Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

Քիմ Քարդաշյանն մեկնաբանել է Balenciaga-ի սկանդալային գովազդը

12:07, 29 նոյեմբերի

Մինչ Balenciaga նորաձեւության տունը փորձում էր փրկել PR աղետի հետեւանքով տուժած իր հեղինակության մնացորդները, ապրանքանիշի դեմքը հանդիսացող Քիմ Քարդաշյանը լռում էր: Սակայն սկանդալը չի մարել եւ աստղը ստիպված հստակեցրել է իր դիրքորոշումը:

«Վերջին մի քանի օրերին ես լռում էի ո՛չ թե այն պատճառով, որ զզված եւ այլայլված չէի Balenciaga-ի վերջին գովազդային արշավներից, այլ որովհետեւ ուզում էի խոսել նրանց թիմի հետ՝ հասկանալու համար, թե ինչպես կարող էր նման բան տեղի ունենալ: Որպես չորս երեխաների մայր՝ ես ցնցված էի այս կադրերից»,- հստակեցրել է Քիմը։

Հիշեցնենք, որ սկանդալ էր բարձրացել այն բանից հետո, երբ նորաձեւության տունը երեխա մոդելների մասնակցությամբ ֆոտոշարք էր հրապարակել, որում նրանց ձեռքին ԲԴՍՄ հանդերձանքով փափուկ խաղալիքներ էին, ինչն էլ բողոքի հիմնական պատճառն էր դարձել:

Քիմը Instagram սոցիալական հարթակի իր էջում անդրադարձել է նաեւ ընկերության պատասխանատվությանը. «Երեխաների անվտանգությանը պետք է շատ լուրջ վերաբերվել, մեր հասարակության մեջ չպետք է մանկապղծությունը սովորական դարձնելու որեւէ փորձ ունենա տեղի ունենա»:

Այս պահին լուսանկարները ջնջված են եւ նորաձեւության տունը ներողություն է խնդրել դրանց համար`հստակեցնելով գովազդային արշավի պատասխանատուներին:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել