«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Ի՞նչ գիտենք Jaquette հայկական ապրանքանիշի մասին, որը հայտնվել է Vogue-ում

19:14, 21 մարտի

Vogue-ը գալիք աշնան համար նախատեսված թրենչ-վերարկուների ընտրանիում ներառել է Made in Armenia հեշթեգը։ Jaquette բրենդի հիմնադիրն Արեւիկ Ալավերդյանն է։ Ապրանքանիշը մասնագիտացած է դասական տրենչ բաճկոնների, ստրուկտուրային վերարկուների եւ բլեյզերի արտադրության մեջ։

arev.jpg (140 KB)

Տարբերվող ձեռագիրը մինիմալիզմն է ինչպես գույների ընտրված գունապնակում, այնպես էլ ձեւվածքում։ Ինչպես ասում են՝ ոչ մի ավելորդ բան։ Ինչը շատ համահունչ է ֆրանսիական Vogue-ի էսթետիկային։

Այնուամենայնիվ, հնարավոր եղավ շողշողալ ոչ միայն Condé Nast-ում։ LeMonde-ի ֆրանսիական հրատարակության հետ զրույցում Ալավերդյանը կիսվել է, որ հավաքածուները արտադրվում են բացառապես Հայաստանում՝ բարձրորակ գործվածքներից։ Հաճախ դրանք նյութերի անհարկի պաշարներ են՝ LVMH կոնգլոմերատ: Հավաքածուները կրճատվել են մինչեւ տասնհինգից քսան անվանում, ներառյալ ժամանակից դուրս իրերը, որոնք սեզոնից սեզոն վերադառնում են:

Արեւիկին ապրանքանիշի ստեղծման հարցում օգնել է հայաստանցի մարքեթոլոգ Աննա Սալոմեն: Փորձագետը հարթել է արտադրության գործընթացը, ինչպես նաեւ կազմակերպել նկարահանումներ: Գովազդային վահանակները եւս նրա աշխատանքն են, որոնք տեսած կլինեք Աբովյան փողոցում։

 Jaquette ապրանքանիշի հիմնադիրը ցանկանում է Հայաստանում ստեղծել ապրանքանիշի վիզուալներ՝ շփվելով տեղի փորձագետների հետ։ Օրինակ՝ գեղեցկուհի Յանա Բարսեղյանը դարձավ ապրանքանիշի փորձնական հավաքածուի դեմքը։ Տեսախցիկի հետեւում նրա ոճը նման է ապրանքանիշի ԴՆԹ-ին՝ մինիմալիստական: Կայքում ապրանքները ցուցադրելու համար ընտրվել է մոդել Լուսին Հարությունյանը, որն այժմ ժողովրդականություն է վայելում ասիական եւ ռուսական շուկայում։ Տեսախցիկի պատասխանատուն լուսանկարիչ Գագիկ Պետրոսյանն էր։ Նրա աշխատանքները նկատվել են բրիտանական Vogue-ում եւ Harpers Bazaar-ում, ինչպես նաեւ Vanity Fair-ում:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել