Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

Ինչպես են MSCHF-ի չափազանց մեծ, ծիծաղելի, կարմիր երկարաճիտները խենթացնում նորաձեւության սիրահարներին

21:10, 16 փետրվարի

MSCHF արտ-կոլեկտիվի կողմից ստեղծված հսկայական կարմիր երկարաճիտ կոշիկները խենթացրել են սոցիալական ցանցերը։ Վիրուսային դարձած ծիծաղելի կոշիկներից անհնար է թաքնվել։

1-1.jpg (97 KB)

Ինֆլուենսերները դրանք ոճավորել են Նյու Յորքի նորաձեւության շաբաթվա համար: Եվ դրանք դարձան մեմեր ստեղծելու անսահման հնարավորությունների հերոսները։ MSCHF արտ-կոլեկտիվը ստեղծել է կատակերգական մեծ չափսերով կարմիր կոշիկներ՝ ոգեշնչված մուլտհերոս Astro Boy-ից:

Բրենդը նախկինում նման հնարքներ արդեն արել է։ Օրինակ՝ Lil Nas X-ի հետ ստեղծել է Nike-ի կեղծ՝ «Satan Shoe» եւ պատռել է Hermès Birkin շքեղ պայուսակները, որպեսզի «Birkinstocks» կոչվող սանդալներ ստանան։ Կարմիր գույնի մեծ երկարաճիտները վիրուսային կոշիկների նրանց վերջին փորձն է։

Ծիծաղելի կոշիկները պաշտոնապես կհայտնվեն MSCHF-ի կայքում փետրվարի 16-ին: Չնայած 350 դոլար գնին, ապրանքն արդեն դարձել է սոցիալական մեդիայի գլխավոր հերոսը: #Bigredboots-ը TikTok-ում չորեքշաբթի օրվա դրությամբ ունի 25,8 միլիոն դիտում։ «Ես մղձավանջ տեսա։ Ինձ հետեւում էին այս մեծ կարմիր կոշիկները», - գրել է Twitter-ի օգտատերերից մեկը:

Համաճարակի պայմաններում տարիներ շարունակ գործնական հագուստից հետո նորաձեւությունը կարծես թե մտնում է իր անմիտ դարաշրջանը: Վերջերս «Գրեմմի» մրցանակաբաշխության ժամանակ Հարի Սթայլսը կրում էր EgonLab նոր ապրանքանիշի շլացուցիչ կոմբինեզոնը: Տասը օր առաջ Dodja Cat-ը նստած էր Փարիզում Viktor and Rolf-ի կուտյուրային ցուցադրության առաջին շարքում (որը ներկայացնում էր գլխիվայր շրջված զգեստներ) թարթիչների երկարացումից պատրաստված ինքնաշեն բեղերով: Իսկ Միլանում տղամարդկանց հագուստի ցուցադրության ժամանակ բրիտանական JW Anderson լեյբլը միավորվել է Wellipets ապրանքանիշի կոշիկների հետ՝ ստեղծելով գորտի դեմքով մյուլիներ, նշում է CNN-ը:

MSCHF-ը հաճախ հակասում է կոնվենցիային՝ հնարքներ անելով կամ թողարկելով տեսությանը հակասող իրեր: Բայց, այս դեպքում, Big Red Shoes-ը թափ է հավաքում:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել