«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Իդեալական կազմվածքի ոսկե կանոններ

18:21, 7 նոյեմբերի

Եվ այսպես, մտապահում ենք ու փորձում կիրառել այս պարզ կանոնները առօրյայում։

Անկասկած, որովայնի մկանների ակտիվ աշխատանքի շնորհիվ, այրվում է ավելորդ ճարպը, սակայն ավելի լավ արդյունքի կարելի է հասնել որովայնի մկանները կանոնավոր ձգելով, եւ հարթ որովայնը ապահովված է։ 

Իդեալական ոտքերը խելքահան են անում տղամարդուն։ Երազու՞մ  եք գեղեցիկ կոնքերի մասին։ Ամենօրյա վարժություններին ավելացրեք ոտքերով թափահարումներ, որոնք արագորեն և էֆեկտիվ կարող են ընդգծել ազդրագծերը՝ հաղորդելով նրանց անկրկնելի վայելչություն։

Եթե ցանկանում եք ձիգ մկաններ ունենալ (առանց ավելցուկի, ինչպես պրոֆեսիոնալ մարզիկների մոտ), մարզվեք շաբաթական երեք անգամից ոչ ավել։

Ցանկացած օրվա հրաշալի սկիզբ է  երկու բաժակ ջուրը, որին կարելի երկու շերտ կիտրոն ավելացնել։ Տասը րոպե անց խորհուրդ է տրվում  երկու գդալ ձիթայուղ խմել՝ այն կլրացնի օգտակար ճարպերի պաշարները օրգանիզմում։

Աշխատանքային օրվա հրաշալի սկիզբ է մեկ կանաչ խնձորը։ Այն օրգանիզմին օգտակար միկրոէլէմենտներ կպարգևի։

Տասը րոպե անց նախաճաշեք։ Սնունդը պետք է լիարժեք լինի, որպեսզի օրգանիզմը աշխատանքային օրվա մասին ազդանշան ստանա և կարողանա էներգիայով լի օր ապահովել։

Եվս մեկ կանոն՝ ուտելուց հետո ջուր մի խմեք առնվազն 40 րոպե։ Ջուրը դանդաղեցնում է մարսողությունը, ծանրության զգացողություն առաջացնում, մեծապես լայնացնում ստամոքսի պատերը։

Սնվեք հաճախ, սակայն փոքր չափաբաժիններով։ Նյութափոխանակության արագացման համար հարկավոր է սնվել հինգ անգամից ոչ պակաս։ Բացի այդ, խորհուրդ է տրվում սնվել նույն ժամանակահատվածում, ինչը օգնում է օրգանիզմին լավ աշխատանքը ապահովել։

Շոգեբաղնիքները չեն այրում ճարպը, այլև պարզապես դուրս են հանում ավելորդ հեղուկը։ Երկու ժամ անց այն կրկին վերադառնում է։

Երեկոյան վեցից հետո չսնվելը կարող եք մոռանալ։ Կարող եք սնվել քնելուց  3-4 ժամ առաջ։

Ժամը 16։00-ից հետո աշխատեք միայն սպիտակուցներով հարուստ մթերքներով սնվել, և հիշեք, որ օրվա երկրորդ կեսից ածխաջրերը ճարպի են վերածվում։

Կանոնավոր ցնցուղը՝ լավագույն դեղամիջոցն է բոլոր հիվանդությունների դեմ։ Այն լավացնում է արյան շրջանառությունը, հետևաբար արագացնում նյութափոխանակությունը, հարթեցնում ցելյուլիտը, լավացնում մաշկի գույնը։

Սնունդը դանդաղ ծամեք՝ մետաբոլիզմը արագացնելու համար չարժե արագ ծամել։ Սա ֆրանսուհիների սլացիկության գլխավոր գաղտնիքն է։ Հարկ է հիշել, որ հագենալու զգացողությունը միայն քսան րոպե անց է հասնում ուղեղ։ Եվ պատկերացրեք, թե որքան կարելի հասցնել ուտել այս  ժամանակահատվածում։

Սնվելու արարողությունը վերածեք տանջանքի՝ ուղիղ մեջքով նստեք, հրաժարվեք հեռուստացույցից, ամսագրերից, գրքերից, ձևավորեք սեղանը բոլոր կանոններին համաձայն, օգտագործեք սպասքի բոլոր անհրաժեշտ պարագաները։

Մարմնի կազմվածքի լավ պահպանման հարցում կօգնեն թռիչքներն ու կքանիստերը։

Մի մոռացեք մեկ բաժակ ջուր խմել յուրաքանչյուր  ժամը մեկ։ Ջրին կարող եք կիտրոն և անանուխ ավելացնել։ Հրաժարվեք սուրճից, ծխախոտից, ալկոհոլից, գազավորված ըմպելիքներից, ֆասթֆուդից, չիփսերից, մայոնեզից, երշիկից՝ սրանք հիմնական թշնամիներն են։

Հիշեք, որ ընկույզը և բուսայուղը օգտակար են միայն փոքր չափաբաժիններով։ Սրանք ամենաբարձր կալորեականություն ունեցող մթերքներն են։ Կարտոֆիլ կարող եք օգտագործել, սակայն ոչ տապակած։ Եթե ցանկությունը մեծ է , կարող եք ուտել եփած կարտոֆիլ կամ խյուս։

Հիշեք, որ և սպիտակ, և սև հացը պարունակում են կալորիաների նույն քանակը։ Սովորեք սնվել առանց հացի, կամ փոխարինեք այն տարեկանի հացով։

Թեյը խմեք սնունդն ընդունելուց հետո։ Բնականաբար այն պետք է առանց շաքարավազ լինի։ Փոխարինեք այն անուշահամ մեղրով։ Ամեն օր երկու բաժակ կանաչ թեյ օգտագործեք։ Այն հանգստացնում է և նպաստում օրգանիզմի բնական մաքրմանը։

Ահա և բոլոր կանոնները։

 

Աղբյուրը՝ Woman.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ