Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Դրեյքից մինչեւ լայն զանգվածներ. հայ ոսկերիչ Ալեքս Մոսը ներկայացրել է զարդերի նոր հավաքածու

20:18, 7 փետրվարի

Ամերիկահայ ոսկերիչ Ալեքս Մոսը թողարկել է «Cathedral of Dreams» զարդերի նոր հավաքածուն։ Այն ոգեշնչված է քրիստոնեական եւ գոթական կերպարներով: Առկա են ադամանդներով պարուրված թագի, խաչերի, խաչելության, հրեշտակների եւ Հիսուսի դեմքի կերպարներ։ Դիզայների կողմից սիրված է կրոնական էսթետիկան։ Սրա պատճառը դաստիարակությունն է։ Մոսը դաստիարակվել է Հայ Առաքելական եկեղեցու կանոններով։ Այնուամենայնիվ, New York Time-ին տված հարցազրույցում Ալեքսը նշել է, որ ինքը «...ամենակրոնական մարդը չէ»։

Հայազգի ոսկերիչը նախկինում աշխատել է այնպիսի ռեփերների հետ, ինչպիսիք են Դրեյքը, ASAP Rocky-ն, Tyler The Creator-ը, Chief Keef-ը: Անցյալ տարի Մոսը ստեղծել է մոտ 170 անհատական պատվերներ։ Այժմ այդ ցուցանիշն իջել է մինչեւ 40-ի: Որոշ իրերի գները հասնում են մինչեւ վեց նշանոց թվերի:

Այժմ Ալեքսը նախատեսում է ընդլայնել իր բիզնեսը եւ սկսել զանգվածային արտադրություն։ Մինչ այժմ նրա մոտ աշխատում է 15 մարդ, որոնց նա անվանում է «ոսկերիչներ», իսկ ինքը՝ «զարդերի դիզայներ», որը ստեղծում է դրանք։ Ալեքսը նույնիսկ իրեն ինչ-որ կերպ համեմատել է Ralph Lauren-ի հետ, ով կայսրություն կառուցեց ոչ թե կարի փորձի, այլ ստեղծագործական տեսլականի վրա։

 Քննարկելով իր ընկերության ապագան՝ Մոսը նշել է ընկերության հանձնառությունը՝ հետեւելու Chrome Hearts-ի հետագծին, որը տարիների ընթացքում վերածվեց ապրելակերպի ապրանքանիշի: Այս տեղաշարժը տեղի ունեցավ հայտնի երաժշտական ​​արտիստների (Շեր) եւ մոդելների (Բելլա Հադիդ) շնորհիվ։ Նրանք օգնեցին հանրահռչակել ապրանքանիշի արծաթյա զարդերը, սպորտային վերնաշապիկներն ու շապիկները:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել