Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Ջոնի Դեփը ռեկորդային պայմանագիր է ստորագրել Dior-ի հետ

16:02, 13 մայիսի

Dior-ը 20 միլիոն դոլարի նոր պայմանագիր է կնքել Ջոնի Դեփի հետ, հայտնում է Super.ru-ն՝ վկայկոչելով Variety-ին: Ներկայումս սա տղամարդկանց գովազդային արշավի ամենաթանկ գործարքն է պատմության մեջ: Համեմատության համար նշենք, որ լավագույն եռյակի մյուս երկու տեղերը պատկանում են Ռոբերտ Պատինսոնին եւ Բրեդ Փիթին. ​​առաջինին Dior-ը վճարում է ընդամենը 12 միլիոն, իսկ երկրորդը ստանում է մի 7 միլիոն՝ Chanel-ից։

Ի դեպ, Dior-ն արդեն մի քանի տարի է, ինչ հատուկ հարաբերություններ ունի Դեփի հետ։ Վերջերս դերասանի ֆինանսական վիճակը նախանձելի չէր, բացի այդ, Էմբեր Հերդի հետ դատավարության պատճառով կինոընկերություններն ու ապրանքանիշերը երես էին թեքել նրանից՝ բոլորը, բայց ոչ Dior-ը: Դատավարության սկզբից մինչեւ վերջ ֆրանսիական նորաձեւության տունը աջակցում էր աստղին, ինչի համար նա հետագայում չզղջաց. Sauvage-ի պահանջարկը, որի դեմքը Ջոնին է, կրկնապատկվեց՝ դարձնելով այն աշխարհում երկրորդ ամենահայտնի օծանելիքը։

Լուսանկարը՝ MARC PIASECKI/WIREIMAGE


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել