Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

H&M-ը հայտարարել է Mugler-ի հետ նոր համագործակցության մասին

21:10, 22 փետրվարի

H&M-ը հայտարարել է Mugler-ի հետ նոր համագործակցության մասին։ H&M-ի գեղարվեստական խորհրդատու Էն-Սոֆի Յոհանսոնն աշխատել է Mugler-ի գեղարվեստական տնօրեն Քեյսի Քադուոլադերի հետ հավաքածուի վրա, որը ցուցադրում է երկու ապրանքանիշերի լավագույնը, հայարարել են ընկերությունում:

Հավաքածուն հասանելի կլինի առցանց եւ որոշ խանութներում 2023 թվականի գարնանը:

Ռեթեյլերը համագործակցության պատմություն ունի նորաձեւության արդյունաբերության որոշ խոշորագույն դիզայներական ապրանքանիշերի հետ, որոնք նախկինում աշխատել են Կարլ Լագերֆելդի (2004), Comme des Garçons (2008) եւ Versace-ի (2011) հետ:

Նախկինում գնորդները ժամերով հերթ էին կանգնում H&M-ի բացառիկ համագործակցությունները ձեռք բերելու համար:

Կադվալդերը նշանակվել է Mugler-ի ստեղծագործական տնօրեն 2017 թվականին, եւ հետագայում նորաձեւության տան համար նա ձեւավորել է իր սեփական տեսլականը։

2018 թվկանին Mugler-ի իր դեբյուտային հավաքածուի շնորհանդեսի ժամանակ նա Vogue-ին ասել է, որ ցանկանում է «զրույց սկսել այն մասին, թե ինչ է հզոր ժամանակակից կանացիությունը», ինչին նա այդ ժամանակից ի վեր հասել է ազդեցիկ քասթինգի եւ սիլուետների տարածման հնրավորության շնորհիվ։ H&M-ի հետ նրա համագործակցությունը եւս մեկ հնարավորություն է հիմնական արժեքները գիտակցելու համար:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել