Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

«SODO» պարային ներկայացում Gaspard & Dancers-ի կողմից

20:17, 28 օգոստոսի

Երեւանում ժամանակակից պարերի միջազգային փառատոնի շրջանակներում Gaspard & Dancers խումբը հանդես եկավ «Sodo» պարային ներկայացմամբ։

Ներկայացումը բաղկացած էր 5 առանձին տեսարաններից՝ հեռուստադիտողին բացելով 5 վառ տպավորություններ, որոնց ռեժիսորն էր Գասպար Լուին՝ հայտնի պարող եւ պարուսույց։

«Sodo» նշանակում է ջրվեժ, իսկ շարքի երկրորդ ներկայացումը դարձավ մարգարիտը, որում ամբողջությամբ բացահայտվում էր սերիալի անվանումը, սակայն պարային բեմադրության մնացած հատվածն ինչ-որ կերպ վերաբերում էր նաեւ ջրային տարերքի սիմվոլիզմին։

танец2.jpg (109 KB)

Ներկայացման առաջին մասը հավաքական պար է նյարդային ջութակի տակ։ Պարուհիների զգեստների կապույտ գրադիենտը մեզ ուղղորդում է դեպի ծով կամ օվկիանոս:

танец.jpg (125 KB)

Առաջին րոպեներից խումբը ցուցադրում է ուժեղ խորեոգրաֆիա եւ հանդիսատեսին նախապատրաստում այն ​​փաստին, որ նրանք պետք է ուշադիր կենտրոնանան ներկայացման վրա, քանի որ պարողները կատարում են տարբեր շարժումներ եւ յուրաքանչյուրը ներկայացնում է իր մենապարը, որը երբեմն միավորվում է մեկ պարի մեջ: Անփորձ հանդիսատեսին կարող է թվալ, թե պարը քաոսային լար էր, բայց հայտնի է, որ խորեոգրաֆիկ քաոս ստեղծելու համար թիմից շատ ավելի համախմբվածություն է պահանջվում, քան պարում, որտեղ բացարձակ սինխրոնիա է:

танец1.jpg (132 KB)

Երկրորդ մասն ամբողջ պատմության հիմքն է։ Այս մասում մեծ նշանակություն ունի ջրի սիմվոլիկան։ Ներկայացումը սկսվում է լողանալու տեսարանով. էկրանին պատկերված արմավենու ֆոնին հերոսներին ջուր են լցնում, այն կետագծով հոսում է նրանց մազերով եւ մաշկից: Լոգանքի ընթացակարգերը ծիսականացվում են եւ ձեռք են բերում մարմնի մաքրման միջոցով հոգու մաքրման խորհրդանիշ:

Մի զույգ պարում է արմավենու ստվերում։ Ներկայացման այս հատվածում ցուցադրվում է պարային շարժումների ուժի ու շնորհի համադրության գագաթնակետը։ Միեւնույն ժամանակ չկա դերերի ավանդական բաժանում կանացի պլաստիկության ու տղամարդու դիմացկունության՝ պարողները համարժեք էին, ինչը չափազանց հազվադեպ է պարային դուետներում։ Տղամարդը սահուն ու նրբագեղ սահում էր բեմի վրայով, իսկ աղջիկը ուժ էր ցույց տալիս բարձր վերելակներում: Ամբողջ պարը փորձ է արհամարհելու ձգողականությունը. բարդ շարժումները կատարվում են այնպիսի հեշտությամբ, որ թվում է, թե դերասանները լողում են բեմի վերեւում:

танец3.jpg (99 KB)

Շուտով պարողների հետեւում էկրանին հայտնվում է ջրվեժի պատկեր, եւ պատմվում է լեգենդը, որը կազմել է պարի հիմքը։ Այսպիսով, պարը պատկերում է երկու անձնավորությունների վերածնունդը եւ նրանց հոգիների ապաքինումը ջրվեժի միջոցով: Ջրի սիմվոլիկան ու աբլետի մոտիվը դառնում են ամբողջ ներկայացման լեյտմոտիվը՝ ներդաշնակորեն միահյուսված սյուժեի մեջ։

танец6.jpg (94 KB)

Ներկայացման երրորդ մասը բաղկացած է գունավոր տարազներով հավաքական պարից։ Պարողների վառ կերպարները չեն ստվերում լավ համակարգված խորեոգրաֆիան ու պլաստիկությունը, իսկ դինամիկ երաժշտությունն էլ ավելի է կենտրոնանում պարի ռիթմի վրա։

танец5.jpg (101 KB)

Ներկայացման չորրորդ մասը մենապար է հերոսի հետեւում էկրանին պատկերված աբստրակտ նկարչության ֆոնի վրա։ Այս հատվածում պարուհու դինամիկ ցնցող շարժումները կարծես խորհրդանշում են նկարչի սուր վրձնահարվածները։ Հերոսն իր պարով դինամիկա է հաղորդում հաղորդավարի քաոսային պատկերներին։ Հիասթափության պար, նյարդային պար եւ նույնիսկ հոգեներգործուն պար. այս ամենը արձագանքում է պատկերված կտավների վառ կետերին, դիտողին հնարավորություն տալով պատկերացնել նման ստատիկ պատկերների ծնունդը պարուհի-արվեստագետի շարժումների դինամիկայի միջոցով:

танец4.jpg (104 KB)

Ներկայացման եզրափակիչ մասը դինամիկ պար է շեփորի ու դաշնամուրի ռիթմիկ համադրության ներքո: Գունավոր տարազներով պարողները ագահորեն ու ժպիտով կատարում են իրենց դերերը։ Գույների խռովությունը, եռանդուն երաժշտությունը եւ արտահայտիչ շարժումները ստեղծում են երջանկության վառ պատկեր: Պարողները լայն ժպտում են, ծափ են տալիս, ուրախանում եւ պատվում միմյանց, ողջ դահլիճը վարակված է հրճվանքի ու հիացմունքի մթնոլորտով, եւ հանդիսատեսը սկսում է ծափահարել պարողներին երաժշտության տակ:

танец7.jpg (105 KB)

«SODO» պարային բեմադրությունը կարելի է անվանել կյանքի, սիրո եւ հոգեւոր վերածննդի ձոն: Ծաղկի պես ամեն նոր մասի հետ կամաց բացում է իր թերթիկները, եւ ներկայացումն ավարտվում է հենց ծաղկման գագաթնակետին։

 

 Ռեգինա Մելիքյան

Լուսանկարները՝ Միխայիլ Բուրցեւ


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել