Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Ի՞նչ անել, երբ քեզ ոչ պիտանի ես զգում

21:12, 9 օգոստոսի

1. Փոխեք իմիջը

Դա ոչ միայն արտաքինը կփոխի, այլեւ ձեր անհատականության նոր սահմաններ կբացահայտի: Համարձակվեք փորձել այն ոճը, որի մասին վաղուց եք երազել, գեղեցիկ իր ձեռք բերեք, որը կերաշխավորի ձեր տրամադրության բարձրացումը եւ շրջապատից հիացած հայացքներ կկորզի: Մի՛ մոռացեք, որ կենսականորեն անհրաժեշտ է ձեզ խրախուսելը եւ հաճելի գնումներով պարբերաբար երես տալը:

2. Ինչ-որ բան փոխեք աշխատավայրում

Եթե նման փոփոխությունների համար նվազագույն տարածք ունեք, գոնե աչքի առաջ ծաղկի թաղար դրեք, կատարելապես կարգի բերեք աշխատավայրը: Եթե տեղաշարժվելու հնարավորություն ունեք, վերցրեք նոթբուքն ու ուղեւորվեք որեւէ հարմարավետ սրճարան կամ այգի: Այդպես աշխատելու ցանկությունը կփոխարինի տհաճ զգացմանը՝ «Չեմ ցանկանում, բայց ի՞նչ անել»:

3. Շփվեք հաճելի մարդկանց հետ

Ժամանակ գտեք մտերիմներին, ընկերներին զանգելու համար եւ պարզապես շատախոսեք: Այդպես կազատվեք ներքին լարումից եւ էներգիայի դրական լիցք կստանաք: Մի՛ մոռացեք, որ մեզ շատ սիրող ինչ-որ մեկը եւս մեր ուշադրության կարիքն ունի

4. Մարզվեք

Ոտքի կանգնեք եւ մարզեք մկանները: Գլխով օղակաձեւ պտույտներ կամ այլ ոչ բարդ վարժություններ կատարեք: Արյունն ակնթարթորեն բոլոր բջիջներին անհրաժեշտ թթվածին կմղի, եւ դուք ֆիզիկական թեթեւություն կզգաք:

5. Ուրախացեք ձեր փոքրիկ հաջողություններով

Փոքրիկ քայլեր կատարեք: Պարապ մի մնացեք: Ինչպես բոլորս գիտենք, չկատարված պարտավորությունների բլուրը մեծանում է հենց մանրուքների պատճառով, որոնք ժամանակին չեն կատարվել: Կարգի բերեք զգեստապահարանը, ազատվեք հին իրերից, կատարեք գործնական կարեւոր զանգեր: Դրանից հետո կհամոզվեք, որ դա այնքան էլ բարդ չէր, եւ ուսերից ասես մեծ բեռ կընկնի:

6. Գրկեք ձեր չորքոտանի ընկերոջը

Կենդանիների հետ շփումը ձեզ բարիացնում եւ հանգստացնում է:

Աղբյուրը՝ Creu

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ