Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

Քիմ Քարդաշյանն մեկնաբանել է Balenciaga-ի սկանդալային գովազդը

12:07, 29 նոյեմբերի

Մինչ Balenciaga նորաձեւության տունը փորձում էր փրկել PR աղետի հետեւանքով տուժած իր հեղինակության մնացորդները, ապրանքանիշի դեմքը հանդիսացող Քիմ Քարդաշյանը լռում էր: Սակայն սկանդալը չի մարել եւ աստղը ստիպված հստակեցրել է իր դիրքորոշումը:

«Վերջին մի քանի օրերին ես լռում էի ո՛չ թե այն պատճառով, որ զզված եւ այլայլված չէի Balenciaga-ի վերջին գովազդային արշավներից, այլ որովհետեւ ուզում էի խոսել նրանց թիմի հետ՝ հասկանալու համար, թե ինչպես կարող էր նման բան տեղի ունենալ: Որպես չորս երեխաների մայր՝ ես ցնցված էի այս կադրերից»,- հստակեցրել է Քիմը։

Հիշեցնենք, որ սկանդալ էր բարձրացել այն բանից հետո, երբ նորաձեւության տունը երեխա մոդելների մասնակցությամբ ֆոտոշարք էր հրապարակել, որում նրանց ձեռքին ԲԴՍՄ հանդերձանքով փափուկ խաղալիքներ էին, ինչն էլ բողոքի հիմնական պատճառն էր դարձել:

Քիմը Instagram սոցիալական հարթակի իր էջում անդրադարձել է նաեւ ընկերության պատասխանատվությանը. «Երեխաների անվտանգությանը պետք է շատ լուրջ վերաբերվել, մեր հասարակության մեջ չպետք է մանկապղծությունը սովորական դարձնելու որեւէ փորձ ունենա տեղի ունենա»:

Այս պահին լուսանկարները ջնջված են եւ նորաձեւության տունը ներողություն է խնդրել դրանց համար`հստակեցնելով գովազդային արշավի պատասխանատուներին:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել