Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Համեղ դիետաներ

18:11, 13 նոյեմբերի

Համեղ դիետաների վարկանիշային աղյուսակի առաջին հորիզոնականում «շոկոլադե դիետան է»: Քաղցրակերները կարող են ուրախանալ, պետք չէ տանջել ձեզ եւ զոհողությունների գնալ:

Այս մոնոդիետայի հիմքում դառը շոկոլադն է: Ցանկության դեպքում այն կարելի է կաթնայինով փոխարինել, խիստ պահպանելու դեպքում արդյունքը նույնն է: Տեւողությունը 7 օր է: Այդ ընթացքում, ինչպես վստահեցնում են, կարելի է 6 կգ կորցնել: Շաբաթվա ընթացքում անհրաժեշտ է օրական 100 գրամ դառը շոկոլադ ուտել, խմել առանց շաքարավազի սուրճ, թեյ կամ ջուր: Ինչպես յուրաքանչյուր դիետայի դեպքում, հեղուկը պետք է 2 լիտրից պակաս չլինի: Անհրաժեշտ է մնացած բոլոր մթերքները բացառել, այդ թվում՝ մրգերը, բանջարեղենը, ինչպես նաեւ շաքարավազն ու աղը: Սեւ դառը շոկոլադի մեջ կալորիան քիչ է, սակայն շատ օգտակար նյութեր կան, օրինակ՝ հակաօքսիդանտներ ու ֆլավինոիդներ (հոգ են տանում մազանոթների համար եւ հանգստացնող ազդեցություն ունեն), կալցիում, սպիտակուցներ, երկաթ, մագնեզիում եւ վիտամիններ: Բացի այդ, այն հիանալի ճնշում է քաղցի զգացողությունը:

Այս դիետան հակացուցված է բոլոր նրանց, ովքեր շաքարախտ ունեն, լյարդի հիվանդություն, զարկերակային հիպերտոնիա, ինչպես նաեւ շոկոլադից ալերգիա:

Ցանկում հաջորդը «ձմերուկի դիետան է»: Հիմքում շատերի կողմից սիրված պտուղն է: Ձմերուկի դիետայի գլխավոր առավելությունը նրա թեթեւությունն է՝ առանց սովի զգացողության: Սակայն ձմերուկի դիետան ծանր է համարվում: Դրանով է պայմանավորված նրա կարճ տեւողությունը՝ 5 օրից ոչ ավելի: Կերակրացանկի հիմնական պահանջը հետեւյալն է. 10 կգ մարմնի քաշին, մեկ կգ ձմերուկ (եթե ձեր քաշը 80 կգ է, ապա կարելի է մեկ օրում 8 կգ ձմերուկ ուտել): Բոլոր մյուս մթերքներն արգելվում են: Դիետայի մյուս տարբերակում, յուրաքանչյուր անգամ սնունդ ընդունելիս կարելի է 2 կտոր տարեկանի հաց ուտել: Այս դեպքում, դիետայի տեւողությունը կարելի է երկարացնել մինչեւ 10 օր:

Այս դիետայի դրական կողմը համարվում է կարճ ժամանակահատվածում բարձր արդյունավետությունը (ավելորդ հեղուկի կորստի հետ, ինչպես նաեւ նյութափոխանակության կարգավորման, օրգանիզմը մաքրվում է տոքսիններից, խարաններից ու ճարպից):

Այս դիետան հակացուցված է այն մարդկանց, ովքեր տառապում են երիկամների, միզասեռական օրգանների հիվանդությամբ, երիկամների քար, պիելոնեֆրիտ, շաքարային խանգարում ունեն եւ այլն: Երիկամների վրա է ընկնում դիետայի ընթացքում օրգանիզմը խարաններից մաքրելու ամբողջ ծանրությունը:

Իտալական մակարոնի դիետան նիհարելու հնարավորություն է տալիս՝ առանց քաղցի զգացողությունից տանջվելու: Այս դիետայի գլխավոր նախապայմանն այն է, որ մակարոնեղենը պետք է լինի բացառապես ցորենի կարծր տեսակից: Այս դիետայի կողմնակիցն է իտալական դերասանուհի Սոֆի Լորենը: Նա հավատացնում է, որ իր կառուցվածքի համար պարտական է «ծնողներին ու սպագետիին»: «Ես իմ կյանքն առանց մակարոնեղենի չեմ պատկերացնում, ուտում եմ ամեն օր եւ ընդհանրապես չեմ գիրանում»,- ասում է դերասանուհին:

Այս դիետայի ընթացքում պետք է հրաժարվել մսից, հացաբուլկեղենից, շաքարավազից եւ կոնսերվանտներ պարունակող մթերքներից (ներառյալ կետչուպ, երշիկեղեն եւ այլն): Սակայն մակարոնեղեն եւ ծովամթերք կարելի է ուտել անսահմանափակ քանակությամբ: Կարծր տեսակի ցորենից պատրաստված մակարոնեղենը պահպանում է հացահատիկի ուժեղ կողմն ու իրենից բարդ ածխաջուր է ներկայացնում (շուրջ 70%): Այս մակարոնը կարելի է դիետիկ մթերք համարել: Մեկ ափսե մակարոնը 200 կկալ է պարունակում, 40 գրամ ածխաջրեր, 1 գրամից պակաս ճարպ եւ 1 գրամ աղ: Մակարոնին կալորիականություն են հաղորդում կարագը, քերած պանիրը, մայոնեզը եւ այլն: Հետազոտությունների համաձայն, ավելի դյուրին է նիհարել բարդ ածխաջրերով հարուստ դիետայով, քանի որ դրանք մարում են քաղցը, էներգիա են հաղորդում եւ հրաշալի այրվում են օրգանիզմում:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել