Գոհար Հարությունյանի 42-ամյակն ու ամենաթան նվերը

Մոնիկան՝ «Միսս Տիեզերքի» կարծրատիպերի, իր կյանքի ցավոտ էտապի եւ այս տարվա գեղեցկուհիներին մոտիվացնելու մասին

«Ցենզուրայից դուրս ցանկացած գովազդում, ֆիլմում կամ տեսահոլովակում չեմ նկարահանվի»․ Ադրիանա Գալստյան

«Մայրս ինձ միայնակ է մեծացրել եւ դաստիարակել. իր շնորհիվ է այն ամենը, ինչով ես հպարտանում եմ». հարցազրույց Գոշ Հակոբյանի հետ

Exclusive. Աղաս Մանուկյանի անսպասելի անակնկալը կնոջը` Տաթևին 32-ամյակի առթիվ

Դիետա՝ ընդդեմ դեպրեսիայի

19:21, 28 օգոստոսի

Այս դիետան նպաստում է էմոցիոնալ ֆոնի բարելավմանը, չնայած այն չի լուծի բոլոր խնդիրները: Խորհուրդ է տրվում հնարավորինս շատ ուտել այնպիսի մթերքներ, որոնք նպաստում են հաճույքի հորմոնի՝ սերոտոնինի արտադրմանը, որը պարունակում է հակադեպրեսիոն նյութեր (ֆոլաթթու, սելեն եւ տրիպտոֆան), ինչպես նաեւ В խմբի վիտամիններ եւ Е վիտամիններ: Դրանց թվին են պատկանում՝ հավ եւ հնդկահավ, լյարդ, ձուկ (թյունոս, իշխան, թյունիկ, սարդինա), ծովային մթերքներ, ձու, թարմ կաթ  եւ կաթնամթերքներ, պանիր, բանջարեղեն՝ գազար, քաղցր պղպեղ, կանաչ սոխ, լոլիկ, ոլոռ, նեխուր, ծնեբեկ, դդում, մրգեր եւ հատապտուղներ՝ բանան, ցիտրուսայիններ, կիվի, սեւ հաղարջ, լոռամրգի, լոբազգիներ՝ լոբի, ոսպ, ցորենի թեփ, ընկույզ, համեմունքներ՝ խնկունի, թարխուն, ռեհան, մուգ շոկոլադ, թուրմեր՝ հիպերիկ (զվերոբոյ), անանուխ, սուսամբար:

Դիետայի ընթացքում արգելվում է ալկոհոլի, հացի, գազավորված ըմպելիքների, յուղոտ ցանկացած կերակուրի  օգտագործումը:

Ճաշացանկի օրինակ.

Նախաճաշ

Թերխաշ ձու, պանրով եւ մաղադանոսով հացի փոքր կտոր, շոկոլադով քաղցր թեյ (30 գրամ):

Երկրորդ նախաճաշ

մրգային աղցան՝ ծածկված ընկույզի քերուկով:

Ճաշ

Հնդկահավ՝ թթվասերով պատված եւ բանջարեղենով շոգեխաշած, լոլիկով եւ վարունգով աղցան՝ համեմված ոչխարի պանրով եւ ձիթապտղի յուղով։ Բանան հարած սերուցքով:

Հետճաշիկ

Սեւ հաղարջի մուրաբայով անանուխի թեյ:

Ընթրիք

Պանրով խորոված իշխան, լոբիով եւ ծնեբեկով աղցան, տաք շոկոլադ:

Գիշերվա ժամին

Հիպերիկի թուրմ:

 

Աղբյուրը՝ Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ