«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Գլխացավից ազատվելու 4 պարզ միջոց

19:46, 15 հունվարի

Մեթոդ 1

Եթե գլխացավն սկսվել է աշխատավայրում եւ պառկելու ու հանգստանալու հնարավորություն չունես, կատարիր թուլացման վարժություններ: Հենվիր աթոռի թիկնակին, փակիր աչքերդ: Պատկերացրու, որ օվկիանոսի ափին ես: Ալիքների աղմուկ, տաք ջուր…Մարմնում եւ գլխի մեջ թեթեւության զգացում կառաջանա: Փոքր ումպերով մեկ բաժակ տաք ջուր խմիր:

Մեթոդ 2

Մերսում կատարիր: Եթե գլխացավի դեպքում անհարմարության զգացում ունես ծոծրակի հատվածում եւ պարանոցին, վիճակի թեթեւացմանը կարող է օգնել օձիքի գոտու մերսումը: Մատներով մերսիր պարանոցի, ուսերի մկանները, անցիր ողնաշարի երկայնքով: Դա կօգնի վերացնել գերհոգնած մկանների սպազմը եւ կլավացնի գլխից արյան մատակարարումը:

Մեթոդ 3

Մկանային սպազմը վերացնելու համար գլուխը մերսիր թեթեւ շրջանաձեւ շարժումներով այնպես՝ ասես գլուխդ ես լվանում: Ավելացրու նաեւ դեմքի մարմնամարզությունը: Դիմաշարժության վարժությունները լավ են վերացնում դիմային մկանների լարվածությունը, որոնք նույնպես կարող են գլխացավի պատճառ լինել: Ահա մի քանի պարզ վարժություններ՝ հոնքերը դանդաղ բարձրացրու եւ իջեցրու, փակիր աչքերը եւ պտտեցրու ակնախնձորները, բաց բերանով ծնոտը շարժիր աջ եւ ձախ, դեմքդ ծամածռիր:

Մեթոդ 4

Հաճախ գլուխը սկսում է ցավել թարմ օդի պակասից, հատկապես ջեռուցման շրջանում: Աշխատիր սենյակը կանոնավորապես օդափոխել: Եթե, օրինակ, գրասենյակում պատուհանը բացելու հնարավորություն չկա, ապա օրը մի քանի անգամ փողոց կամ պատշգամբ ելիր: Ոչ թե միայն գործընկերների հետ վերջին նորությունները քննարկելու համար, այլ հանգիստ թարմ օդ շնչելու: Մի՛ մոռացիր ծխելու մասին: Նիկոտինը վիճակը միայն խորացնում է:

 

Աղբյուրը՝ Liza.ua


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ