Fit&Style, մաս 4. յոգա

«Անսովոր է, որ նկարահանումները անցկացվում են մեր տանը». Գրիգի և Սոնայի անձնական առօրյան շուտով եթերում

Գոհար Հարությունյանի զույգի 4-ամյակը

«Բլբուլյանները» սիթքոմը կադրից դուրս

Fit&Style, մաս 3. մարզում ենք ամբողջ մարմինը

Նոր նախագիծ՝ Guess&Eat․ պաելա կարակատիցայի թանաքով

Fit&Style, մաս 2․ առողջ լինելը ոճային է

«Սողոմոնի երգերը» ֆիլմի հայաստանյան պրեմիերան, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը

Fit&Style. առողջ լինելը ոճային է

Պայթյուն նկարահանման հրապարակում. «Արյունոտ խաղադրույք» սերիալը՝ կադրից դուրս

Նոր կերպարներ ու զվարճալի իրավիճակներ. «Դեպի ճամպար 3»

«Կիրկորովից առաջարկ եմ ստացել իր հետ աշխատել». «Նոր Ալիք 2021»-ի հաղթող Սարո Գևորգյանը Երևանում է

Գոհար Հարությունյանի 42-ամյակն ու ամենաթան նվերը

Մոնիկան՝ «Միսս Տիեզերքի» կարծրատիպերի, իր կյանքի ցավոտ էտապի եւ այս տարվա գեղեցկուհիներին մոտիվացնելու մասին

«Ցենզուրայից դուրս ցանկացած գովազդում, ֆիլմում կամ տեսահոլովակում չեմ նկարահանվի»․ Ադրիանա Գալստյան

«Մայրս ինձ միայնակ է մեծացրել եւ դաստիարակել. իր շնորհիվ է այն ամենը, ինչով ես հպարտանում եմ». հարցազրույց Գոշ Հակոբյանի հետ

Exclusive. Աղաս Մանուկյանի անսպասելի անակնկալը կնոջը` Տաթևին 32-ամյակի առթիվ

BACKSTAGE «Սեւազգեստ կանայք». ինչպես են ընթանում ֆիլմի նկարահանումները

«Ճարպերը այրող» դիետա

19:09, 4 սեպտեմբերի

Այդ բազմատարբերակ ցածր ածխաջրային սննդակարգը ենթադրում է, որ սննդի մեջ կկրճատվեն ածխաջրերը, նախ եւ առաջ` օսլան (հացը, ձավարեղենը, խմորեղենը եւ կարտոֆիլը)  եւ շաքարը (շաքար պարունակող բոլոր մթերքները): Դա կայունացնում է ինսուլինի մակարդակը` դրանով խթանելով ճարպի այրման գործընթացը եւ արագացնելով նյութափոխանակությունը: Տվյալ սննդակարգը ժողովրդականություն է վայելում հոլիվուդյան աստղերի եւ այլ հայտնի անձանց շրջանում: 

Սննդակարգը նախատեսված է մեկ շաբաթի համար, որի ընթացքում հնարավոր է մինչեւ 5 կգ նիհարել։ Անպայման շատ ջուր խմեք (օրական 2,5-3 լ հեղուկ): Խորհուրդ է տրվում հետեւել այս կանոններին.

1. Նախաճաշը պետք է ընդունել արթնանալուց հետո ոչ ուշ, քան 2 ժամ անց:

2. Սննդի 4 ընդունում պետք է լինի. նախաճաշ (ժամը 6-9-ը), ճաշ (ժամը 10-13-ը), հետճաշիկ (ժամը 14-16-ը) եւ ընթրիք (ժամը 17-20):

Ամեն օրվա ճաշացանկը կազմվում է ինքնուրույն` ելնելով հետեւյալ սխեմայից. Նախաճաշ. 1 բաժին սպիտակուցներ (ցուցակ 1) եւ մեկ բաժին միրգ կամ բանջարեղեն (ցուցակ 2):

Ճաշ. Մեկ բաժին սպիտակուց, մեկ բաժին բանջարեղեն/միրգ եւ մեկ բաժին ածխաջրեր (ցուցակ 3):

Հետճաշիկ. Մեկ բաժին սպիտակուց, մեկ բաժին բանջարեղեն/մրգեր եւ մեկ բաժին ածխաջրեր:

Ընթրիք. մեկ բաժին սպիտակուցներ եւ մեկ բաժին բանջարեղեն կամ մրգեր: 

 

Աղբյուրը` Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ