ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

Չհանձնվել, այլ ստանձնել ապրելու, արարելու «Առաքել»-ությունը. Հրանտ Թոխատյանի ու Սամվել Թոփալյանի էմոցիոնալ երկխոսությունը` բեմում

14:05, 11 մարտի

Ստանիսլավսկու անվան ռուսական դրամատիկական թատրոնի բեմից երեկ` մարտի 10-ին, Սամվել Թոփալյանն ու Հրանտ Թոխատյանը շարունակեցին իրենց «առաքելությունը». հերթական անգամ «Առաքելը», իր հերոսների խորը եւ էմոցիոնալ երկխոսության շնորհիվ, հանդիսատեսի մոտ առաջացրեց մի շարք մտորումներ, անմիջական ծիծաղից մինչեւ ամենացավոտ հույզեր, եւ չնայած ներկայացումն արդեն 6-րդ անգամ էր բեմում, լեփ-լեցուն դահլիճն ու հանդիսատեսի արձագանքը վկայում էին այնտեղ շոշափվող թեմաների արդիականության ու դրանց բարձրաձայնման անհրաժեշտության մասին:

NEWS.am STYLE-ը եւս եղել է հանդիսատեսի շարքում. ներկայացնում ենք մեր տպավորությունները:

274011971_127034176526441_8279824998612690902_n.jpg (116 KB)

Պիեսը, որի գլխավոր հերոսները երկու միմյանցից տարբեր, բայցեւ փոխկապակցված բեւեռներ են, բարձրաձայնում է հայերի համար կարեւոր մի շարք հարցեր, տալիս մեր առավելությունների ու թերությունների մասին օբյեկտիվ գնահատականներ, անդրադառնում երկրի կարեւորագույն խնդիրներին ու ոգեկոչում` չհանձնվել:

Պիեսի հեղինակը Գեւորգ Ալթունյանն է, որն այն գրել է Արցախյան 44-օրյա պատերազմի ավարտից հետո, բեմադրող ռեժիսորն Արթուր Սահակյանն է, հերոսներին մարմնավորում են Սամվել Թոփալյանն ու Հրանտ Թոխատյանը:

274062052_127034476526411_4420649295640531679_n-1.jpg (65 KB)

Հերոսներից մեկը` ավագ լեյտենանտ Տիգրան Մխիթարյանն է` միջին տարիքի տղամարդ, «Մարտական խաչ» առաջին աստիճանի շքանշանակիր, որը, սակայն այսօր ապրում է դատարկ ու դժգույն առօրյայով: Պատերազմի ընթացքում բացառիկ արիություն ու խիզախություն ցուցաբերած հրամանատարին համակել է անզորությունը, բայց, բարեբախտաբար, կյանքի որոշիչ քայլի պահին, երբ թվում էր այլեւս լույսի ոչ մի նշույլ չկա, նրա կյանքում հայտնվում է նա` Առաքելը, որն իր հույսով ու լավատեսությամբ սկզբում միայն վանում է Տիգրանին, առավել եւս, երբ վերջինը պարզում է, որ կան հարցեր, որոնց պատասխանները չունի, նույնիսկ, ինքը` Առաքելը...

274178326_127034326526426_7232937769912441905_n.jpg (215 KB)

Ներկայացման ողջ ընթացքում հանդիսատեսը մասնակիցն է դառնում երկու հերոսների «բանավեճի»` մեկի վատատեսությանն ու դրա փաստարկներին, մյուսի հակադարձմանն ու գոտեպնդմանը, կիսում Սամվել Թոփալյանի` բեմից այն կողմ փոխանցած էմոցիաներն ու աշխուժանում Հրանտ Թոխատյանի անմիջականությունից, հետո նորից մի քանի անգամ ժպտում ու հուզվում` արդյունքում պարզելով` «մենք՝ բոլորս, Առաքել ենք»:

274083436_127034349859757_6759327512424941896_n.jpg (124 KB)

Ներկայացումն առանձնահատուկ է ոչ միայն դերասանական կլանող խաղով, այլեւ` լուսային ու ձայնային ժամանակակից լուծումներով ու կարեւոր հաղորդագրություններով, որոնցից ամենաընդգծվածը, թերեւս, հավատալու, ապրելու, պայքարելու, չհանձնվելու կոչն է. «Ապրել, որ նրանք, ում համար տղերքն իրենց կյանքն են տվել, իրենց նման կռվեն ու էդ սահմանին կանգնեն», հավատքին ապավինել ոչ միայն լավ, այլեւ` վատ պահերին, գնահատել, որովհետեւ «երբ չես գնահատում, միշտ կգտնվի մեկը, ով կգնահատի ու կտանի», լինել միասնական, գտնել ապրելու, մնալու, պայքարելու տարբերակներ, չէ՞ որ «հանձնվելը միշտ էլ ավելի հեշտ է...»:

Ներկայացումը թատրոնի բեմ կբարձրանա նաեւ մարտի 23-ին:

274244187_127034276526431_7796907900587725862_n.jpg (109 KB)

274263512_128035773092948_2417084357102208215_n.jpg (352 KB)

274280258_127034549859737_4021044987836816245_n.jpg (129 KB)

274326062_127034253193100_872935963239738905_n.jpg (117 KB)

274347018_128035803092945_4291451532849294530_n.jpg (399 KB)

274374661_127034496526409_2614067525217614315_n.jpg (81 KB)

274731325_128035799759612_3111989239209198791_n.jpg (409 KB)

Սյունե Առաքելյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ