Սամի Նասերին Հայաստանում տվեց EV Rally-ի մեկնարկը

Լիալուսին, անձրեւ ու շատ աստղեր. Երեւանում կայացավ Full Moon Fest-ը

Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Ջոնի Դեփը ռեկորդային պայմանագիր է ստորագրել Dior-ի հետ

16:02, 13 մայիսի

Dior-ը 20 միլիոն դոլարի նոր պայմանագիր է կնքել Ջոնի Դեփի հետ, հայտնում է Super.ru-ն՝ վկայկոչելով Variety-ին: Ներկայումս սա տղամարդկանց գովազդային արշավի ամենաթանկ գործարքն է պատմության մեջ: Համեմատության համար նշենք, որ լավագույն եռյակի մյուս երկու տեղերը պատկանում են Ռոբերտ Պատինսոնին եւ Բրեդ Փիթին. ​​առաջինին Dior-ը վճարում է ընդամենը 12 միլիոն, իսկ երկրորդը ստանում է մի 7 միլիոն՝ Chanel-ից։

Ի դեպ, Dior-ն արդեն մի քանի տարի է, ինչ հատուկ հարաբերություններ ունի Դեփի հետ։ Վերջերս դերասանի ֆինանսական վիճակը նախանձելի չէր, բացի այդ, Էմբեր Հերդի հետ դատավարության պատճառով կինոընկերություններն ու ապրանքանիշերը երես էին թեքել նրանից՝ բոլորը, բայց ոչ Dior-ը: Դատավարության սկզբից մինչեւ վերջ ֆրանսիական նորաձեւության տունը աջակցում էր աստղին, ինչի համար նա հետագայում չզղջաց. Sauvage-ի պահանջարկը, որի դեմքը Ջոնին է, կրկնապատկվեց՝ դարձնելով այն աշխարհում երկրորդ ամենահայտնի օծանելիքը։

Լուսանկարը՝ MARC PIASECKI/WIREIMAGE


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել