«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

«SODO» պարային ներկայացում Gaspard & Dancers-ի կողմից

20:17, 28 օգոստոսի

Երեւանում ժամանակակից պարերի միջազգային փառատոնի շրջանակներում Gaspard & Dancers խումբը հանդես եկավ «Sodo» պարային ներկայացմամբ։

Ներկայացումը բաղկացած էր 5 առանձին տեսարաններից՝ հեռուստադիտողին բացելով 5 վառ տպավորություններ, որոնց ռեժիսորն էր Գասպար Լուին՝ հայտնի պարող եւ պարուսույց։

«Sodo» նշանակում է ջրվեժ, իսկ շարքի երկրորդ ներկայացումը դարձավ մարգարիտը, որում ամբողջությամբ բացահայտվում էր սերիալի անվանումը, սակայն պարային բեմադրության մնացած հատվածն ինչ-որ կերպ վերաբերում էր նաեւ ջրային տարերքի սիմվոլիզմին։

танец2.jpg (109 KB)

Ներկայացման առաջին մասը հավաքական պար է նյարդային ջութակի տակ։ Պարուհիների զգեստների կապույտ գրադիենտը մեզ ուղղորդում է դեպի ծով կամ օվկիանոս:

танец.jpg (125 KB)

Առաջին րոպեներից խումբը ցուցադրում է ուժեղ խորեոգրաֆիա եւ հանդիսատեսին նախապատրաստում այն ​​փաստին, որ նրանք պետք է ուշադիր կենտրոնանան ներկայացման վրա, քանի որ պարողները կատարում են տարբեր շարժումներ եւ յուրաքանչյուրը ներկայացնում է իր մենապարը, որը երբեմն միավորվում է մեկ պարի մեջ: Անփորձ հանդիսատեսին կարող է թվալ, թե պարը քաոսային լար էր, բայց հայտնի է, որ խորեոգրաֆիկ քաոս ստեղծելու համար թիմից շատ ավելի համախմբվածություն է պահանջվում, քան պարում, որտեղ բացարձակ սինխրոնիա է:

танец1.jpg (132 KB)

Երկրորդ մասն ամբողջ պատմության հիմքն է։ Այս մասում մեծ նշանակություն ունի ջրի սիմվոլիկան։ Ներկայացումը սկսվում է լողանալու տեսարանով. էկրանին պատկերված արմավենու ֆոնին հերոսներին ջուր են լցնում, այն կետագծով հոսում է նրանց մազերով եւ մաշկից: Լոգանքի ընթացակարգերը ծիսականացվում են եւ ձեռք են բերում մարմնի մաքրման միջոցով հոգու մաքրման խորհրդանիշ:

Մի զույգ պարում է արմավենու ստվերում։ Ներկայացման այս հատվածում ցուցադրվում է պարային շարժումների ուժի ու շնորհի համադրության գագաթնակետը։ Միեւնույն ժամանակ չկա դերերի ավանդական բաժանում կանացի պլաստիկության ու տղամարդու դիմացկունության՝ պարողները համարժեք էին, ինչը չափազանց հազվադեպ է պարային դուետներում։ Տղամարդը սահուն ու նրբագեղ սահում էր բեմի վրայով, իսկ աղջիկը ուժ էր ցույց տալիս բարձր վերելակներում: Ամբողջ պարը փորձ է արհամարհելու ձգողականությունը. բարդ շարժումները կատարվում են այնպիսի հեշտությամբ, որ թվում է, թե դերասանները լողում են բեմի վերեւում:

танец3.jpg (99 KB)

Շուտով պարողների հետեւում էկրանին հայտնվում է ջրվեժի պատկեր, եւ պատմվում է լեգենդը, որը կազմել է պարի հիմքը։ Այսպիսով, պարը պատկերում է երկու անձնավորությունների վերածնունդը եւ նրանց հոգիների ապաքինումը ջրվեժի միջոցով: Ջրի սիմվոլիկան ու աբլետի մոտիվը դառնում են ամբողջ ներկայացման լեյտմոտիվը՝ ներդաշնակորեն միահյուսված սյուժեի մեջ։

танец6.jpg (94 KB)

Ներկայացման երրորդ մասը բաղկացած է գունավոր տարազներով հավաքական պարից։ Պարողների վառ կերպարները չեն ստվերում լավ համակարգված խորեոգրաֆիան ու պլաստիկությունը, իսկ դինամիկ երաժշտությունն էլ ավելի է կենտրոնանում պարի ռիթմի վրա։

танец5.jpg (101 KB)

Ներկայացման չորրորդ մասը մենապար է հերոսի հետեւում էկրանին պատկերված աբստրակտ նկարչության ֆոնի վրա։ Այս հատվածում պարուհու դինամիկ ցնցող շարժումները կարծես խորհրդանշում են նկարչի սուր վրձնահարվածները։ Հերոսն իր պարով դինամիկա է հաղորդում հաղորդավարի քաոսային պատկերներին։ Հիասթափության պար, նյարդային պար եւ նույնիսկ հոգեներգործուն պար. այս ամենը արձագանքում է պատկերված կտավների վառ կետերին, դիտողին հնարավորություն տալով պատկերացնել նման ստատիկ պատկերների ծնունդը պարուհի-արվեստագետի շարժումների դինամիկայի միջոցով:

танец4.jpg (104 KB)

Ներկայացման եզրափակիչ մասը դինամիկ պար է շեփորի ու դաշնամուրի ռիթմիկ համադրության ներքո: Գունավոր տարազներով պարողները ագահորեն ու ժպիտով կատարում են իրենց դերերը։ Գույների խռովությունը, եռանդուն երաժշտությունը եւ արտահայտիչ շարժումները ստեղծում են երջանկության վառ պատկեր: Պարողները լայն ժպտում են, ծափ են տալիս, ուրախանում եւ պատվում միմյանց, ողջ դահլիճը վարակված է հրճվանքի ու հիացմունքի մթնոլորտով, եւ հանդիսատեսը սկսում է ծափահարել պարողներին երաժշտության տակ:

танец7.jpg (105 KB)

«SODO» պարային բեմադրությունը կարելի է անվանել կյանքի, սիրո եւ հոգեւոր վերածննդի ձոն: Ծաղկի պես ամեն նոր մասի հետ կամաց բացում է իր թերթիկները, եւ ներկայացումն ավարտվում է հենց ծաղկման գագաթնակետին։

 

 Ռեգինա Մելիքյան

Լուսանկարները՝ Միխայիլ Բուրցեւ


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել