Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Ինչպես չմեռնել շոգից այս ամառ. 5 պարզ լայֆհաքեր

16:37, 4 օգոստոսի

Կիզիչ շոգն ու տաք ասֆալտը խենթացնում են։ Երբ ջերմաստիճանը բարձրանում է, եւ նույնիսկ օդորակիչները սկսում են խափանվել, մեզնից շատերը մտածում են, թե ինչպես վարվել դրա հետ: Հայտնի են առաջարկություններ՝ սկսած շնչող հագուստ կրելուց մինչեւ շատ հեղուկներ խմելը: Բայց մենք կարող ենք նաեւ օգտվել մարմնի բնական կարգավորիչ համակարգերից: Ահա այս ամառ շոգից չմահանալու մի քանի զվարճալի միջոց՝ ըստ Psychology Today-ի:

Ընտրեք տաք ըմպելիքներ, այլ ոչ թե սառը

жара1.jpg (71 KB)

Ասիայի եւ Հյուսիսային Աֆրիկայի բնակիչները սովոր են ամռանը թեյ խմել։ 2012 թվականի հոկտեմբերին սկանդինավյան Acta Physiologica ամսագրում հրապարակված ուսումնասիրության համաձայն՝ տաք ըմպելիքներն ավելի արագ են սառեցնում օրգանիզմը, քան սառը ըմպելիքները։ Դա պայմանավորված է նրանով, որ ստամոքսի ջերմային ընկալիչները զգում են ջերմությունը, այնուհետեւ արագորեն մեծացնում են քրտինքի արտադրությունը մարմնում՝ դրանով իսկ ավելի արագ նվազեցնելով մաշկի ջերմաստիճանը: Այս հնարքը լավագույնս աշխատում է շոգ, բայց չոր պայմաններում՝ սահմանափակ խոնավությամբ, քանի որ քրտինքն ամբողջությամբ գոլորշիանում է:

Սառույց դրեք զարկերակային կետերին

жара3.jpg (32 KB)

Լցրեք սառը ջուր կամ սառը կոմպրես կիրառեք այն վայրերում, որտեղ դուք հեշտությամբ կարող եք զարկերակ զգալ, օրինակ՝ պարանոցը, դաստակները, արմունկների ներսը կամ քունքերը: Քանի որ այս կետերում երակներն ավելի մոտ են մաշկին, մաշկի միջով հոսող արյունն ավելի արդյունավետ կերպով սառչում է:

Քայլեք ոտաբոբիկ

жара2.jpg (76 KB)

Օգտվեք ձեր ոտքերի տակի հատուկ արյունատար անոթներից: Ջերմաստիճանի վերահսկման գործում հսկայական դեր են խաղում անոթները, որոնք կոչվում են զարկերակային անաստոմոզներ (АВА): Այսպիսով, հանգիստ նստեք եւ հանգստացեք առանց գուլպաների կամ կոշիկների, կամ սուզվեք լողավազանում՝ անմիջապես զովանալու համար:

Կրճատեք սպիտակուցի ընդունումը

жара4.jpg (73 KB)

Սպիտակուցներն ավելի դժվար են մարսվում, քան ածխաջրերը, ուստի մարմինն ավելի շատ էներգիա է ծախսում դրանք քայքայելու համար: Էներգիան վերածվում է ջերմության (թերմոգենեզ)։ Մարդու մաշկի ջերմաստիճանը բարձրանում է միջինը 2°C-ով սպիտակուցներով հարուստ սնունդ ուտելուց հետո։

Ավելի շատ մրգեր ու բանջարեղեն կերեք

жара5.jpg (133 KB)

Մրգերն ու բանջարեղենը շատ հեշտ են մարսվում։ Դրանք նաեւ մեծ քանակությամբ ջուր են պարունակում եւ մարմնի հեղուկի աղբյուր են, որը կարող է վերածվել քրտինքի: Բարձրացրեք սեխի, խնձորի, վարունգի, լոլիկի, հազարի եւ այլ մրգերի ու բանջարեղենի օգտագործումը, որոնք ունեն բարձր ջրի պարունակություն:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել