2021 թվականին իտալական Giorgio Armani ապրանքանիշի եկամուտը կազմել է ավելի քան 2 միլիարդ եվրո, ինչը թույլ է տվել ընկերությանը կատարել իր ֆինանսական պլանը՝ նախատեսված ժամկետից մեկ տարի շուտ։ Այդ մասին գրում է WWD-ն։
Անցյալ տարի Giorgio Armani-ի շահույթն աճել է 26,3%-ով՝ 2020 թվականի ցուցանիշների համեմատ (1,6 մլրդ եվրո): Սակայն 2021 թվականի ցուցանիշը 6,3%-ով պակաս է 2019 թվականի համեմատ։ Այնուհետեւ շահույթը կազմել է 2,16 մլրդ եվրո։
Անցյալ տարի բրենդը նպատակ էր դրել վերադառնալ մինչեւ 2022 թվականը առեւտրի մինչհամաճարակային մակարդակին՝ ապահովելով ավելի քան 4 միլիարդ եվրո եկամուտ եւ ավելի քան 2 միլիարդ եվրո զուտ վաճառք: Giorgio Armani-ն արդեն իսկ կարողացել է կատարել երկրորդ պայմանը։
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
13:23, 29 մարտի
Թոմ Քրուզը բաժանվել է ռուս ընկերուհուց իր նախկին օլիգարխ ամուսնու պատճառով12:21, 29 մարտի
Դեմի Մուրը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ տարիքը պարզապես թիվ է11:17, 29 մարտի
Բեյոնսեն ձեռքերով սպագետի է ուտում անձնական ինքնաթիռի վրա և ծաղրում իր կովբոյական look-ի մասին մեմերը10:16, 29 մարտի
Selling Sunset սերիալի աստղը գոլֆ խաղալիս ընտրել է տարօրինակ և բաց աութֆիտ09:00, 29 մարտի
ՄԱՐՏԻ 29-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:16, 28 մարտի
Ռիհաննան անհավանական տեսք ունի չինական Vogue-ի շապիկին22:15, 28 մարտի
Ռեբել Ուիլսոնը ուզում է «դրական հաղորդագրություն» տարածել՝ բացահայտելով, որ կորցրել է կուսությունը 35 տարեկանում21:35, 28 մարտի
TikTok-ը նվաճել է նիհարելու նոր թրենդը. «Կախարդական» Oatzempic ըմպելիքը20:30, 28 մարտի
Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան20:25, 28 մարտի
Հոլիվուդյան աստղեր, ովքեր նկարահանվել են պոռնոֆիլմերում20:12, 28 մարտի
Միխայիլ Շուֆուտինսկի. Ես սիրում եմ Երևանն ու Հայաստանը19:47, 28 մարտի
Wine Story. Ինչպես ընտրել ճիշտ գինի Սուրբ Զատիկին