2021 թվականին իտալական Giorgio Armani ապրանքանիշի եկամուտը կազմել է ավելի քան 2 միլիարդ եվրո, ինչը թույլ է տվել ընկերությանը կատարել իր ֆինանսական պլանը՝ նախատեսված ժամկետից մեկ տարի շուտ։ Այդ մասին գրում է WWD-ն։
Անցյալ տարի Giorgio Armani-ի շահույթն աճել է 26,3%-ով՝ 2020 թվականի ցուցանիշների համեմատ (1,6 մլրդ եվրո): Սակայն 2021 թվականի ցուցանիշը 6,3%-ով պակաս է 2019 թվականի համեմատ։ Այնուհետեւ շահույթը կազմել է 2,16 մլրդ եվրո։
Անցյալ տարի բրենդը նպատակ էր դրել վերադառնալ մինչեւ 2022 թվականը առեւտրի մինչհամաճարակային մակարդակին՝ ապահովելով ավելի քան 4 միլիարդ եվրո եկամուտ եւ ավելի քան 2 միլիարդ եվրո զուտ վաճառք: Giorgio Armani-ն արդեն իսկ կարողացել է կատարել երկրորդ պայմանը։
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
23:16, 25 ապրիլի
Miu Miu-ն դարձել է մոլորակի ամենահայտնի ապրանքանիշը22:19, 25 ապրիլի
Առնոլդ Շվարցենեգերը` Սիլվեստր Ստալոնեի յուրահատուկ ոճի որոշ նրբությունների մասին21:31, 25 ապրիլի
LVMH-ն ավելի շատ դիզայներական ապրանքներ է արտահանում, քան Ֆրանսիան՝ գինի20:20, 25 ապրիլի
Մարկ Ցուկերբերգն ապացուցում է, որ մորուքով տղամարդիկ ավելի գրավիչ են19:27, 25 ապրիլի
Ասիայի ամենահարուստ մարդու որդին շրջում է 1 միլիոն դոլար արժողությամբ Ferrari-ով՝ անվտանգության շարասյան ուղեկցությամբ16:36, 25 ապրիլի
Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող նկարն աճուրդում վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով15:22, 25 ապրիլի
Ջենիֆեր Լոպեսը ցուցադրել է Hermes-ի հազվագյուտ Birkin պայուսակը, որն արժե ավելի քան 400,000 դոլար15:05, 25 ապրիլի
Ջազի միջազգային օրը՝ Երեւանում14:55, 25 ապրիլի
Էդի Մերֆիի առաջիկա ֆիլմերից մեկը հետաքննության կենտրոնում է հայտնվել նկարահանման հրապարակում տեղի ունեցած խնդիրների պատճառով14:36, 25 ապրիլի
Իրինա Շեյքը նոր տղամարդ է փնտրում13:15, 25 ապրիլի
Լիլիթ Հովհաննիսյանը հայտնել է, որ իր վերջին տեսահոլովակի զգեստն ինքն է հեղինակել (ֆոտո)12:41, 25 ապրիլի
Քիմ Քարդաշյանը խոստովանել է, որ իր մասին որոշ լուրեր իրականում համապատասխանում են իրականությանը