Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

Դրեյքից մինչեւ լայն զանգվածներ. հայ ոսկերիչ Ալեքս Մոսը ներկայացրել է զարդերի նոր հավաքածու

20:18, 7 փետրվարի

Ամերիկահայ ոսկերիչ Ալեքս Մոսը թողարկել է «Cathedral of Dreams» զարդերի նոր հավաքածուն։ Այն ոգեշնչված է քրիստոնեական եւ գոթական կերպարներով: Առկա են ադամանդներով պարուրված թագի, խաչերի, խաչելության, հրեշտակների եւ Հիսուսի դեմքի կերպարներ։ Դիզայների կողմից սիրված է կրոնական էսթետիկան։ Սրա պատճառը դաստիարակությունն է։ Մոսը դաստիարակվել է Հայ Առաքելական եկեղեցու կանոններով։ Այնուամենայնիվ, New York Time-ին տված հարցազրույցում Ալեքսը նշել է, որ ինքը «...ամենակրոնական մարդը չէ»։

Հայազգի ոսկերիչը նախկինում աշխատել է այնպիսի ռեփերների հետ, ինչպիսիք են Դրեյքը, ASAP Rocky-ն, Tyler The Creator-ը, Chief Keef-ը: Անցյալ տարի Մոսը ստեղծել է մոտ 170 անհատական պատվերներ։ Այժմ այդ ցուցանիշն իջել է մինչեւ 40-ի: Որոշ իրերի գները հասնում են մինչեւ վեց նշանոց թվերի:

Այժմ Ալեքսը նախատեսում է ընդլայնել իր բիզնեսը եւ սկսել զանգվածային արտադրություն։ Մինչ այժմ նրա մոտ աշխատում է 15 մարդ, որոնց նա անվանում է «ոսկերիչներ», իսկ ինքը՝ «զարդերի դիզայներ», որը ստեղծում է դրանք։ Ալեքսը նույնիսկ իրեն ինչ-որ կերպ համեմատել է Ralph Lauren-ի հետ, ով կայսրություն կառուցեց ոչ թե կարի փորձի, այլ ստեղծագործական տեսլականի վրա։

 Քննարկելով իր ընկերության ապագան՝ Մոսը նշել է ընկերության հանձնառությունը՝ հետեւելու Chrome Hearts-ի հետագծին, որը տարիների ընթացքում վերածվեց ապրելակերպի ապրանքանիշի: Այս տեղաշարժը տեղի ունեցավ հայտնի երաժշտական ​​արտիստների (Շեր) եւ մոդելների (Բելլա Հադիդ) շնորհիվ։ Նրանք օգնեցին հանրահռչակել ապրանքանիշի արծաթյա զարդերը, սպորտային վերնաշապիկներն ու շապիկները:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել