Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

«SODO» պարային ներկայացում Gaspard & Dancers-ի կողմից

20:17, 28 օգոստոսի

Երեւանում ժամանակակից պարերի միջազգային փառատոնի շրջանակներում Gaspard & Dancers խումբը հանդես եկավ «Sodo» պարային ներկայացմամբ։

Ներկայացումը բաղկացած էր 5 առանձին տեսարաններից՝ հեռուստադիտողին բացելով 5 վառ տպավորություններ, որոնց ռեժիսորն էր Գասպար Լուին՝ հայտնի պարող եւ պարուսույց։

«Sodo» նշանակում է ջրվեժ, իսկ շարքի երկրորդ ներկայացումը դարձավ մարգարիտը, որում ամբողջությամբ բացահայտվում էր սերիալի անվանումը, սակայն պարային բեմադրության մնացած հատվածն ինչ-որ կերպ վերաբերում էր նաեւ ջրային տարերքի սիմվոլիզմին։

танец2.jpg (109 KB)

Ներկայացման առաջին մասը հավաքական պար է նյարդային ջութակի տակ։ Պարուհիների զգեստների կապույտ գրադիենտը մեզ ուղղորդում է դեպի ծով կամ օվկիանոս:

танец.jpg (125 KB)

Առաջին րոպեներից խումբը ցուցադրում է ուժեղ խորեոգրաֆիա եւ հանդիսատեսին նախապատրաստում այն ​​փաստին, որ նրանք պետք է ուշադիր կենտրոնանան ներկայացման վրա, քանի որ պարողները կատարում են տարբեր շարժումներ եւ յուրաքանչյուրը ներկայացնում է իր մենապարը, որը երբեմն միավորվում է մեկ պարի մեջ: Անփորձ հանդիսատեսին կարող է թվալ, թե պարը քաոսային լար էր, բայց հայտնի է, որ խորեոգրաֆիկ քաոս ստեղծելու համար թիմից շատ ավելի համախմբվածություն է պահանջվում, քան պարում, որտեղ բացարձակ սինխրոնիա է:

танец1.jpg (132 KB)

Երկրորդ մասն ամբողջ պատմության հիմքն է։ Այս մասում մեծ նշանակություն ունի ջրի սիմվոլիկան։ Ներկայացումը սկսվում է լողանալու տեսարանով. էկրանին պատկերված արմավենու ֆոնին հերոսներին ջուր են լցնում, այն կետագծով հոսում է նրանց մազերով եւ մաշկից: Լոգանքի ընթացակարգերը ծիսականացվում են եւ ձեռք են բերում մարմնի մաքրման միջոցով հոգու մաքրման խորհրդանիշ:

Մի զույգ պարում է արմավենու ստվերում։ Ներկայացման այս հատվածում ցուցադրվում է պարային շարժումների ուժի ու շնորհի համադրության գագաթնակետը։ Միեւնույն ժամանակ չկա դերերի ավանդական բաժանում կանացի պլաստիկության ու տղամարդու դիմացկունության՝ պարողները համարժեք էին, ինչը չափազանց հազվադեպ է պարային դուետներում։ Տղամարդը սահուն ու նրբագեղ սահում էր բեմի վրայով, իսկ աղջիկը ուժ էր ցույց տալիս բարձր վերելակներում: Ամբողջ պարը փորձ է արհամարհելու ձգողականությունը. բարդ շարժումները կատարվում են այնպիսի հեշտությամբ, որ թվում է, թե դերասանները լողում են բեմի վերեւում:

танец3.jpg (99 KB)

Շուտով պարողների հետեւում էկրանին հայտնվում է ջրվեժի պատկեր, եւ պատմվում է լեգենդը, որը կազմել է պարի հիմքը։ Այսպիսով, պարը պատկերում է երկու անձնավորությունների վերածնունդը եւ նրանց հոգիների ապաքինումը ջրվեժի միջոցով: Ջրի սիմվոլիկան ու աբլետի մոտիվը դառնում են ամբողջ ներկայացման լեյտմոտիվը՝ ներդաշնակորեն միահյուսված սյուժեի մեջ։

танец6.jpg (94 KB)

Ներկայացման երրորդ մասը բաղկացած է գունավոր տարազներով հավաքական պարից։ Պարողների վառ կերպարները չեն ստվերում լավ համակարգված խորեոգրաֆիան ու պլաստիկությունը, իսկ դինամիկ երաժշտությունն էլ ավելի է կենտրոնանում պարի ռիթմի վրա։

танец5.jpg (101 KB)

Ներկայացման չորրորդ մասը մենապար է հերոսի հետեւում էկրանին պատկերված աբստրակտ նկարչության ֆոնի վրա։ Այս հատվածում պարուհու դինամիկ ցնցող շարժումները կարծես խորհրդանշում են նկարչի սուր վրձնահարվածները։ Հերոսն իր պարով դինամիկա է հաղորդում հաղորդավարի քաոսային պատկերներին։ Հիասթափության պար, նյարդային պար եւ նույնիսկ հոգեներգործուն պար. այս ամենը արձագանքում է պատկերված կտավների վառ կետերին, դիտողին հնարավորություն տալով պատկերացնել նման ստատիկ պատկերների ծնունդը պարուհի-արվեստագետի շարժումների դինամիկայի միջոցով:

танец4.jpg (104 KB)

Ներկայացման եզրափակիչ մասը դինամիկ պար է շեփորի ու դաշնամուրի ռիթմիկ համադրության ներքո: Գունավոր տարազներով պարողները ագահորեն ու ժպիտով կատարում են իրենց դերերը։ Գույների խռովությունը, եռանդուն երաժշտությունը եւ արտահայտիչ շարժումները ստեղծում են երջանկության վառ պատկեր: Պարողները լայն ժպտում են, ծափ են տալիս, ուրախանում եւ պատվում միմյանց, ողջ դահլիճը վարակված է հրճվանքի ու հիացմունքի մթնոլորտով, եւ հանդիսատեսը սկսում է ծափահարել պարողներին երաժշտության տակ:

танец7.jpg (105 KB)

«SODO» պարային բեմադրությունը կարելի է անվանել կյանքի, սիրո եւ հոգեւոր վերածննդի ձոն: Ծաղկի պես ամեն նոր մասի հետ կամաց բացում է իր թերթիկները, եւ ներկայացումն ավարտվում է հենց ծաղկման գագաթնակետին։

 

 Ռեգինա Մելիքյան

Լուսանկարները՝ Միխայիլ Բուրցեւ


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել